TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A rábaközi BÜŰN vallás 9 könyvében tanításokat közöl a természet tiszteletéről, az egyéni szabadság mibenlétéről, az emberséges emberről és a toleranciáról is. E tanítások a mai modern mechanikus élet velejáróit elszenvedő magyar embert az etikus, emberibb, esszenciálisabb emberi kapcsolatok és partnerkapcsolat, valamint közösségi élet felé vezeti, alázattal, tiszetlettel ember, természet és kettejük közössége irányába is.
A bűnről másképpen
Mai tudásunk
szerint a bűn, negatív, fájdalmas, szorongató tartalmat hordoz. Talán
ennek okán is szisszennek fel többen is, amikor a BÜŰN vallásról
hallanak, hiszen eddigi tudásunk a bűnről ellent mond a Yotengrit
könyvben írtaknak: " Ha a "bűnbe esni" kifejezést vizsgáljuk, úgy
tűnik, hogy a kereszténység erőszakos terjesztése korában, nem a
"vétkezés" fogalmát födte, hanem a visszaesést a pogányságba, a
BÜŰN-be.
A " Miatyánkban" még az áll, hogy "bocsásd meg a mi
vétkeinket. Nem bűneinket - vétkeinket, mert a vét- és az összefoglaló
fogalom a bűn, az visszafordulás az ősvalláshoz." Csak jóval később azonosult a bűn a vétekkel.
Az ősi tanítás és a mai magyar ember
A BÜŰN vallás a szabadok vallása, az élet és egymás szeretetét,
tiszteletét tartja szem előtt. A 9 könyvből tanulhatjuk meg őseink
tanítását az együttműködés Erejét ébresztő jobbító szándékról. Többen
is megkérdezték, " miért van szükségünk ősi tanításokra,
mikor sok modern, új tanítás létezik manapság? "
Válaszul: Az ősi nem jelent elavultat, az ősi és modern nem ellentétei egymásnak.
Modern életmódunk következményeiről többet tudhatunk meg, ha a
statisztikáinkat átböngésszük, de a mindennapok is számos felületet
kínálnak arra, hogy belepillanthassunk az egészségi, szociális, válási
mutatókba, melyek híven tükrözik a mai modern tempótól zilált ember
életét. Mindemellett rengeteg eszköz kínálkozik az ezo - pszicho
piacon, de mostanra különösebb, tartósabb és hosszútávú eredmények nem
láthatók. Sőt, egyre több új betegség, probléma üti fel a fejét és ne
is menjünk messze, csak az ember önmagával és másokkal való viszonyáig,
a pénz és teljesítmény orientáltságáig.
A Szív Ereje
E 9 könyv tiszteletben tartja a mai modern magyar ember elért
eredményeit és azt a teljesítményét, melyről elmondhatjuk, hogy valóban
nagy erőről tesz bizonyosságot. A magyarnak rengeteg Ereje van, okos és
kreatív. Mára inkább sajnos mindezen értékeit a túlhajszolt, túl
stresszes életébe a modern kor felkínálta külsőségekbe fektette bele, s
Erőforrásait is ezekben véli megtalálni.
Most egy kicsit hasznos megállni, eltűnődni, s végig gondolni higgadtan
az élet kínálta lehetőségeket s ezek közül is azokat amelyek mindennapi
gürcölésen, a pénz űzésén, az állandó tevékenységen túl mutatnak.
Hova és merre? Az Égre - a Szívbe, hiszen életünk útmutatásai itt
rejtőznek számunkra, s a szeretet ösvényén várnak a mai magyar emberre,
férfiakra és nőkre egyaránt!
Életünk kérdéseihez, a mindennapok dillemmáihoz elgondolkodtató és megfontolandó válaszokat találunk a 9 könyvben.
Számos tanulságos tanítás rejlik még e könyvekben, melyek bölcs vezetői
mindannyiunknak.Yotengrit tanításain keresztül a legszebb ívet abban
véltem felfedezni, mely összeköti a Világ más ősi tanításait az ősi
magyar tanítással, pl. a Buddhizmussal. Dehát, hogyan is lehetne ez
másképpen, hiszen ezen ősi tanítások egy pontban érnek össze: Istenben!
Knolmár Marica,
a rábaközi Kormorán Rend tagja, Yotengrit tanainak közvetítője
Fontos:
A „BÜ-ÜN” – tudóink magyarázata szerint – „kilenc bűvöletet” jelent. Föltehetőleg nyelvünk „bűnbe esni” kifejezése nem általában jelent vétkezést, hanem csak egy bizonyos „visszaesést a pogányságba”: a BÜÜN-be.
A BÜÜN vallás, melyet őseink eredeti, sámánista alapokra fejlődött
vallásának tekinthetünk, duális bölcselet jegyében érett tételes
vallássá. Duális filozófiai rendszere a nőstény, illetve a hím
princípiumok egyensúlyára épült föl, melyet az „ikertörvény” vagy „iker
forgószél” jelképez.
Őseink elképzelése szerint a világ
örvénylik, illetve a „világok”, mert sok világ (galaxis) van. Az
örvények metszetei körpályák.
Az „Első Isten” erő, azonos az „Ős
Világvizek”-kel. Ő Yotengrit, az első „világtenger-végtelen” erő, aki a
fejlődés érdekében kiveti magából a Rossz-at, Jó része pedig
Nő-Istenné, illetve Férfi-Istenné manifesztálódik.
A
Férfi-Isten. GÖNÜZ jelképe a Nap; a Nő-Isten UKKÓ, aki Boldogasszonnyá
emberközelül és jelképe a Hold. Primer a nősténység, de princípiumként
a nősténység meg a hímség egyensúlyban vannak. Mindegyik Jó és
mindegyikben van aktív és passzív tulajdonság.
A Rossz, az
ÁRTÓ nem része a dualitásnak. Kívül van és rontja, fékezi az
„Ikerörvénylést” E rossz erő megszemélyesítője UDAG (az UDAG és ÜDAG
megnevezést felváltva használták. Ezt érzékelendő, én sem egyesítettem
őket), vagy ó-iráni, eredeti nevén, ÁRMÁN.
E hitvilágban szellem és anyag nem ellentétek, hanem az erő, az energia más-más megjelenési formái, tehát a szellem is anyag – van Mennyisége és Minősége. Erre a meggyőződésre képződött a BÜÜN vallás „szellemkvantum” elmélete, mely szerint a szellem osztható, összeadható. Az Istenség is Mennyiség és Minőség, - és nem a semmiből teremt, hanem saját szellemanyagából. Az ember is Isten anyagából van, egyre csiszolódó, javuló minőséggel és képes saját (isteni eredetű) szellemanyagából teremteni.
Az üdvösség garanciája a jó cselekedet. E sarkalatos hittétel
jelentősségét növeli, hogy a római katolikus Egyház éppen az
embertelenség veszélyeit magában rejtő globalizáció előestéjén tagadta
meg ezt a tételt. Ötszáz év kemény ellenzés után elfogadta a lutheri
„megigazulás” tételét (németül Rechtfertigungslehre (’indoklás’), Isten
kegyelmének megnyilvánulása (melynek során – profán hasonlattal – a
disznó báránykává alakíttatik)), mely szerint a cselekedet nem számít,
csak Isten kegyelme.
Ez azt jelenti, hogy a gazdasági és a politikai
hatalom birtokosai bármit elkövethetnek, bármi fölött elnézhetnek
közönnyel, Isten megbocsáthat nekik, csak úgy, jó kedvében. A BÜÜN
mesterei szerint „egyházra” klérussal azért van szükség, hogy a hatalom
ellenőre, féken tartója legyen, ne pedig „kengyeltartója”, kiszolgálója.
A nőnek pedig Istentől eredő joga, hogy boldog legyen – a BÜÜN vallás jogi és etikai értelmezésében.
…a rábaközi szellemi hagyaték, a BÜÜN vallás alapvonásaiban rokon a tibeti lámaizmussal…Ez a Yotengrit I. kötetében részletesebben kifejtett, de erre fény derül a II. kötetből is, a szülés, születés, illetve a halál témakörében.
forrás: Egy az Isten
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!