„1947 vagy 1948 nyarára tehető a keletkezése (a jóslat 70 évet ölel fel). Ekkor már bizonyos volt az is, hogy az orosz igát beláthatatlan ideig nyögni fogja a nemzet. Ezért akarták táltosaink tudni, hogy „középtávon” mi vár ránk. A jóslat képletes, de nem érthetetlen. Ami már megtörtént azóta, azt könnyebb kibogozni, mint azt, ami még ezután történik. Ki-ki értelmezze belátása szerint.”
A számozások az éveket jelölik...
A nyirkai jóslat
„Hét táltos találkozott a nyirkai Hany-ban. Két asszonyember, meg öt férfiember. Jó, ha ennyien vannak a „Nagy hívás”-hoz. Mert nagy SZELLEM-et szándékoztak idézni, a nemzetre zúdult bajhalmaz miatt. Tudni akarták, meddig tart ez a nyomorúság, meg miképpen alakul a jövendő. A „Nagy hívás” akkor köll, ha az ÉG nem nyilatkozik magától. A táltos asszonyok egyike utaztatható (el lehetett küldeni testéből szellemét, károsodás veszélye nélkül) volt. Fölmenének tehát a Rókadombra, az elhagyott csordakúthoz, az égés szélére. Áldoztak vízzel UKKÓ-nak, tűzzel GÖNÜZ ISTENAPÁNK-nak. A „látó-halló” táltos asszony nekivetkőzött. A többiek bedörzsölték maszlagbimbóval, hogy ne ostromolják a szúnyogok. Mert nyár volt és alkonyodott. Nyakába kék ékkövet akasztottak. Az áldozótűz parazsára zöld borókagallyakat raktak. A táltos asszony füstöt lélegzett, a többiek meg rejtőztetőt dunnyogtak. Dobolni, furuglázni nem mertek, a határőrség miatt. A táltos asszony révületbe esvén átadta a fejében lakó szelleme helyét az idézett SZELLEM-nek, hogy az ő nyelvével szólhasson. Lápkumánja táltos SZELLEM-ét idézték, mert az idevalósi volt, a mi fajtánk. A táltos asszony először felszökött, de a többiek körbe vették őt, nehogy baj érje. Először csak hebegett, aztán szóval szólta a régi nagy táltos üzenetét:
Még öt-hét!
A medvebocsot lépre csalják és elverik rajta a port
Még nyolc-kilenc!
A Duna két partján vérben úszik a hulló lomb, és ösvények tapostatnak a hanyatló Nap palástján.
Nevet kiáltanak. A nevén szólított Öreg tétovázik, de vállalja sorsát. Ifjak ragadnak fegyvert, nők és férfiak egyaránt. Közel a győzelem.
Ekkor megelevenednek az árnyékok. Az igazi harcosnak kedvér szegik. Az ügyet Nyugattól-Keletig elárulják. Szerencsés, ki időben kereket oldhat. Nagy az érvágás!
A Négy Folyó Városának (ez lehet Győr – Duna, Rába, Marcal, Rábca) Igaz emberét kiejtik az ablakon. A győzők eltanácsolják a kopasz zsarnokot, és a Vasmacskák Városának fattyát (ez lehet Kádár János, aki Fiumében született) teszik meg helytartónak. Ő megöleti a Tétovázó Őreget. Az ifjúságon bosszút áll.
Sokáig uralkodik és megrontja a nemzetet. Jutalmazzák elvtelenségét, mindent pénzben mérnek. A lakás, a ház csak lakhely, nem otthon. A gyerek nyűg.
Még húsz-huszonegy!
A kétfarkú oroszlán elbődül, de ugrani nem mer. A mieink is átkelnek a Dunán, ősi földre. A víg mosoly torz vigyorra változik. Itthon a földművest már megtörték.
Még nevén a föld, de cseléd sajátjában. Lazul a lánc, rozsdásodik a bilincs.
Még negyven és néhány!
A Nagykövet cselt vet, összeesküvést sző. Korábbi ellenfelek összefognak. Rést vágnak a kerítésen. Meglazítják a medvebocs láncát, a kétfarkú oroszlán ketrecének rácsát is. Nem hálásak. A vörös tüzet okádó sárkány ebbe belebetegszik. Harsona jelzi a szabadság kezdetét.
A szürke marhát napos legelőre engedik. A csorda megszédül a szabadságtól. A barmok egymást öklelik. A nép elkergeti a kapuk nyitogatóit.
A Jóindulatú Beteg kerül az élre. Mások intézkednek. A földművestől elveszik örökét, és dobra verik. A senkiháziak vérszemet kapnak. Bitangok tékozolják a fényt.
Gyülekeznek a dögmadarak. A Nagy tengert átröpüli a Napból szálló, galambnak álcázott karvaly. Megérkezik a Kánya is - osztozkodni. Megint terelgetik a népet. Hiteket erőltetnek. Szaporodnak a pénzért fönnhangon imádkozók. BOLDOGASSZONYUNK-at elfelejtik, buta lúddá tekerítik (degradálják). Jaj, pedig ha ISTENÜNK ASSZONY-FELE elfordul tőlünk, vagy mink őtőle!
A Régi Nagy Csata Városában EZEK (a keresztény egyházak) papjai dűlőre jutnak, és új lovat nyergelnek. Összeesküsznek Isten Képmása ellen a Könyörtelenség Hatalmasaival.
A galambnak álcázott karvaly és a kánya, Égigérő fára segítik a Kiskanászt (vö. az Illyés Gyula gyűjteményében szereplő mesével - Égigérő fa). Szívében király, álmában császár. Szépen szól, rondán cselekszik. Zsákja feneketlen. Letaszítják - újra mászik!
A döglött sárkány kutyái új gazdát találnak!
Még ötvenöt-hatvan!
Az íjfeszítő sarja lyukas hajóra száll. Az ő ingével-gatyájával tömítik a rést. Messze jutottak a parttól, már nem tud kiszállni.
A döglött sárkány kutyáit a Koronázatlan Cár (pl. Putyin?) veszi pórázra. A Szűkszavú Tárnokmestert tuszkolják élre. Saját táborából ütnek pártot ellene, mert a Koronázatlan Cár úgy akarja. Paprikajancsiból csinál vezért.
A nemzet tűri - nem látja meg rajta a rángató madzagokat. A csellel hatalomra segített Paprikajancsi pofátlanul önkényeskedik, buzerálja a népet. Nyegle és buta. A Kiskanász malmára hajtja vizet. Jobb ellenfél nincs. A nép tűri őket.
Nemes lovag-ősök fehér liliomán tipródik a nemzet. A csősz tolvaj, a bakter rabló, a bíró cinkos. A különb nem viszi sokra, mert irigylik. Ki-ki rántja lefelé a másikat - az országot együtt. Lenézett népek mögött kullog a magyar!
A nemzet talpa alatt röpülő szőnyeggé válik a föld!
Még hatvan-hetven!
A rátarti úr napszámért kunyerál. Már mindent elkótyavetyéltek.
Csak alantas szolgálatok maradnak, égbekiáltó árulások. Lesznek, kik alattomos ellenséggel fújnak egy követ. Bevezetik a hét tevét, hogy innen köpködhessen lángot - a bikát nyergelő asszonyra.
Ebből belviszály is támad, meg külső viszály is. A Kost Áldozó két fia (célzás az Ábrahámot közös ősüknek tartó zsidókra és arabokra) tovább marakodik. A tevék magyar hajcsárai Manó bőrét húzzák Krisztus képére, hogy megtévesszék a népet, és aranyra válthassák a félhold csillogását.
Ők a Kost Áldozó, tevét nyergelő fiát segítik. más magyarok meg a másikat. Kettészakad a nemzet, lángra lobban az Ország. A lángot a vér oltja.
Magyar magyart gyilkol, de a bika hátáról is ide lőnek a hét teve miatt. A nép fele elpusztul.
A szomszédok megmozdulnak, de ugrásra kész a zenélő sivatagok tigrise is. A megszeppent maradék UKKÓ-t híjja, a BOLDOGASSZONY-t. A haragosok megbocsátanak egymásnak, az irigy örül más szerencséjének, a rátarti nem rázza a rongyot, a közönyös segít segíteni.
Ekkor a MAGYAROK ISTENE őrül állítja a zenélő sivatagok tigrisét, és böcsületes alkuval visszakerül, ami visszajár. Új kor veszi kezdetét, minden égtáj felé, YOTENGRIT, az Ős-TENGEREK ISTENE nevében.
A JÓ SZOMSZÉDSÁG TÖRVÉNYE győzedelmeskedik.
„A táltosok közös gondolattal kérdezték: „Így van ez megírva - nem lehetne-e másképp?” A SZELLEM erre azt felelé: Minden jövendölés ókumálás (következtetés), a múltat meg jelent összekötő vonás folytatásán, a jövő felé. Megírva semmi sincsen, mert minden megváltoztatható - ha nem fordulok el ISTENETEK-től és megszívlelitek az ősök intelmeit.”
Idézet a Yotengrit - Rábaközi tudók szellemi hagyatékából.
forrás: http://www.kincseslada.hu/magyarsag/content.php?article.396
|
Kommentáld!