TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A szent tanok
A tan a kormányzottak számára készített szintetikus világkép.
Leginkább arra jó, hogy rá hivatkozva hozzanak törvényeket, amelyek elsősorban a törvényt írók érdekét szolgálja. De éppen ezért a törvényhozók sértik meg elsőnek saját törvényeiket. Ez a meglátásom az ideológiákra, eszmékre és törvényekre vonatkozóan.
A természet (kinek Isten) nem ír törvényeket, még is vannak törvényei.
Betartatja, de ő maga sem sérti meg. Ezek a törvények nem tanban gyökereznek, hanem belőlük következik az élet mondanivalója, értelme.
A természet törvényeit nem lehet figyelmen kívül hagyni. Az erre tett kísérlet esetenkénti kellemetlen következményeiből levont tapasztalat, a törvény érvényét erősíti. Ez mindig így volt, és gondolom így is lesz.
A tapasztalatszerzés olyan, mint egy színházi darab. A végén derül ki, miről
szól.
Elvileg, a végső tapasztalat levonásához szükség lenne mindenféle eseményt
megélni és megérteni. Ez képtelenség. De a képzelet megspórolhatja a végtelen
számú esemény megélését. A világban zajló események mögötti okok képzelet útján
feltárhatók, azokból következtetéseket már le lehet vonni.. Ezt tette Aranyi László is, az ”Ősrobbanás vs. Teremtés c. elméletében. Ez az elmélet egy korábbi hitvallás tudományos levezetésének is felfogható. Ez a hitvallás megtalálható a sokat idézett ősmagyar hit- és erkölcstan 1. pontjában is, ami egyenlőségjelet tesz a világ és Isten közé. Nem osztja ketté a világot teremtőre és teremtettre, hanem minden létezőt a világmindenség részévé nyilvánít. Ebből több dolog is következik, amiért érdemes lenne ezt a szemléletet komolyan venni. A lényeg egyenlőre az, hogy a világot egynek nyilvánító szemlélet csak organizmusként kezelheti a világot.
Az élőlények célja látszólag a fennmaradás. De nem azért tesznek bármit is,
mert fenn akarnak maradni. Célként a fennmaradást meg sem tudnák fogalmazni.
Az eszmék tesznek erre ugyan kísérletet, de ezekben sok köszönet nincs.
Az élőlények célja egy számukra ,,kellemes” állapot elérése. De ez a törekvés
az atomok világában is létezik, csak ott azt ,,legalacsonyabb energiaállapotnak”
nevezik a fizikusok. Ez, vagy az ember által örömnek nevezett állapotok egy -egy cél, egy-egy létezési forma számára. Ahogy tározóból lefelé törekvő víz azért hajtja meg a turbinákat, mert azokon keresztül juthat el a tengerig a számára legalacsonyab b energiaállapotot jelentő helyig, az élőlények maguk ,,örömeit” keresve kényszerülnek saját életszükségletük kielégítésére. Ami viszont csak átmenetileg sikerülhet. Így lesz az egészből egy folyamat, amit életnek hívunk. Ez a f olyamat az élőlény számára csak következmény. Az okozat. De nem az ok. Az eszmék képtelensége éppen abban van, hogy az okozatot, vagyis a következményt okként, célként kezelik. Az ok -okozati
törvényszerűséget a fizikában kauza litásnak nevezik, és a világ talán legalapvetőbb törvényszerűsége. Ezt sértik meg mondanivalójukban a ,,szent tanok” is, amikor a világ megfigyelt jelenségeiről kinyilvánítják, hogy az ok a világ céljai is egyben.
Az anyag viselkedésének jellege a kölcsönhatásokban olyan, mint az embernél
A szent tanok
A tan a kormányzottak számára
készített szintetikus világkép. Leginkább
arra jó, hogy rá hivatkozva hozzanak
törvényeket, amelyek elsősorban a törvényt
írók érdekét szolgálja. De éppen ezért a
törvényhozók sértik meg elsőnek saját
törvényeiket. Ez a meglátásom az
ideológiákra, eszmékre és törvényekre
vonatkozóan.
A természet (kinek Isten) nem ír törvényeket, még is vannak törvényei.
Betartatja, de ő maga sem sérti meg. Ezek a törvények nem tanban gyökereznek,
hanem belőlük következik az élet mondanivalója, értelme. A természet törvén yeit nem
lehet figyelmen kívül hagyni. Az erre tett kísérlet esetenkénti kellemetlen
következményeiből levont tapasztalat, a törvény érvényét erősíti. Ez mindig így volt,
és gondolom így is lesz.
A tapasztalatszerzés olyan, mint egy színházi darab. A végén derül ki, miről
szól.
Elvileg, a végső tapasztalat levonásához szükség lenne mindenféle eseményt
megélni és megérteni. Ez képtelenség. De a képzelet megspórolhatja a végtelen
számú esemény megélését. A világban zajló események mögötti okok képzelet útján
feltárhatók, azokból következtetéseket már le lehet vonni.. Ezt tette Aranyi László is,
az ”Ősrobbanás vs. Teremtés c. elméletében. Ez az elmélet egy korábbi hitvallás
tudományos levezetésének is felfogható. Ez a hitvallás megtalálható a sokat idézett
ősmagyar hit- és erkölcstan 1. pontjában is, ami egyenlőségjelet tesz a világ és Isten
közé. Nem osztja ketté a világot teremtőre és teremtettre, hanem minden létezőt a
világmindenség részévé nyilvánít. Ebből több dolog is következik, amiért érdemes lenne
ezt a szemléletet komolyan venni. A lényeg egyenlőre az, hogy a világot egynek
nyilvánító szemlélet csak organizmusként kezelheti a világot.
Az élőlények célja látszólag a fennmaradás. De nem azért tesznek bármit is,
mert fenn akarnak maradni. Célként a fennmaradást meg sem tudnák fogalmazni. Az
eszmék tesznek erre ugyan kísérletet, de ezekben sok köszönet nincs.
Az élőlények célja egy számukra ,,kellemes” állapot elérése. De ez a törekvés
az atomok világában is létezik, csak ott azt ,,legalacsonyabb energiaállapotnak”
nevezik a fizikusok. Ez, vagy az ember által örömnek nevezett állapotok egy -egy cél,
egy-egy létezési forma számára. Ahogy tározóból lefelé törekvő víz azért hajtja meg a turbinákat, mert azokon keresztül juthat el a tengerig a számára legalacsonyab b
energiaállapotot jelentő helyig, az élőlények maguk ,,örömeit” keresve kényszerülnek saját életszükségletük kielégítésére. Ami viszont csak átmenetileg sikerülhet. Így lesz az egészből egy folyamat, amit életnek hívunk. Ez a f olyamat az élőlény számára csak következmény. Az okozat. De nem az ok. Az eszmék képtelensége éppen abban van,
hogy az okozatot, vagyis a következményt okként, célként kezelik. Az ok -okozati törvényszerűséget a fizikában kauza litásnak nevezik, és a világ talán legalapvetőbb törvényszerűsége. Ezt sértik meg mondanivalójukban a ,,szent tanok” is, amikor a világ megfigyelt jelenségeiről kinyilvánítják, hogy az ok a világ céljai is egyben.
Az anyag viselkedésének jellege a kölcsönhatásokban olyan, mint az embernélaz egó. Csak azokra a hatásokra reagál, amely rá hat. Egy részecske reakciója saját
állapotának függvénye, nem egy másik részecskéé. A vírust, amelyet egy nagy
molekulacsomónak tartok, és mindössze kémiai, biokémiai reakciókra képes, véletlenül
csak saját szaporodása érdekli és jellemzi. Az emberhez még a biokémia reakciókon
kívül hozzácsapható a tudat is. De az egó ebben is megjelenik, mint éntudat. Ebből
következik, hogy az egót nem egyszerűen pszichológiai fogalomnak, hanem az anyag
viselkedése jellegének tartom. Ennek az embernél is nagy jelentősége van. Az ego az
emberben a tervező és kivitelező tényez ő. A többi anyag és eszköz.
Az egó nem azt jelenti, amit rárakott a közhiedelem. Az egó nem csak ,,csak
én”-t jelenthet, hanem ,,én és mások” -at is. Ha nem így lenne, közösségek,
társadalmak nem létezhetnének. Az egó hozta létre azokat is.
A család által megjelenített legalapvetőbb közösségi szint úgy fejlődött a
nemzet szintjére, hogy az egyén folyamatosan tágította ki azok körét, akik érdekeit
saját érdekeinek érvényesítésénél figyelembe ve tte. A figyelembe vett tényezők
milyensége és számszerűsége lehet a tudat fejlettségének egyik mértékegysége. Ha az
állatvilágot viszonyítási alapnak veszem, akkor ez igaz, mert a szellemi fejlettséget a
megtapasztalható dolgok és a megfigyelő közötti összefüggések száma is jellemzi.
Ebben a táguló körben vannak benne a ,,mások” is, az egó számára. Ennek a
logikai ,,fonalnak” a gombolyításával lehet eljutni egy végső ponthoz, amin túl már
nincs tovább. Aminél fejlettebb felfogás elvileg már nincs. Ez egy felismerés. Arról
szól, hogy önmagát összefüggésbe hozza minden mással, ami a világban létezik. Ebben
benne van az, hogy az ilyen tudat mindennel és mindenkivel az érdekek közös
találkozási pontját keresi. De a világ/Isten formulában ténylegesen csak egy pont is
létezik, mivel az Isten is csak egy. Minden érdek, ami annak meghatározható, az
ősmagyar hit- és erkölcstan első pontja alapján (,,A világ az Isten teste, erkölcsi
világrend az Isten lelke.”) egyszerre ,,isteni” érdek is. Bár nem vagyok hívő alkat, de
ez alapján tisztán komputerlogikával is azt a következtetést tudom levonni, hogy aki
minden érdek találkozási pontját keresi, Isten keresi.
A világ=Isten ,,formula” a legtökéletesebbnek látszó világkép/tan, ami
egyáltalán, az ismert világ törvényei szerint létezhet. Felold minden olyan
ellentmondást, amely az összes v ilágképnél és vallásban felbukkan. Erről a
világképről írt egy elméletet Arany i László, ”Ősrobbanás vs. Teremtés” címmel. Saját
tapasztalatból tudom, hogy az elmélet első nekifutásra nem érthető meg. Könnyen
aligha. Ezért itt csak az elmélet
kivonatát jelentő 19 posztulátumot idézem. Utána pedig a magam
megfogalmazásával kísérlem meg leírni ugyanazt.
,,1_ A Világegyetem nem „keletkezett”. Sem Ősrobbanással, sem teremtéssel.
2_ Nem volt tehát „kezdet”, miként „vé g” sem lesz.
3_ A Világegyetem térben és időben végtelen kiterjedésű.
4_ A Világegyetem mindkét irányban végtelen kiterjedésű (a parányok /elemi részek/
és a gigászok (galaktikus szuperhalmazok/ világa felé egyaránt.)
5_ A Világegyetemnek minden része, semmi sem létezik a Világegyetemen kívül
6_ A Világegyetemet anyag tölti ki.
7_ A világegyetemben valamennyi viselkedést anyag hordozza.8_ Az anyag élő, önszervező, intelligens rendszer.
9_ Az anyag elválaszthatatlan az energiától és az információtól (tudat)
10_ Az anyag megjelenési formáinak szintjei vannak
11_ Az anyag minden egyes megjelenési szintjén korlátozott számú megnyilvánulási
lehetőség áll csak rendelkezésre.
12_ Az anyag megjelenési formáinak szintjei egymásra épülnek.
13_ Az anyag megjelenési formái szintjeinek száma végtelen.
14_ Az ember az anyag megjelenési formáinak szintjeiből az elektron méretétől a
szuperhalmazok méretéig képes átlátni a teret. Ez a távolság megközelítőleg 100
nagyságrendet tesz ki (kettes számrendszerben) – és növekszik
15_ A Világegyetem fraktális szerkezetű.
16_ Az anyag a megnyilvánulási formáinak lehetőségeit (természeti törvények)
egyszerű szabályrendszerek írják le, ezek a szabályrendszerek (megnyilvánulási formák) az
anyag elidegeníthetetlen tulajdo nságai, leválaszthatatlanok az anyagról, azzal együtt
léteznek.
17_ Az anyag megnyilvánulásai energiaváltozásokban és/vagy
információváltozásokban manifesztálódnak.
18_ Mivel az anyag leválaszthatatlan tulajdonságai között az energia mellett a tudatot
(információt) is megtaláljuk, ezért az anyag megnyilvánulási formái tudatos úton is
megváltoztathatók
19_ A végtelen anyagban rendelkezésre álló, végtelen mennyiségű tudást
(információt) tekinthetjük Istennek”
Én a világmindenség legmeghatározóbb törvén yszerűségének a kauzalitás elvét
tartom, amely szerintem még az Istenre is vonatkozik. Jól tették a régen, amikor a
világ=Isten verziót tekintették a vallás alapjának. A világot ugyanis nem lehet
teremteni, ha a logika szabálya it alkalmazom. A teremtő számára valamilyen motiváció
kell a teremtéshez. A motiváció, vagyis az ok az, ami Istent ráveszi, hogy egy világot
alkosson. Ha Isten ok nélkül nem teremtene világot – ami logikus – akkor az ,,Ok” az,
ami világot teremtene Isten kezével. Mi szükség lenne Istenre, ha ő is csak eszköz
lehetne a teremtésben?
Ha ebben, a mindent magában foglaló világmindenségben megjelent magától
az élet, és legalább az emberig eljutott, akko r a világ önszervező. Ha él, akkor
világ/Isten önszervező organizmus. Ha meghatározható egy általános és messze ható
cél, ami a világ összes eseményre érvényes, akkor a világ/Isten céltudatos. Ha a
világra más törvények nem érvényesek sajátján kívül, a világ öntörvényű. Ha a világ
más célt, érdeket nem fogalmazhat meg önmagán kívül, akkor az egó. Legfeljebb az
az Isten szintjén létező ,,egó”, ahogy van atomi szinten létező ,,egó” is.
Ami a világban van tudat, azzal az anyag legalapvetőbb szinten is rendelkezik.
Téglákból sem lehet egy tudatos élőlényt összerakni, mert nincsenek meg az ehhez
szükséges tulajdonságok a téglában. Lehet belőlük palotát építeni. Erre al kalmasak.
De tudatos élőlényt nem.
A világban minden, közvetve vagy közvetlenül hatással van mindenre. Ha egy
valaminek van értelme, akkor mindennek van.Ezt a felfogást őrizte meg az erkölcstan idézett 1. pontja is. Az erkölcstan
természetnek nevezte a világot, utalva arra, hogy a világ nem pusztán anyaghalmaz,
hanem élő, (ön)szervezett rendszer.
Nehéz a világ egészére nézve úgy fogalmazni, hogy az ne vezessen
félreértéshez. A szervezés szó nem emberi természetű szerveződést jelent. A szervezés
fogalma feltételezi a tervezést. A világegyetem folyamataira a döntés szó lenne a
helyes abban az értelemben, hogy a világban a dolgok elvannak döntve. De a döntés
sem választáson alapuló döntés. A döntés joga/lehetősége nincs megadva senki és
semmi számára a világban. A világ/Isten számára sem. A döntés fogalma itt
kényszerpályát jelent. Ez az események milyenségét meghatározza azzal, ho gy nem ad
számára más lehetőséget, mint azt, ami van. A világ számára a kényszerpálya saját
maga.
Ma az útkeresések idejét éljük. Az utca embere legalább is így érzi. Azon a
szinten, ahol az országról döntenek, ott viszont egyfolytában utakat keresnek. Vagy
azért, hogy a politika irányítóinak jobb legyen, vagy hogy egy rosszabb helyzet
bekövetkezését kell megakadályozzák. Az utcáról nézve tűnik úgy, hogy a pillanatnyi
helyzet az, amit meg kell változtatni. Tapasztaltam, hogy a ,,pillanatnyi” rossz
helyzetekben, a ,,csak most kell tenni valamit” érzését próbálták az emberekben
létrehozni. Amit az elmúlt évtizedek tapasztalata alapján mondhatok, az az, hogy
folyamatosan fent volt tartva a ,,véletlenül és csak most élünk rosszul” képzete. Ez
eddig mindig illúziónak bizonyult. Nem a problémák múltak el, hanem azok
érzékelése tompult. Jó példa erre ez a szóösszetétel: ,,megszorítások ú jabb
bevezetése”. Ami nem ugyan az, mintha ezt mondanák: ,,újabb megszorítások
bevezetése”. Pedig legtöbbször az utóbbiról van szó, de az előbbiről beszélnek. A mai
helyzetre is ez a jellemző. Nem újra megszorításokat vezetnek be, hanem újakkal
egészítik ki a régieket.. Az útkeresés nem más a mai helyzetben, mint új tan keresése,
amelyre hivatkozva az elkövetkezendő idők sarcait törvényessé lehet majd tenni. A
mai helyzetben megjósolható, hogy a jelen útkeresései mögött nem egy jobb világ
szándéka áll, hanem egy olyan másik világé, amelyben a megszorítások fokozásához
új eszmét állítanak fel. Erre hivatkozva új törvényeket lehet majd hozni.
Nem kell elfelejteni, hogy a világot egyenlőre a még a cionizmus ideológiájára
alapozva irányítják. És addig oda kell figyelni arra is, hogy a világ irányítói mit
mondanak de főleg mit gondolnak.
A ”Cion bölcseinek jegyzőkönyvei” (Cbj.) jelentik sz ámomra a legjobb politikai
olvasmányt. Első sorban provokatív műnek tartom, mert az egész tartalom erre jó
csak. Nyilvánvaló számomra, hogy a Cbj. -t a zsidók nem írhatták. Akiket közülük a
hatalom közelében lehet látni, azoka t szellemi képességeik alapján világméretű tervek
készítésével és kivitelezésével
nem lehet meggyanúsítani.
(Az értelmes zsidó többséget
is gójokként kezeli a Cbj.)
A zsidók legfeljebb
fogaskerekek egy gépezetben.
De ha egy ,,húsz évszázad”
folyamán készített titkos
tervről van szó, akkor sem
fényképeztetnék magukat a
Ezt a felfogást őrizte meg az erkölcstan idézett 1. pontja is. Az erkölcstan
természetnek nevezte a világot, utalva arra, hogy a világ nem pusztán anyaghalmaz,
hanem élő, (ön)szervezett rendszer.
Nehéz a világ egészére nézve úgy fogalmazni, hogy az ne vezessen
félreértéshez. A szervezés szó nem emberi természetű szerveződést jelent. A szervezés
fogalma feltételezi a tervezést. A világegyetem folyamataira a döntés szó lenne a
helyes abban az értelemben, hogy a világban a dolgok elvannak döntve. De a döntés
sem választáson alapuló döntés. A döntés joga/lehetősége nincs megadva senki és
semmi számára a világban. A világ/Isten számára sem. A döntés fogalma itt
kényszerpályát jelent. Ez az események milyenségét meghatározza azzal, ho gy nem ad
számára más lehetőséget, mint azt, ami van. A világ számára a kényszerpálya saját
maga.
Ma az útkeresések idejét éljük. Az utca embere legalább is így érzi. Azon a
szinten, ahol az országról döntenek, ott vi szont egyfolytában utakat keresnek. Vagy
azért, hogy a politika irányítóinak jobb legyen, vagy hogy egy rosszabb helyzet
bekövetkezését kell megakadályozzák. Az utcáról nézve tűnik úgy, hogy a pillanatnyi
helyzet az, amit meg kell változtatni. Tapasztaltam, hogy a ,,pillanatnyi” rossz
helyzetekben, a ,,csak most kell tenni valamit” érzését próbálták az emberekben
létrehozni. Amit az elmúlt évtizedek tapasztalata alapján mondhatok, az az, hogy
folyamatosan fent volt tartva a ,,véletlenül és csak most élünk rosszul” képzete. Ez
eddig mindig illúziónak bizonyult. Nem a problémák múltak el, hanem azok
érzékelése tompult. Jó példa erre ez a szóösszetétel: ,,megszorítások ú jabb
bevezetése”. Ami nem ugyan az, mintha ezt mondanák: ,,újabb megszorítások
bevezetése”. Pedig legtöbbször az utóbbiról van szó, de az előbbiről beszélnek. A mai
helyzetre is ez a jellemző. Nem újra megszorításokat vezetnek be, hanem újakkal
egészítik ki a régieket.. Az útkeresés nem más a mai helyzetben, mint új tan keresése,
amelyre hivatkozva az elkövetkezendő idők sarcait törvényessé lehet majd tenni. A
mai helyzetben megjósolható, hogy a jelen útkeresései mögött nem egy jobb világ
szándéka áll, hanem egy olyan másik világé, amelyben a megszorítások fokozásához
új eszmét állítanak fel. Erre hivatkozva új törvényeket lehet majd hozni.
Nem kell elfelejteni, hogy a világot egyenlőre a még a cionizmus ideológiájára
alapozva irányítják. És addig oda kell figyelni arra is, hogy a világ irányítói mit
mondanak de főleg mit gondolnak.
A ”Cion bölcseinek jegyzőkönyvei” (Cbj.) jelentik sz ámomra a legjobb politikai
olvasmányt. Első sorban provokatív műnek tartom, mert az egész tartalom erre jó
csak. Nyilvánvaló számomra, hogy a Cbj. -t a zsidók nem írhatták. Akiket közülük a
hatalom közelében lehet látni, azoka t szellemi képességeik alapján világméretű tervek
készítésével és kivitelezésével
nem lehet meggyanúsítani.
(Az értelmes zsidó többséget
is gójokként kezeli a Cbj.)
A zsidók legfeljebb
fogaskerekek egy gépezetben.
De ha egy ,,húsz évszázad”
folyamán készített titkos
tervről van szó, akkor sem
fényképeztetnék magukat a
Ezt a felfogást őrizte meg az erkölcstan idézett 1. pontja is. Az erkölcstan
természetnek nevezte a világot, utalva arra, hogy a világ nem pusztán anyaghalmaz,
hanem élő, (ön)szervezett rendszer.
Nehéz a világ egészére nézve úgy fogalmazni, hogy az ne vezessen
félreértéshez. A szervezés szó nem emberi természetű szerveződést jelent. A szervezés
fogalma feltételezi a tervezést. A világegyetem folyamataira a döntés szó lenne a
helyes abban az értelemben, hogy a világban a dolgok elvannak döntve. De a döntés
sem választáson alapuló döntés. A döntés joga/lehetősége nincs megadva senki és
semmi számára a világban. A világ/Isten számára sem. A döntés fogalma itt
kényszerpályát jelent. Ez az események milyenségét meghatározza azzal, ho gy nem ad
számára más lehetőséget, mint azt, ami van. A világ számára a kényszerpálya saját
maga.
Ma az útkeresések idejét éljük. Az utca embere legalább is így érzi. Azon a
szinten, ahol az országról döntenek, ott vi szont egyfolytában utakat keresnek. Vagy
azért, hogy a politika irányítóinak jobb legyen, vagy hogy egy rosszabb helyzet
bekövetkezését kell megakadályozzák. Az utcáról nézve tűnik úgy, hogy a pillanatnyi
helyzet az, amit meg kell változtatni. Tapasztaltam, hogy a ,,pillanatnyi” rossz
helyzetekben, a ,,csak most kell tenni valamit” érzését próbálták az emberekben
létrehozni. Amit az elmúlt évtizedek tapasztalata alapján mondhatok, az az, hogy
folyamatosan fent volt tartva a ,,véletlenül és csak most élünk rosszul” képzete. Ez
eddig mindig illúziónak bizonyult. Nem a problémák múltak el, hanem azok
érzékelése tompult. Jó példa erre ez a szóösszetétel: ,,megszorítások ú jabb
bevezetése”. Ami nem ugyan az, mintha ezt mondanák: ,,újabb megszorítások
bevezetése”. Pedig legtöbbször az utóbbiról van szó, de az előbbiről beszélnek. A mai
helyzetre is ez a jellemző. Nem újra megszorításokat vezetnek be, hanem újakkal
egészítik ki a régieket.. Az útkeresés nem más a mai helyzetben, mint új tan keresése,
amelyre hivatkozva az elkövetkezendő idők sarcait törvényessé lehet majd tenni. A
mai helyzetben megjósolható, hogy a jelen útkeresései mögött nem egy jobb világ
szándéka áll, hanem egy olyan másik világé, amelyben a megszorítások fokozásához
új eszmét állítanak fel. Erre hivatkozva új törvényeket lehet majd hozni.
Nem kell elfelejteni, hogy a világot egyenlőre a még a cionizmus ideológiájára
alapozva irányítják. És addig oda kell figyelni arra is, hogy a világ irányítói mit
mondanak de főleg mit gondolnak.
A ”Cion bölcseinek jegyzőkönyvei” (Cbj.) jelentik sz ámomra a legjobb politikai
olvasmányt. Első sorban provokatív műnek tartom, mert az egész tartalom erre jó
csak. Nyilvánvaló számomra, hogy a Cbj. -t a zsidók nem írhatták. Akiket közülük a
hatalom közelében lehet látni, azoka t szellemi képességeik alapján világméretű tervek
készítésével és kivitelezésével
nem lehet meggyanúsítani.
(Az értelmes zsidó többséget
is gójokként kezeli a Cbj.)
A zsidók legfeljebb
fogaskerekek egy gépezetben.
De ha egy ,,húsz évszázad”
folyamán készített titkos
tervről van szó, akkor sem
fényképeztetnék magukat alogika szabályai szerint egyes zsidó hatalmasok az USA elnökének társaságában.
A Cbj.-t egyelőre azok művének tartom, akik Pike,
(1809-1891) amerikai tábornok szájába adták a három világháborúra épülő
luciferi világrend tervét. Pike szellemi felkészültségét jól jellemzi az általa elmondott
beszéd:
,,Az örök törvény szerint nincsen fény árnyék, nincs szépség csúnyaság , és nincs
fehér fekete nélkül, mert az Abszolút csak két Istenségben létezhet...
...Lucifer a Fény és a Jóság Istene azonban küzdelmet vív az emberiségért Adonájjal,
a Sötétség és a Gonosz Istenével szemben ."
Világ=Isten formula alapján ez egy marhaság. Alapból azért, mert a ,,formula”
szerint teremtő nincsen. Nem csak kettő, de egy sem. Másrészt azért problémás a
beszéd, mert ha két Istenre épül a világ, akkor egymással har colniuk legfeljebb
szórakozás lenne. Ha tényleg komolyan küzdenének az emberiségért, akkor azt kellene
kérdezni, mi ér néhány milliárd emberben olyan sokat, amiért két, végtelen hatalmú
lény egymás hajába kap?
Pike-nak tulajdonított luciferi világrend három világháborút irányzott elő. Ebből
kettő eddig ,,szerencsésen” megvalósult. A harmadikról a ,,mérsékeltek” azt
gondolják, hogy az már valószínűtlen. De nem ezt gondolták az első kettőről is, amíg
azok be nem következtek? Azok áldozatainak száma nagy volt ahhoz képest, hogy
nem tudni, valójában mit céloz meg a Lucifer-doktrina. De ha egyszer meg is tudjuk,
és ha még nagyon jó és szép világ is lesz a dolog vége, lesznek majd finnyásak,
akik orrát e világ múltjából áradó dögszag irritálni fogja.
A Cbj.-t olvasva nyilvánvaló, hogy a zsidók csak a fal, vagy a hivatkozás
szerepét szolgálják. Pike teveiben pedig sok jót nem írtak elő számukra. Ez azért
feltételezhető, mert a cionizmust fajhoz, vagyis a zsidókhoz kötötték. A mai
közvélemény is egy fogalomként kezeli a kettőt. Nem nehéz kitalálni, hogy a harmadik
világháború – ha bekövetkezik – egy valódi zsidó holokauszt lesz.
Nem sok jót ígér, hogy a Cbj.ben leírtak egy része megvalósult már, más
részei pedig éppen érvényben van nak. Ilyen lehet a mai világválság lehetséges oka
is. Idézek a 20. ,,jegyzőkönyvből”:
,,Gazdasági válságokat idéztünk elő a gójok számára egyszerűen azáltal, hogy pénzt
vontunk ki a forgalomból”
Ezeket a szavakat több mint száz éve gondolták ki, és akkor is már múlt
időben fogalmazták. De a tartalom teljes mértékben lefedi a mai gaz dasági helyzetet.
Azt mindenki tudja, hogy a mai válság a bankoktól indult ki. Azt is, hogy a bankok
ezer milliárd számra kapták a dollár és euró segélyeket. De mit tudtak volna vele
csinálni? Ha kell a bankoknak pénz, ny omatnak. Ha pénzbeli támogatás kell neki, azt
meg tudják oldani maguk is. A pénzzel egyet tehetnek, ha azt az államtól kérik, de
inkább követelik: a kapott pénzbeli ,,segélyt” megsemmisítik. Ezzel tulajdonképpen
válságot idéznek elő, de ahogy a dolgok alakulását figyelem, ez is lehet a céljuk. Ma
pontosan az történik amit száz- ki tudja hány éve már elterveztek.
A ,,Szent Korona Tan” bevételének kiszivárogtatott szándéka az alkotmányba
lehet annak jele is, hogy nemzeti színben . Aki elolvasta a Szent korona Tant és a
történelmi alkotmányt, az abban semmi garanciát nem találhatott saját jövőjére nézve.
Attól, hogy az alkotmány deklarálja az állam szabadságát, még az állam nem leszszuverén. Az alkotmányt ehhez még az ellenséggel is el kellene fogadtatni.. Aztán a
népek egyenjogúsága a Szent Korona ala tt oda vezetett, hogy népeink elvették tőlünk
azokat a területeket is, ami előzőleg még ősi magyar területek voltak. Előbb
tudatosult bennük, hogy azon a területen éltek évszázadok óta. Saját nemzettudattal,
nyelvvel zászlóval, himnusszal, meg egyebekkel. 1920 -ig.
Az ősmagyar hit- és erkölcstan tartalmát a jelek szerint kiegészítették. A
kiegészítés jellege olyan, hogy az szabadkőnűves munka is lehetett. Az erkölcstan
tartalmának színvonala annak 1. ponttól a többi felé haladva, a filozófiai magaslattól
az aktuálpolitika mélységéig sül lyedt.
Az 1. pontról már írtam és azt idéztem. Az erkölcstan 1, 2, 3, 4, 5. pontjai még
az eredeti részek. A következő pontok egyre az adott kor politikai üzeneteinek
látszanak.
30. pont teljesen új része az tannak, mert né v szerint is említve van benne
Kossuth Lajos, aki viszont 1802 -bn született. Aki ugyanakkor szabadkőművesként is
hírbe került. A szabadkőműves mozgalomba írt kérelme az
Interneten is elérhető
(kép).
,,30. Legnagyobb,
legragyogóbb csillagaink
voltak és lesznek: Ming-Ruth
(Nimród),
Hunor, Magor, Atilla,
Árpád, Koppány, Dózsa,
Rákóczi, Kossuth s még
többen.”
A
szabadkőművességről annyit
tudok, hogy nemzeti
mozgalmak mögött álló
nemzetközi mozgalom. Erről
már sokat írtak és fognak
írni. Megvannak ennek a
műfajnak a szakértői, én csak olvasom őket. Két dolgot azért bizonyosnak veszek.
Az egyik az, hogy egy nép nem szokott forradalmat csinálni. A munka mellett
önmagában is képtelenség szervez kedni. A szervezkedéshez különben is bizonyos
mértékű mobilitás kell, amivel a ,,földhöz ragadt füstös paraszt” nem rendelkezhetett.
Kossuthnak például lehetett népszerűsége az egyszerű emberek között, de tőlük
felhatalmazása a forradalomra nem. Ugyancsak érdekes az is, hogy a ,,tan”
csillagainak nevei között nem szerepel sem Petőfi, sem Széchenyi. Petőfi népszerűsége
nagyobb volt mint Kossuthé. Versei folytán Petőfinek is mertebbnek és főleg
népszerűbbnek kellet lennie Kossuthnál. Petőfi nyelvezete a verseiben a nép
gondolkodását jobban tükrözte a kor bármely politikusa gondolkodásánál. Széchenyi
meg ugye ismert volt a Tisza szabályozásával kapcsolatban is, ami finoman sz ólva
több volt, mint politikai csevej.
,,40. A gazdagnak adóznia, a szegénynek dolgoznia kell a magyar gyermekek javára,
szuverén. Az alkotmányt ehhez még az ellenséggel is el kellene fogadtatni.. Aztán a
népek egyenjogúsága a Szent Korona ala tt oda vezetett, hogy népeink elvették tőlünk
azokat a területeket is, ami előzőleg még ősi magyar területek voltak. Előbb
tudatosult bennük, hogy azon a területen éltek évszázadok óta. Saját nemzettudattal,
nyelvvel zászlóval, himnusszal, meg egyebekkel. 1920 -ig.
Az ősmagyar hit- és erkölcstan tartalmát a jelek szerint kiegészítették. A
kiegészítés jellege olyan, hogy az szabadkőnűves munka is lehetett. Az erkölcstan
tartalmának színvonala annak 1. ponttól a többi felé haladva, a filozófiai magaslattól
az aktuálpolitika mélységéig sül lyedt.
Az 1. pontról már írtam és azt idéztem. Az erkölcstan 1, 2, 3, 4, 5. pontjai még
az eredeti részek. A következő pontok egyre az adott kor politikai üzeneteinek
látszanak.
30. pont teljesen új része az tannak, mert né v szerint is említve van benne
Kossuth Lajos, aki viszont 1802 -bn született. Aki ugyanakkor szabadkőművesként is
hírbe került. A szabadkőműves mozgalomba írt kérelme az
Interneten is elérhető
(kép).
,,30. Legnagyobb,
legragyogóbb csillagaink
voltak és lesznek: Ming-Ruth
(Nimród),
Hunor, Magor, Atilla,
Árpád, Koppány, Dózsa,
Rákóczi, Kossuth s még
többen.”
A
szabadkőművességről annyit
tudok, hogy nemzeti
mozgalmak mögött álló
nemzetközi mozgalom. Erről
már sokat írtak és fognak
írni. Megvannak ennek a
műfajnak a szakértői, én csak olvasom őket. Két dolgot azért bizonyosnak veszek.
Az egyik az, hogy egy nép nem szokott forradalmat csinálni. A munka mellett
önmagában is képtelenség szervez kedni. A szervezkedéshez különben is bizonyos
mértékű mobilitás kell, amivel a ,,földhöz ragadt füstös paraszt” nem rendelkezhetett.
Kossuthnak például lehetett népszerűsége az egyszerű emberek között, de tőlük
felhatalmazása a forradalomra nem. Ugyancsak érdekes az is, hogy a ,,tan”
csillagainak nevei között nem szerepel sem Petőfi, sem Széchenyi. Petőfi népszerűsége
nagyobb volt mint Kossuthé. Versei folytán Petőfinek is mertebbnek és főleg
népszerűbbnek kellet lennie Kossuthnál. Petőfi nyelvezete a verseiben a nép
gondolkodását jobban tükrözte a kor bármely politikusa gondolkodásánál. Széchenyi
meg ugye ismert volt a Tisza szabályozásával kapcsolatban is, ami finoman sz ólva
több volt, mint politikai csevej.
,,40. A gazdagnak adóznia, a szegénynek dolgoznia kell a magyar gyermekek javára,
szuverén. Az alkotmányt ehhez még az ellenséggel is el kellene fogadtatni.. Aztán a
népek egyenjogúsága a Szent Korona ala tt oda vezetett, hogy népeink elvették tőlünk
azokat a területeket is, ami előzőleg még ősi magyar területek voltak. Előbb
tudatosult bennük, hogy azon a területen éltek évszázadok óta. Saját nemzettudattal,
nyelvvel zászlóval, himnusszal, meg egyebekkel. 1920 -ig.
Az ősmagyar hit- és erkölcstan tartalmát a jelek szerint kiegészítették. A
kiegészítés jellege olyan, hogy az szabadkőnűves munka is lehetett. Az erkölcstan
tartalmának színvonala annak 1. ponttól a többi felé haladva, a filozófiai magaslattól
az aktuálpolitika mélységéig sül lyedt.
Az 1. pontról már írtam és azt idéztem. Az erkölcstan 1, 2, 3, 4, 5. pontjai még
az eredeti részek. A következő pontok egyre az adott kor politikai üzeneteinek
látszanak.
30. pont teljesen új része az tannak, mert né v szerint is említve van benne
Kossuth Lajos, aki viszont 1802 -bn született. Aki ugyanakkor szabadkőművesként is
hírbe került. A szabadkőműves mozgalomba írt kérelme az
Interneten is elérhető
(kép).
,,30. Legnagyobb,
legragyogóbb csillagaink
voltak és lesznek: Ming-Ruth
(Nimród),
Hunor, Magor, Atilla,
Árpád, Koppány, Dózsa,
Rákóczi, Kossuth s még
többen.”
A
szabadkőművességről annyit
tudok, hogy nemzeti
mozgalmak mögött álló
nemzetközi mozgalom. Erről
már sokat írtak és fognak
írni. Megvannak ennek a
műfajnak a szakértői, én csak olvasom őket. Két dolgot azért bizonyosnak veszek.
Az egyik az, hogy egy nép nem szokott forradalmat csinálni. A munka mellett
önmagában is képtelenség szervez kedni. A szervezkedéshez különben is bizonyos
mértékű mobilitás kell, amivel a ,,földhöz ragadt füstös paraszt” nem rendelkezhetett.
Kossuthnak például lehetett népszerűsége az egyszerű emberek között, de tőlük
felhatalmazása a forradalomra nem. Ugyancsak érdekes az is, hogy a ,,tan”
csillagainak nevei között nem szerepel sem Petőfi, sem Széchenyi. Petőfi népszerűsége
nagyobb volt mint Kossuthé. Versei folytán Petőfinek is mertebbnek és főleg
népszerűbbnek kellet lennie Kossuthnál. Petőfi nyelvezete a verseiben a nép
gondolkodását jobban tükrözte a kor bármely politikusa gondolkodásánál. Széchenyi
meg ugye ismert volt a Tisza szabályozásával kapcsolatban is, ami finoman sz ólva
több volt, mint politikai csevej.
,,40. A gazdagnak adóznia, a szegénynek dolgoznia kell a magyar gyermekek javára,vagyon és erő arányában, korlátlanul.”
A 40. pont nemzeti ruhába bújtatott cionizmus. Az, hogy a munka csak a szegény
számára kötelező, azt jelenti, hogy a tanba egy úr -szolga viszonyra épülő gazdasági
modellt próbáltak becsempészni. Ebben a modellben szükséges, hogy mindig legyenek
szegények, különben nem lenne aki dolgozna. A munka általi meggazdagodás egyben
felmentést is adna a munka kötelezettsége alól. Mi ez, ha nem abszurditás? Nem
valószínű, hogy komolyan gondolták a 40. pontot. Inkább örök időkre érvényes
leosztása ez a társadalmi pozícióknak. A szegény maradjon szegény, a gazdag
maradjon gazdag. A Szent Korona Tan és Alkotmány szellemiségében. Mert éppen
azok akarták a 40. pontban foglaltakat megvalósítani, akik a Szent Korona Tan t és
Alkotmányt a nép minden tagjára érvényesnek követelték. A kor is adott, amelyben a
40. pont született: valamikor a XIX. században. Lehet akkor azon csodálkozni, hogy
az 1949-es ,,demokratikus” alkotmányt 2011 -ben olyan alkotmánnyal akarják
felcserélni, amelybe – ahogy fentről megszellőztették –bele kerülne a Szent Korona Tan
szellemisége is?
Az erkölcstan következő pontjai mögött akár háborúra való készülődés
szándéka is állhat:
,,41. Kettős fegyverrel kell kényszeríteni minden nagykorút arra, hogy a 10 éven
aluli gyermekek élelméről, ruhájáról gondoskodjék. A fényűzési adó az övék.
42. Négy gyermekig a szülő, azonfelől a gyermektelenek kötelesek gondoskodni a
gyermekekről: négy gyermekig.
43. Egy gyermek az apa helyett van, egy az anya helyett s úgy az apa, mint az anya
után egy-egy fajszaporulat kell, hogy legyen.
44. A négyes gyermekszám tehát a legkisebb köteles szám. Ezen felül minden
gyermek fokozott érdem.
45. A magyar fajnak minden évben népszámlálást kell tartania s minden évben
legalább 10% szaporulatnak kell lennie születés útján; 10 évenként kétszereződés.”
A születésszám növelésének és a gyerekekről gondoskodásnak ilyen diktatórikus
formájával nem találkoztam. A 45. pont külön szám. A népesség tízévenkénti
megkétszereződése száz év alatt valamivel több mint ezerszeres szaporulatot jelent.
Ha mindezt 150 éve írták, és onnantól szereznek érvényt ennek a pontnak
akkor a XX. század derekára 5-6 milliárd magyar élt volna a Földön (ekkor az
emberiség lélekszáma még 2 milliárd a latt volt). Ők ekkor hol éltek volna? A Kárpát
medencében 5 milliárd magyarnak nem lett volna hely. De még Ázsiában sem
nagyon. A választ az erkölcstan 46. pontja sejteti:
,,46. A Föld emberies és okos beosztással ezerszerte több embert tud eltartani, mint
amennyi a Földön él.”
Ki lett számítva, éppen ezerszeres szaporulat kell. Ha egy kis hiba csúszo tt
volna számításban, arra az esetre a 47, pont ad útmutatást:,,47. Ha egy országban mégis több volna az ember, mint amennyi jó birtokviszonyok
mellett is megélhet, új földeket kell foglalni s erre a gazdagok a szegényeket kötelesek
felfegyverezni.”
A fenti mondatnak a mai korra semmilyen üzenete nincs. Ebből is látszik,
hogy a múltat maradéktalanul visszahozni a jövő társadalmi rendszerében nem lehet.
De amelyek alkalmazhatók ma vagy holnap, arról hiba lenn e lemondani. Főleg, ha
az a mai korban még fejlődés lenne, Mint ahogy az erkölcstan 1. pontja is az.
A Szent Korona Tan alapja maga a korona. Ez inkább egy aranyból készített
sámánkoronának látszik.
Lényeges különbség még sem az anyagában, hanem az alakjában van.
A sámánkoronán nincs kereszt. Ha István ,,koronája” eredetileg a
sámánkoronák mintájára készült (amit Rómától kapott állítólag), akkor a ,,Szent
Koronán” sem lehetett eredetileg kereszt. Ennek semmi értelme nem is lett volna.
Hiszen a kereszt maga a pánt volt a sámánkoronán. További keresztre elvileg semmi
szükség nem volt.
,,47. Ha egy országban mégis több volna az ember, mint amennyi jó birtokviszonyok
mellett is megélhet, új földeket kell foglalni s erre a gazdagok a szegényeket kötelesek
felfegyverezni.”
A fenti mondatnak a mai korra semmilyen üzenete nincs. Ebből is látszik,
hogy a múltat maradéktalanul visszahozni a jövő társadalmi rendszerében nem lehet.
De amelyek alkalmazhatók ma vagy holnap, arról hiba lenn e lemondani. Főleg, ha
az a mai korban még fejlődés lenne, Mint ahogy az erkölcstan 1. pontja is az.
A Szent Korona Tan alapja maga a korona. Ez inkább egy aranyból készített
sámánkoronának látszik.
Lényeges különbség még sem az anyagában, hanem az alakjában van.
A sámánkoronán nincs kereszt. Ha István ,,koronája” eredetileg a
sámánkoronák mintájára készült (amit Rómától kapott állítólag), akkor a ,,Szent
Koronán” sem lehetett eredetileg kereszt. Ennek semmi értelme nem is lett volna.
Hiszen a kereszt maga a pánt volt a sámánkoronán. További keresztre
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!