TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
"Isten, Isten útja és az Istenember sohasem változnak, és örökké megmaradnak."
Sant Mat a Mesterek Ösvénye
“Minden korban, adott történelmi pillanatban, ezen a Földön, mindig van egy vagy több Hiteles Mester, aki képes megvalósítani az Örök Igazságot és ebbe a megvilágosító szerepbe lépni. Nem igaz, hogy a Szentek, Próféták, Messiások, Avatárok és Satguruk csak egy bizonyos korban lépnek fel erre a színre és más időkben már nincsenek jelen. Az emberek szükségletei mindig ugyanazok, Természet Anya mindig is táplálta gyermekeit és kielégítette szükségleteiket, mindig van táplálék az éhezőnek és víz a szomjazónak. Mindig vannak lelkek, akik buzgón keresik a megoldást az élet találós kérdésére, akik érzik az Eredetükhöz való visszatérés égető szükségét.” “Mindazonáltal egy Igaz Mester jelenléte az egészen más helyzet. Először is: Isten szentségének felmérhetetlen értékű kincsét ellenszolgáltatás, fizetség nélkül terjeszti. Kirpal Singh Mester mondta: “A spiritualitás a természet szabad ajándéka, csakúgy, mint az élet, a levegő vagy a víz.”
“Ebben a részben a “Mesterek Szent Ösvényé”-nek tanításairól szeretnék beszélni egyszerűen, egyenesen, életszerűen, nem tudományosan, vagy teológus módjára. Élő példákkal szeretném leírni, hogyan segítették ezek a tanítások a saját szellemi növekedésemet és mi is a gyakorlati hasznuk."(Részletek: Sirio Mester: Út a megvilágosodás felé c. könyvéből)
Bővebb információ:
e-mail: info@santbani.hu
mobil: +36 30 725 12 93
É b r e d é s . . .
...Mert az átváltozáshoz,
itt vannak jelen a szükséges feltételek...
"Mivel a transzcendenst választottuk, azt, hogy felülmúljuk az átlagos emberi lehetőségeket, ezért efelé tartunk. Amerre tartunk az az, hogy megtapasztalhassuk az isteni minőség létfeltételeit.
Aki ezt választotta, és meg is alkotta a saját életében, annak világos, hogy hova tart, mert egyszer már választott.
Aki hozzálát a gyakorláshoz, úgy ahogy a Mester tanítja, az pontosan érti, hova tart, mert olykor-olykor mikor az Isteni Kegyelem eltölt, akkor eláraszt bennünket a Felsőbbrendű Isteni Minőség Tudata.
Így nagyon szépen megérthetjük, hogy az életcél az, hogy felülemelkedjünk az emberi lét korlátolt lehetőségein, és felfelé haladjunk az Isteni Minőség felé vezető úton. Aki ezt a lelkiállapotot bocsátja maga elé a látogatás eljöveteléhez, és néha úgy éli az életét, hogy az életstílusa megfeleljen annak, hogy kibontakoztassa az életét, és amíg ezt az átformálódást beigazolja, és mialatt folyamatosan végzi a spirituális gyakorlatokat, és átkel a túloldalra, az sok tapasztalásba kerül, és így végül őneki világossá válik, hogy a férfi, és a nő is egyaránt fényes.
Az élet célja, realizálni, hogy felül emelkedjünk az időn. Ennek a feltétele, hogy felemelkedjünk az Isteni Minőséghez. Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, ennek az alapfeltétele, együtt élni az élettel, és egy csendességgel teli életvitel.
Szükséges, hogy megtörténjen az átkelés, szükséges egy a célnak megfelelő életstílus. Mind között a legfontosabb feltétel, hogy végezzük azokat a spirituális gyakorlatokat, amelyek a középpontba irányítják a figyelmünket, mert az átváltozáshoz, itt vannak jelen a szükséges feltételek.
Ha felül akarunk emelkedni az időn, szükséges felülemelkedni az elmén. Nincs más megoldás. Ha felül akarunk emelkedni az időn, felül kell emelkedni az elmén, mert az egyik kifejezi a másikat, és így az egyikből következik a másik. Amíg van elme és gondolatok, addig van idő is. Amikor a gondolatok eltűnnek, felülemelkedünk a viharon, és az idő is eltűnik.
Tehát kezdjük a lábunkat rátenni csak az Isteni Minőségre, ami maga az Öröklét. Ezért nem minden a spirituális gyakorlat, felül emelkedni az elmén, szükség van arra, hogy tökéletes módon fókuszáljunk. Ezért szükséges, hogy tudatossá váljunk abban, hogy a legjobb képességeink szerint valósítsuk meg a szentháromságot.
A felébredés csak akkor történik meg, amikor sikerül létrehozni egy teljesen fókuszált figyelmet. Nincs más mód. A figyelem kifejeződése a lélek megjelenési formája, a gondolatok kifejeződése az idő megjelenési formája. Ahhoz, hogy a vihar jeleit elkerüljük, szükséges felülemelkedni az elmén. Ahhoz, hogy felülemelkedjünk az elmén, szükséges, hogy felébredjen a figyelmünk, ehhez szükséges tökéletesen fókuszálni, és nyilvánvalóan ott lenni, tudatosan figyelni koncentrálva a központra. Mikor bezárjuk a szemünket, akkor a figyelmünket helyezzük a homlokunk közepére. Amikor a szemünket becsukjuk a figyelmünk nem vándorolhat el más csakrák felé. Át kell helyezni a figyelmünket, ha más csakrák felé akarjuk irányítani a figyelmünk. Magától értetődően a figyelem a homlok közepén gyűlik össze. Ami itt található a homlok közepén, az valami egyedülálló és misztikus, mert itt nyílik a teljesség tekintete. Azonban, amíg ez eljön, szükséges tökéletesen fókuszálni, mert ameddig sikerül megtartani a középpontba való fókuszálást addig elmaradnak a gondolatok.
Tehát teljesen a középpontban vagyunk koncentrálva vagyunk. Így az elme meghal, a lélek felébred, a teljesség tekintete kinyílik, és létrehozza a fényt.
Nagy segítség ehhez, ismételni a Simrant, vagy valamilyen mantrát, pl. az előbb énekelt énekek. Ha ismételjük a mantrát, az elme lennullázódik, és lekapcsol. Ha sikerül tartani a
tökéletes fókuszálást a középpontban a teljesség tekintete megnyílik, a sötétség eltűnik, és megjön a fény. A fény egy hatalmas mágnes. Ez teljesen elvonja a figyelmünket, úgy, hogy más választás nem is jöhet szóba. Ezen a módon felül emelkedhetünk a fizikai valóságon, és magunkat a testen kívüli valóságban találjuk, egy spirituális, causális, asztrális síkon, egy másik házban.
Tehát ezért kell folyamatosan a középpontba nézni, ismételni a Szent neveket, Isten Szent neveit, amelyek feltöltenek, és segítenek a középpontban maradni. Ezen a módon a belső látás kinyílik, a sötétség eltűnik. Ez az a hely ahonnan a fény előtör. Ha figyelmesen folytatjuk a középpontba nézést, ez a fény mindig sokkal fényesebb és csillogóbb lesz. Felfedezhetjük a különböző szférákat, ragyogó csillagokat, holdat. Összeköthetjük magunkat a Mesterekkel, a Mesterek Mesterével, és folytathatnám még a sort.
A hallottak alapján folytassuk tehát a középpontba nézést és könyörögjünk a Szent Mestereinkhez Sawanhoz, Kirpalhoz, Ajaibhoz!"
------ SAT NAAM ------
Sirio
A Sant Mat alapvető
tanítását néhány rövid szóban össze lehet foglalni: beavatás,
rendszeres meditáció, önvizsgálat, Satsang, kapcsolat a Mesterrel és a
Hang folyammal, szeretet Isten és minden élő teremtménye iránt.
Lényegében ez a tanítás tömör foglalata. A Sant Mat nem mendemonda,
hanem az e világon élt és élő, emberi alakban megjelenő Mesterek
tapasztalásaiból származik, mely tapasztalatokra mi is szert tehetünk a
beavatástól kezdődően.
A Sant Mat - a Legmagasztosabb Igazság,
melyet bölcsek és látnokok oly rég óta, a teremtés napja óta tanítanak.
Ez változhatatlan és így is fog maradni. Isten, Isten útja és az
Istenember sohasem változnak, és örökké megmaradnak. Mit tanít a Sant
Mat? Az összes többi igazi szellemi ösvénnyel együtt azt tanítja, hogy
mi, emberek korszakok óta elszakadtunk az eredetünktől: a Szeretet
Óceánjától, Istentől. S mivel az Istentől való elkülönültség
transzcendens létünket szinte a nullára csökkentette, a különválást nem
lehet világi szinten meggyógyítani! Isten könyörületét és kegyelmét az ő
látható képviselőjén, a Mesterszent személyén keresztül kell
lemérnünk. Ám mindennek célja a szellemiség és nem a bálvány imádás! A
Mestert körülvevő atmoszféra a béke és szeretet áramaival van telítve,
mely hatása alá vonja mindazokat, akik kapcsolatba kerülnek vele. Még
az általa vagy az ő nevében írott levelek is az eksztázis áramait
közvetítik felénk, melyek a szív legbelső zugaiba is behatolnak. A Guru
Isten előtt áll (mintegy megelőzi Istent földi létünk szemszögéből
nézve)
Baba Jaimal Singh, Sawan Singh, Kirpal Singh, Ajaib Singh és az élő Mester, Satguru Sirio töretlen vonalban származnak le Kabirtól...
BABA JAIMAL SINGH JI (1838-1903) tanítványa volt, egy egyszerű földművesé, aki csak a pandzsábi nyelvet ismerte.
BABA SAWAN SINGH JI (1858-1948)
...volt az első Szent, akinek nyugati tanítványai is voltak, valamint
megbízott képviselői Nyugaton, akik nevében beavatást adtak. Főiskolát
végzett, és több nyelven beszélt.
SANT KIRPAL SINGH JI
(1894-1974) ...volt az első Szent, aki személyesen látogatott Nyugatra.
Három világ körüli utat tett, és nyugati tanítványok ezreit avatta be.
1924-ben Baba Sawan Singhtől kapott beavatást, miután hét éven át belső,
meditációs kapcsolatban volt vele.
SANT AJAIB SINGH JI (1926-1997) 1950-ben kapott Baba Bishan Dastól részleges beavatást a Surat Shabd Jógába, majd Sant Kirpal Singh avatta be teljesen 1967-ben, egy éves belső meditációs kapcsolat után. Két világ körüli utat és több rövidebb látogatást tett Nyugaton. Sant Ji, ahogy a tanítványai szeretettel nevezték, 1997 július 6-án hagyta el öt elemből álló testét.
SATGURU SIRIO
Első Spirituális Mesterének (Kirpal Singh) halála után, annak utódjához
Sant Ajaib Singh-hez csatlakozott, akinek 1977-ben (25 éves korában)
olaszországi képviselője lett. Azóta adja a Szent Beavatást ennek a
Spirituális Útnak a gyakorlatába, az Igazság azon keresői számára, akik
erre felkészültek. 1952. május 12-én született Borgagne-ban, Olaszország
legdélebbi, Puglia nevű tartományában. 10 éves koráig élt ezen a
vidéken szüleivel és négy testvérével, mikor 1962-ben a család Milánóba
költözött. 1979-ig élt Milánóban, majd Toszkánába, Ribollába költözött
(Grosseto), ahol megalapította a Sant Bani Ashram-ot.
(Bővebben Sirio Mester: Út a megvilágosodás felé c. menüpontban)
(Lásd: A Sant Mat Mestereinek leszármazási vonala c. menüpontot!)
Az élõ Mesterek tudománya
a
legõsibb és legtökéletesebb tudomány, amit a világ valaha is látott. A
legtermészetesebb, a legkönnyebben követhetõ, és kortól függetlenül
minden ember számára gyakorolható. Házas élet, hivatás, társadalmi rang
és meggyõzõdés, szociális és vallási hit, szegénység vagy
írástudatlanság stb. nem jelentenek akadályt. Ez a lélek belsõ
tudománya, és a léleknek az Összlélekre való rákapcsolásából áll. Olyan
szellemi beavatott segítségével történik, aki a para vidya vagy a
túlvilág tudományának elméletében és gyakorlatában egyaránt jól képzett,
és képes mindjárt az elsõ alkalommal közvetlen szellemi tapasztalást
nyújtani. Semmit ne fogadjunk el vakhitbõl vagy rábeszélés alapján. El
kell hagyni minden csodatételt, hitgyógyítást, pszichikus jelenséget,
jövendõmondást, akasha feljegyzést és világi vágyat; mert ezek valódi akadályokat jelentenek az ösvényen. A belsõ elõremenetelre õrizendõ meg minden erõ.
Kirpal Mester azt szokta mondani, hogy a
Spiritualitás az Tudomány.
Az emberi test az a laboratórium, ahol az ezzel kapcsolatos kísérletek folynak.
Ez a tudomány olyan dolog amelynek az eszközei segítségével olyan hatást lehet előállítani, amelyek reprodukálhatóak.
De a tudomány, ami ezzel foglalkozik nem olyan dolog, ami csak egyszer történik meg. Ez olyan tudomány, amely a megfelelő elemek jelenlétében, megismételhető.
Elvonulásról elvonulásra láthatjuk, hogy nagyjából ugyanaz az emelkedettség megy végbe, ugyanaz a fajta emelkedettség, ugyanaz a fajta átalakulás, transzformáció megy végbe.
Ez azt jelenti, hogy ezután a tanításokat ha saját magunktól el kezdjük csinálni, teljes egészében, a teljes lényünkkel és áhítattal és odaadással, akkor ugyanezt a hatást kell elérjük.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ugyanolyan lesz, semmi sem lesz ugyanolyan ebben az életben.
És ez a különlegessége az életnek, hogy mindig valamilyen egyediséggel, valamilyen különlegességgel bír.
Ezért azt mondják az emberek, hogy ez az elvonulás ez másmilyen volt.
Ha bármikor összejövünk, hogy magunkhoz vonzzuk ezt a fajta Istenerőt, akkor az belénk hatol és felemel minket, és nagyon jó, azt tudni, hogy van az életben egy olyan dolog amit arra használhatsz, hogy jobbá tedd az állapotodat, hogy van valami ami mindig működik és kihúz engem a közönségesből az alacsony pozícióból.
Én rengeteg elvonuláson voltam már éltemben, nem tudnám összeszámolni, hogy mennyin és soha nem unom meg őket, mert úgy nézek rájuk, mint a legvalóságosabb időszakinak az életemnek és csak azt tudom mondani hogy az e nélkül zajló életnek semmi értelme.
Ahogy Kirpal Mester is elmondta a bhajanjában az életnek Nélküled nincsen semmi értelme, ugyanúgy egy olyan életnek, ahol nem tudjuk Őt megnyilvánítani, annak nincsen semmi értelme.
Kirpal Mester és Sant Ji azt szokta mondani: ebben a világban olyan kevés hattyú van és rengeteg a varjú.
Mindenki tudja, hogy a varjak a halott állatok tetemeire várnak, mindig azokat eszik, de a hattyúk azok a gyöngyöket szeretik.
A Mester mondása szerint a hattyúk, azok képesek elválasztani a vizet a tejtől.
Azok a spirituális emberek, akik szeretnek Isten Fényéből táplálkozni, ők a hattyúk. A többiek olyanok, mint a varjak, szeretik ezeket a halott állatokat enni.
Amikor ezek a Satsangik összejönnek, megnyilvánítják Isten fényét és képesek kitenni magukat ezeknek a helyzetnek, ők olyanok, mint a hattyúk. De azok az emberek, akik elégedettek azzal, hogy érzéki világban élnek és a birtoktárgyaikat élvezik vagy az anyagot, azok pedig olyanok, mint a varjúk.
Ez a néhány nap egy újabb lehetőség volt mindnyájunk számára közelebb kerülni az Igazi Énünkhöz. A lehető legjobb oldalát fedeztük fel saját magunknak. Egy alkalom volt arra, hogy felemelkedjünk, hogy érezzük ezt a szeretetet, ezt a felemelkedést a hétköznapi életből. Ez valóban nagyon jó érzés újra érezni a szeretet felemelő érejét, ami olyan, mintha valóban gyöngyöket ennénk és nagyon jó megosztani a Kedvesekkel az életnek ezt az értékes pillanatait.
Nagyon nagyszerű alkalom ez mindannyiunk számára, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz, hogy mindnyájan együtt megéljük ezt az emelkedettséget, ez egy olyan nagy élmény mindannyiunk számára, ami annyira összeköt bennünket, hogy már egynek érezzük magunkat.
Nagyon szomorú azt látni, hogy emberek, akik bizonyos időre letérnek erről az útról mentálisan sem képesek már elképzelni, hogy ez milyen nagyszerű. De természetesen és változatlanul Isten kegyelme mindig jelen van azok számára, akik kiteszik magukat, ilyen helyzeteknek. De vannak Kedvesek akik bizonyos problémák miatt elvesztik a kapcsolatot ezzel, de én nagyon örülök minden egyes Kedvesnek, aki újra megtalálta magában az akaraterőt ahhoz, hogy újra kitegye magát egy ilyen szituációnak és minden olyan ember iránt szeretet érzek aki megtalálja a bátorságot, hogy ezt megtegye.
Mert valóban bátorságot igényel ez a dolog, az élet nagyon nehéz tud lenni és ez a fajta együttműködés nagyon nehéz, nagyon sokoldalú és nagyon nehéz egyenesen menni rajta.
Így minden olyan embert, aki rászánta az időt és eljött erre az elvonulásra, nagyon bolog vagyok hogy láthattam. Nagyon örülök azoknak az embereknek akik eljöttek.
Remélem mindenkinek meg lesz az ereje ahhoz hogy néhány szabad napotok legyen az elvonuláshoz, mert mi mind nagyon fontosak vagyunk és nagyon szép amikor így eljövünk
Azt mondják a keresztények az egyház Krisztus teste.
Így a A Sangat a Mester teste.
És amikor a Mester ehagyja a testét akkor egy test sok testté válik. Olyan lénnyé kell válni, hogy képes legyen üdvözölni a benne lévő Mestert - Sirio 2011.Érd
Sirio Carrapa a Sant Mat (Surat Shabd Yoga)
európai Mestere Sant Ajaib Singh utasítását követve alapította meg 1979-ben a Sant Bani Ashramot Ribollában, ahol családjával együtt azóta is él és minden évben azóta is spirituális elvonulásokat tart.
„Elõbb Isten országát keresd, és minden
néked adatik majd.”
Satguru Sirio aki Európában és világszerte tanítja és mutatja be a Surat Shabd Yoga spirituális út gyakorlatát. Tudása nem csak elméleti, hiszen hosszú évtizedek személyes tapasztalata és gyakorlata áll a háta mögött, mely igazán hitelessé és életszerűvé teszi munkásságát.
Mestertől, a Surat Shabd Yoga gyakorlatába (mely a figyelem, vagy lélek találkozása a belső Fénnyel és Hanggal). Ez által olyan mérhetetlen tudatosságbeli
Sirio Carrapa 1952. május 12-én született Borgagne-ban, Olaszország legdélebbi, Puglia nevű tartományában. 10 éves koráig élt ezen a vidéken szüleivel és négy testvérével, mikor 1962-ben a család Milánóba költözött. 1979-ig élt Milánóban, majd Toszkánába, Ribollába költözött (Grosseto), ahol megalapította a Sant Bani Ashram-ot.
Sirio első spirituális ébredése 1972-ben, 19 évesen történt, amelyet követően intenzív yoga és meditációs gyakorlásba kezdett. Az őt ért élmény hatására a következő évben, 1973 tavaszán, Indiába utazott, a hosszan tartó szárazföldi utazást választva (az utazás közel 1 hónapot vett igénybe), hogy megkeresse a Mestert, aki belső utazásában vezetője lehetne.
Ilyen vezetőt talált és ismert meg már legelső talákozásuk alkalmával Sant Kirpal Sigh Mesterben, Delhiből. Ugyanezen év (1973) április 25-én beavatást kapott, magától a Nagy(szellemi) emelkedést tapasztalt meg, hogy az Indiából való hazatérés után a rákövetkezendő két évet teljes egészében a meditáció folyamatos gyakorlásának szentelte. Vagyis két éven keresztül napi tevékenységét a folyamatos meditáció jelentette, teljes visszavonultságban.
Első Spirituális Mesterének (Kirpal Singh) halála után, annak egyik utódjához Sant Ajaib Singh-hez csatlakozott, akinek 1977-ben (25 éves korában) olaszországi képviselője lett. Azóta adja a Szent Beavatást ennek a Spirituális Útnak a gyakorlatába, az Igazság azon keresői számára, akik erre felkészültek.
1973 és 2001 között Sirio 28 alkalommal járt Indiában, minden alkalommal a Mestere (Kirpal, majd Ajaib) által szervezett programokon és elvonulásokon vett részt.
Sant Ajaib 1997. júliusában bekövetkezett halála után Sirio két intenzív meditációs elvonulást tartott egymagában; első alkalommal 2001 nyarán, amikor három hónapon keresztül meditált minden nap folyamatosan, majd 2002 nyarán, két hónapon keresztül.
Második Mestere, Ajaib utasítását követve alapította meg 1979-ben a bevezetőben már említett Sant Bani Ashramot Ribollában, ahol családjával együtt azóta is él.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!