TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | [Törölt felhasználó] | 2 hozzászólás
A MAGYAROK ISTENÉNEK ELRABLÁSA A MAGYAR FAJ NAGY ELÁRULTATÁSA Borzasztó tájékozatlanság és tudatlanság uralkodik nemzeti múltunk minden kérdésében. Magyarok Titkos Története sorozatunknak előző, KIRÁLYGYILKOSSÁGOK c. kötetében egy roppant különös eseményről, Willermus apát cseléről számoltunk be, aki egy templomi falrésen át kilesvén Salamon király titkos tanácskozását a későbbi Magnus (Géza) király megöléséről, nekünk is bepillantást engedett azon a résen át a kor titkaiba: "Willermus vagy Vilmos apát, miután látta, hogy Salamon király bizalmas híveivel tanácskozásra állt össze, elrejtőzött valami kis zugolyban (talán a gyóntató fülkében), ahonnan mindent jól láthatott és hallhatott: a fülke résén át bekukucskált a templomban zajló tanácskozásba és az ő révén, általa, mintegy az ő szemén át, mi is beleshetünk történelmünk egy olyan titkos eseményébe, amelyet gondosan el akartak rejteni minden fül és minden emberi szem elől" (i. mű 73.)
Jelen munkánkban hasonló titkos rést akarunk nyitni olvasóinknak arra a rejtelmes, szemünk elől tökéletesen elfedett nemzeti tragédia hátborzongató háttértényezőire, amelyen a magyarság a X-XI. évszázadban átesett. Nyújtson ez a munka, akárcsak a derék Willermus apát templomi leső-rése bepillantást e vészterhes idők mindmáig eltitkolt félelmes történéseire.
JÓTANÁCSOK E KÖNYV KÉZBEVEVŐINEK Akinek gyöngék az idegei, tegye félre ezt a könyvet és nyugtatóul olvasson el egy agytompító krimit, ostoba szennyregényt, mert valóban hajmeresztő titokról szól ez a munka, a magyar történelem ezer éve hét lepellel lefedett titkairól, emberi szemek elől elrejtett háttérvonulatairól, azokról a láthatatlan történelemformáló erőkről, amelyek a történelemi díszletek mögé rejtetten a történelmi eseményeket irányítják. Történelemvizsgálónkat senkivel és semmivel szemben nem fűti elfogultság s a könyv nem szól senki és semmi ellen, mégcsak a magyarság iránti kedvezés sem torzítja tollát, egyedül az igazság feltárásának ösztöne vezeti - azzal próbál szolgálni nemzetének és az emberiségnek -, mert meggyőződése, hogy az igazság feltárása, megismerése és érvényesítése úgy a magyarságnak, mint az emberiségnek nemcsak legszentebb kötelessége, de legfőbb önvédelmi érdeke is, mert a hazugság világszerte elhatalmasodott hatalma minden atomháborúnál bizonyosabban elpusztítja az emberiséget; s ha az emberi szellemet sikerül aljas tilalmakkal kordába szorítania és megfojtania, elkerülhetetlenül bekövetkezik az emberi világ feltartóztathatatlan gyors elkorcsosodása és fizikai megsemmisülése. Ezt pedig csak a történelmi hazugságok, világhazugságok leleplezésével, a történelmi titkok tudományos feltárásával akadályozhatjuk meg. Ennek a célnak a szolgálatában áll ez a munka, amely csak gondolkodásra érett, kiművelt emberfejeknek szól s azoknak, akik felelősséget éreznek ennek az elárult, galádul ki játszott, élősdi ellenségeinek prédául vetett nemzet további sorsának alakulásáért. Tudjuk, némelyeket fellelkesít, másokat felbőszít az embertelen titkoknak itt részrehajlás nélkül bemutatott világa, hiszen az igazsággal nehezebb szembenézni, mint a világító nappal; ezért ez utóbbiaknak is azt tanácsoljuk: tegyék le ezt a könyvet, mert ez a munka nem nekik való. Éppen ezért félreértések elkerülése végett, a leghatározottabban ki kell jelentenünk ez az írás nem keresztényellenes és nem németellenes. Nem keresztényellenes azért, mert meggyőződésünk, hogy a kereszténység nem áll utolsó helyen a világ vallásai sorában, s ma, amikor az emberiségnek a szabadságára és szellemére törő sátáni erőkkel szemben a létéért, puszta megmaradásáért kell küzdenie, a kereszténységbe burkolózó keresztényietlen világban a kereszténységre szükség lehet. És nem németellenes, mert meggyőződésünk, hogy a történelmünket véres szakadékokkal átszántó magyar-német ellenségeskedést immár visszavonhatatlanul a történelmi múlt emlékei közé dönti a történelem, s századunk végletes kataklizmái rá kell eszméltessék végre a német népet is - mint jószerivel Európa valamennyi jelentős népét - a magyar néppel való egymásrautaltságára, s végül de nem utolsó sorban, mert századunk roppant kataklizmái során a német nép is áldozatnéppé vált, akárcsak a magyar, majdhogynem üldözött, ütött, jogfosztott néppé, bűntevők bűnbakjává, bűnösök bűnösévé, ebrudalt néppé. Mindez azonban nem vezethet részrehajlásra, régi ütközések, titkos cselszövések, eszelős hódító szándékok, fölfalások, bekebelezési kísérletek, százados orvtörekvések eltussolására, az igazság, a teljes könyörtelen igazság kimondásától való eltántorodásra: hajdanta elkövetett vétkeik elkendőzésére, bármilyen iszonyúak is lettek légyen azok; a régi bűnöket, rémtetteket csak az a vétkes mentegeti, aki e vétkekhez továbbra is, a jövőben is ragaszkodik és meg akarja óvni, biztosítani bűnelkövetési jogát. Mindez a római katolikus egyházra is érvényes: ezeréves bűnökért csak azt terhelheti felelősség, aki e bűnökkel még ma is szolidáris és védelmükben vállal ma is szövetséget, titkokkal fedett történelmünk ellenében. Ebbe a titokzatos világba vezetjük az olvasót, a történelem mögötti történelembe, a titkos tényezők világába, nem a (jobbára teljesen meghamisított, megtévesztő) felszíngyűrődéseit tekintjük át, hanem a rejtélyes háttérvonulatokat, háttérokokat, azt, amit hazugságok és torzítások sűrű, áthatolhatatlannak tetsző fátyolrétegei takarnak a fürkésző emberi szem elől, s mindenekelőtt a különös, rendhagyó jelenségeket vesszük számba, mert a különös, az eltérő nem a rendet, a törvényszerűt cáfolja, hanem inkább a feltáratlant, a rejtett okot jelzi s némelykor éppen azt a rést, szakadást, ahol felfeslik a hazugság szövete, s így a rendhagyó, különös esetek számának gyakorisága meglehetősen biztonsággal sejteti, hogy az elénk tálalt történettel alighanem valami baj van, s lehet, hogy az ismerni vélt cselekményhalmazat mögött egy egészen másféle s netán egészen ellentétes történet rejlik. EMLÉKTELEN IDŐK ELHANTOLT KORSZAKOK EMLÉKEFOSZLOTT KORSZAKOK TUDATAFOSZTOTT NEMZET ELPALÁSTOLT GAZTETTEK HAZUGSÁGTAKART VERMEK ELTUSSOLT NEMZETIRTÁS GÁNCSOK, ÁTKOK ÉS TILTÁS LETAKART KATAKLIZMÁK LEPLEZETT ÖLDÖKLÉSEK KIFICAMÍTOTT TÉNYEK Arctalan és névtelen nemzedékek kutatták emésztő lélekkel, kétségbeesés gyötörte elmével, mi a magyarság minden képzeletet felülmúló romlásának oka? Őrlődtek anélkül, hogy megtalál(hat)ták volna a választ. A választ fal zárta el, a hallgatás és hazugság áttörhetetlen fala.
MAGYARORSZÁG ROMLÁSÁNAK TITKÁT ÉVEZREDES LEPLEK FEDIK.
Némelyek mintha valamiféle számvetésre készülődnének a romlás kezdetének kérdésében, mintha annak kutatására indulnának, hol, mikor és miért következett be a romlás hol buzogtak fel a romlás fekete forrásai? Ámde a pontos tényállás feltárása, a válasz elmaradt, a kérdés válaszostul elveszett az irodalom ködébe, az írók és műveik boncolgatásába. Hány ész tépődött már? Hány emberi elme tépődött szét már ezen a gyötrelmes kérdésen? A választ mindig visszafogta az adathiány és a félelem.AKI NEM MER BELETEKINTENI A POKOL FÉLELMETES FEKETE VILÁGÁBA, NEM LÁTHATJA MEG AZ IGAZSÁGOT.
AZ IGAZSÁG ISTENI ERŐ Az igazság kimondása, feltárása és érvényesítése a legszentebb emberi jog és kötelesség. Az igazság elpalástolása Isten elleni vétek. Nincs és nem is lehet szentebb, felemelőbb dolog a világon, mint az igazság feltárása, kimondása. Az emberiségnek nem csupán a legszentebb kötelessége, de a legszentebb érdeke is ez. Előfordulhat és bizonyára elő is fordul, hogy az igazság feltárása, kimondása fájdalmat, riadalmat okoz, éppúgy, miként már-már vakságot okozó hályog eltávolítása után a szemet is sérti, fájdalmasan érinti a fény, ámde a kezdeti gyötrelem után annál áldottabb lesz a fény, a tudat, hogy a megismert igazság révén közelebb kerültünk az isten akarata és igazságára alapozott világhoz, mert kétség nem férhet ahhoz, hogy az igazság kimondása és feltárása Isten akarata s az igazsággal csupán a Sátán helyezkedik makacsul szembe és a Sátán szövetségesei: egyedül az ő érdekük az igazsággal való szembeszegülés, ők érdekeltek a bűnben éppúgy, mint a bűneltitkolásban, hazugságban, csalásban, rágalmazásban, hamisításban s annak legfélelmetesebb formájában: emberek, korok, népek félrevezetésében. Aki hazugságot leplez le, a Sátán hatalmával szegül szembe. Szörnyeteg századunk minden képzeletet felülmúló szörnyűségei megmutatták a szabad vélemények és az igazság elfojtásának, kiforgatásának, a lelkeket bénító monolitikus terrornak irtózatos következményeit. Való igaz: a hazugság még sosem kerítette hatalmába annyira az emberiséget, mint éppen napjainkban, s a hazugság félelmetes hatalmai éppen miránk, magyarokra törnek a legfélelmetesebb erővel. "Az igazság mindenütt mellékes ma és sok helyütt ellenség; egyedül Magyarország liheg, eped, kiált igazságért; ő az a nemzetek közt, melynek legmerészebb álma sem haladja túl az (...) igazságot. Ha valahol otthont remélhet még a földön az Igazság régi elve, itt van az. E szerencsétlen és megalázott nemzet - harci erő védtelen áldozata - (...) szabadon nézhet szembe a gondolattal (...) s egyszerre szeretheti hazáját és az igazságot" - írta Babits Mihály még 1928-ban (Az írástudók árulása). Az azóta eltelt időszak alatt Magyarország és a magyarság - és vele együtt most már a világ jelentős része is - a világot elárasztó hazugság és lélektiprás újabb szörnyűségeit szenvedte át, mintegy annak jeléül, hogy az erkölcsi világrend felbomlóban van, a világot mindinkább elárasztja a hazugság s a világ süllyedőben van. Hajdan a X. század magyarjai elképzelni sem tudták a hazugság uralta világot, de az egész ókori emberiség természetesnek és bizonyosnak vette, hogy az igazság győz, mert másként elpusztul a világ. Régi eleink egyöntetűen vallották: A MAGYAR NÉP SZAVA ISTEN SZAVA, vagyis AZ IGAZSÁG SZAVA. Mi magunk, kései hazugság letarolta magyarok hozzáfűzhetnénk a fenti szent szavakhoz AZ IGAZSÁG AZ ISTEN LELKÉNEK MEGNYILATKOZÁSA, mert cáfolhatatlan érvényű valóság, mégha koronás kontárok, bűnözőpolitikusok és áruló írástudók nem is hisznek benne, hogy HA ELVÉSZ AZ IGAZSÁG, ELPUSZTUL A VILÁG. Meggyőződéssel valljuk az igazság Isten eledele, kimondásától és érvényesítésétől felegyenesednek és felmagasodnak Isten gyermekei; a hazugság-, csalás-, ámítás- és bűnmarcangolta népek Ha valami megmentheti még a romlásnak indult, hazugság-fojtogatta emberiséget, úgy az az igazság kimondása és érvényesítése. Fel kell tárni és érvényesíteni az igazságot, mert enélkül nincs emberi és nemzeti megújulás. Érvényesíteni kell a jogot és az igazságot, fel kell tárni a múlt bűneit, felelősségre vonni bűnöseit, jóvátenni a népek, országok ellen elkövetett iszonyatos bűncselekményeket, elsöpörni az emberiség éltető szellemét mérgező, az igazságot évszázadok óta pusztító kártevőket, hogy megmenthessük a világot, mert egyébként elpusztul a világ. MILYENNEK ÁBRÁZOLJÁK ÁRPÁD-KORI LEGENDÁINK A RÉGI MAGYAROKAT "Amikor léte van veszélyeztetve, az egyház felszabadul erkölcsi gátlásai alól. Az egység, mint cél, megáld minden képmutatást, árulást, zsarnokságot, egyházi tisztségek elárulását, börtönöket és halált." Dietrich von Nieheim (Verdun püspöke 1411) HA ISTEN ÉS AZ IGAZSÁG AZ EMBERI VILÁG LEGFŐBB TARTÓOSZLOPA MEGDŐL, ELVÉSZ AZ EMBERISÉG. A HAZUGSÁG ISTEN MEGCSÚFOLÁSA. (G) "A totalitarizmus általános életformává válásával minden emberi érték elvész; a szabadság, a testvériség, a társadalmi igazság, az irodalom, az egyenes beszéd és az érthető írás szeretete, az egyszerű emberek természetes erkölcsi tisztaságába vetett hit, a természetszeretet, az emberi eredetiség és a hazafiság." Bernard Crick "Némely népek, kik sohasem szerettek Minden gonoszt énrólam (a magyarságról) beszéllettek, Oly óra nincs, kiben rám nem törnek." Bogáti Fazekas Miklós 38-ik zsoltára "A SZELLEMET RÚT SZENNYBE ÖLNI BŰN" (Shelley) A magyarországi római katolikus klérus "a régi művelődésnek termékeit, a régi világ minden művészeti és tudománybeli jelenségét, előnyeit megtámadta, elutasította - vagy legalább erejéből kivetkeztetve fogadta el és adta tovább -, a művelődést más irányba terelte, más szellemben folytatta. Erkölcsi érdekből MEGRONTOTTA, ELFERDÍTETTE ÉS ELTÖRPÍTETTE A RÉGIBB SZELLEMET. AZ ÓKOR ISTENEIT ÖRDÖGÖKNEK, ERÉNYEIT BŰNÖKNEK, VALLÁSÁT GONOSZ SZELLEMEK MŰVÉNEK VALLOTTA, HIRDETTE. Ilyképpen (...) félve tanultak csak némelyek; elsajátítani a nemesebb írók magasabb gondolatait nem merték." Imre Sándor "Vegyétek le őseinkről a pogányság hamis címkéjét. Haggyatok fel az ezer éve folyó judeokrisztián magyargyalázással. Akik a pogány szóval dobálóznak, tisztában kellene lenniök e szó értelmével s azzal, hogy a rágalmazás, ősgyalázás bűnét követik el, egyben történelmi tudatlanságuk bizonyosságát is adják." Sziklamezei Zsolt Össznépi, nemzeti igény, szent vágy és szükségesség megismerni, milyenek voltak és hogy éltek a régi magyarok? Névtelen jegyzőnk, aki évtizedek óta rágalmazások és vádaskodások pergőtüzében áll, a következőket mondotta erről: "Ha az oly igen nemes magyar nemzet az ő származásának kezdetét és az ő egyes hősi cselekedeteit a parasztok hamis meséiből vagy a regösök csacsogó énekeiből mintegy álomban hallaná, nagyon is nem szép és elég illetlen dolog volna." Anonymus Gesta Hungarorum Bp. é. n. 77-78. Az "oly igen nemes" egyértelmű a magaskultúrájú, emelkedett erkölcsű nemzet fogalmával. Boldogan tanulmányoznánk a parasztok és regösöknek a magyarság származásáról, hőstetteiről szóló ősi hagyományait, sajnos a keresztény inkvizíció mindezeket kiirtotta. Vegyük hát a középkori papok által lejegyzett, már-már szentnek számító iratokat a régi kereszténység előtti magyarok életviteléről, erkölcsi magatartásáról, kutúrájáról, tudásszintjéről, viselt dolgairól az ÁRPÁDKORI LEGENDÁK ÉS INTELMEK vallomásait. (Bp. 1983.) Meglehet, némelyek elképzelhetetlennek vélik majd, hogy a jelzett legendákban az alább ismertetett rágalomhazugságok és gyalázkodások leírattak. Ezért, hogy az esetleges erre vonatkozó kételyeket elhárítsuk, nyomatékosan közöljük: idézeteink hitelesek, betűhívek és a megjelölt helyeken bárki által ellenőrizhetők. Mert valóban hihetetlen, de igaz: úgy seprűzik, becsmérlik a magyarságot, mintha ez lenne a hivatásuk: gyűlölettől habzó gatyás hárpiákként valósággal szörnyetegeknek festik őket, emberalatti vadállatoknak, bűnös, vak tévelygőknek. Ha mindez igaz volna, hacsak szemernyi része is volna gyalázkodásaikban az igazságnak, megköszönnénk, mert szent az igazság. Ámde ha minden alap nélkül hányják a sarat az áldott, jámbor népre, amely befogadta őket és amelynek kenyerét eszik; arra a népre, amely jószívűségének, nyíltságának és jóhiszeműségének áldozata a mindinkább elbestializálódó, hazugságfertőben fuldokló világban - az már elfogadhatatlan és tűrhetetlen. Lehetetlennek tetszik, hogy saját papjai, egyházi igehirdetői gyalázzák és ássák alá, dühödött és aljas ellenségeivel mintegy kórusban állva ezt a népet, az Isten és az igazság népét, az ókor legendás igazságos szkítáinak egyetlen maradékát, a krisztusként keresztre feszített Magyarországot, amelyet régi kútfők Mária országának mondanak. Lehetetlennek tetszik, mégis így van, jóllehet a magyarság befeketítése, a régi magyarok sárral bekenése, nem lehet Istennek tetsző feladat. A történelmi valóság megmásítása, eltorzítása, ellentétére fordítása, a kétszínű kaméleonkotlás, célzatos rágalmazás, a "cél szentesíti az eszközt" elve vétek Isten és ember ellen. EZZEL SZEMBEN AZ IGAZSÁG KIMONDÁSA ÉS ÉRVÉNYESÍTÉSE: ISTEN TISZTELETE ÉS FELMAGASZTALÁSA.
VÁD ALÁ HELYEZETT MAGYAR NEMZET
Hasonlattal kell kezdenünk. Véres szörnyű bírósági komédia zajlik a színen, óriási közönség előtt. Korlátlan hatalmú bírák parancsára előállítanak egy embert, akiről semmit sem tudunk. Borzalmas vádat emelnek ellene. A sors által kirendelt VÉDŐ - aki úgyszintén rágalmak, vádak záporában áll, tudni akarja, ki is valójában az ismeretlen vádlott, így hát vakmerően - a bírákkal és az elámított közönséggel dacolva - kérdéseket tesz fel, hogy kipuhatolja a vádlott kilétét. De senki sem felel, a vádlott sem felel, s miközben a vádak dörögnek, a vádlott a fejét rázza és érthetetlenül nyöszörög. Odakint az ablakon át látni - már ácsolják a vérpadot és hozzák a dísztelen koporsót. A védő gyanút fogva fölfeszíti a vádlott vérző száját és megdöbbenve látja: tőből kivágták a nyelvét, hogy ne védekezhessék. Védő a bírákhoz fordul, követeli: mutassák be a vádlott személyi okmányait, papírjait, hogy megismerhesse a múltját, viselt dolgait s ilymódon mintegy ellenőrizhesse a vádat, de kiderül: a vádlott okiratait, adatait a bírák megsemmisítették. Valahogy így áll a magyar nemzet ügye is. Kimaszkírozott bírái, tudományos mezben, magyar álarcban vádakkal halmozzák el a magyart és büntetőpert folytatnak ellene. ősi múltjának hajdani dicsőségének minden nyomát eltüntették őstörténetét kiirtották származását eredetét meghamisították hamis szószólókat rendeltek ki védelmére bűntársaikat, azokat akik az adat- és emlékezetirtást végezték, azokat, akik sarat kentek rá s vádolják rágalmazzák azokat akik elnémították, megbénították kínpadra vonták azokat, akik sorsküldte védőinek tudatát csüggesztő mételytanaikkal, dermesztő félelmekkel hazugságkotyvalékkal mételyzik, zavarják ráplántált vakhitekkel azokat akik külső vad ellenségeivel együtt üvöltözik rágalmaikat nyelvét kivágták, szemeit kioltvák s ha védői szólnának hangjuk túlharsogja a rágalom-tudorok, gaz bírák kórusa. A MAGYAROK A KÁRHOZAT ÉS TUDATLANSÁG
A nagylegenda kertelés nélkül kimondja, hogy a magyarokat TITKOS TERVEK alapján leigázták: "KÁRHOZAT A TUDATLANSÁG FIAIRA, A FARAGATLAN KÓBOR NÉPRE, MELY NEM ISMERTE FEL, HOGY ISTEN TEREMTÉSE VAGYIS HÁT A PANNÓNIA FÖLDJÉN LAKÓ MAGYAROKRA (...) Az Ószövetség Istene, a bosszúálló (Jehova) letekintett az égből, hogy e "tévelygő népet A HAMISSÁG ÚTJÁRÓL AZ IGAZSÁG ÖSVÉNYÉRE, AZ ELOSZLATOTT HOMÁLYBÓL az örökkévaló jutalmazás reményére vezesse." (Árpád-kori legendák és intelmek 23) POGÁNYOK VOLTAK-E A RÉGI MAGYAROK? Halljuk ebben a kérdésben is mindenekelőtt klerikusainkat, hiszen "Isten szolgáinak" bizonyos vélekedések szerint igazat kell mondaniok: isteni törvények tiltják a kétszínű hazudozást, rágalmazást, tisztes törekvések, hitek személyi érdekből, haszonlesésből, haragtól fűtött befeketítését, becsmérlő lepocskondiázását. S tiltják a részrehajlást, a más vallások iránti fenekedést és gyűlölködést is, de leginkább a hazaárulást, a saját fészekbe piszkítást. Nos, a díszes formában kiadott Árpád-kori legendák és intelmek (Bp. 1983.), melynek összeállítói fölöslegesnek látták a legenyhébb bírálói megjegyzést is, emígyen nyilatkozik felvetett kérdésünkre: "A MAGYARNAK BARBÁR NEMZETE A HITETLENSÉGBEN MÁR RÉGÓTA TÉVELYGETT, S A POGÁNYOK SZOKÁSA SZERINT HIÚ ÉS SZENTSÉGTÖRŐ BABONÁKAT KÖVETETT" (Árpád-kori legendák 17.) Ilyen kedvesen és közvetlenül. Rakd bele, ami belefér! Kiderül e pár keresetlen szóból, hogy szívünknek drága őseink ("Aki őseit szidja, önmagát gyalázza meg."), a régi magyarok: - BARBÁROK voltak - HITETLENEK - ISTENTELENEK - HIÚ ÉS SZENTSÉGTÖRŐ SZOKÁSOK RABJAI - BABONÁK BÓDULTJAIKÉNT KÓVÁLYOGTAK - POGÁNYOK, POGÁNYSÁGOKBAN POGÁNYKODÓK De hát mi is az a pogány? Ki is az a pogány? S miért pogány a pogány? A MAGYAR NYELVTÖRTÉNETI ETIMOLÓGIAI SZÓTÁR szerint: a "pogány" a "durva, műveletlen, istentelen, bálványimádó" stb. Szerintük tehát ilyenek voltak a régi magyarok... Bizony így, ilyen aranyosan, ilyen tiszteletteljesen szólnak dicső nemzetünkről. Leverő még elgondolni is, hogy a barbárságnak, a durvaságnak, tévelygésnek ilyen mélységében éltek kereszténység előtti őseink. Ám ha így volt, ha az egyházi szerzők által írt legendák igazat mondanak, ha eleink valóban ilyenek voltak, amilyennek lefestik őket, úgy nem tehetünk mást; le kell hajtani a fejünket. De vajon ilyenek voltak-e? Igazat mondanak-e a kegyes szerzők? Mert nem kimondani, de még elképzelni is szörnyű, hogy a kegyes szerzők hazugságot hazugságra, rágalmat rágalomra halmoznak. S nehogy bárkiben is kétely-métely sarjadjon fenti idézetünk hitelességéről, közöljük, hogy idézetünk, akár csak a többi legendaidézetünk - betűről betűre hitelesen követi a legenda szövegét és bárki megtalálhatja azt a jelzett mű oldalain, más hasonló ékességek között.
Külön filozófiai rejtély: miként követhettek el "szentségtörő szokásokat", hiszen a szentségtörés előfeltétele a szentség: lennie kellett előzőleg szentségnek ahhoz, hogy össze tudják törni.
VALLÁSI TÜRELEM ÉS TOLERANCIA FŐBENJÁRÓBŰNCSELEKMÉNNYÉ VÁLT
VILÁGOSSÁG DERÜLT
VAGY SÖTÉTSÉG SZAKADT RÁNK?
Miért téptek ki egész lapokat, korszakokat a magyarság történetéből? Miért törekedtek minden eszközzel arra: ne ismerjük múltunkat, ne tudjuk, mi történt például Géza uralkodása alatt? Miért irtódtak ki az ország Géza-kori titkos idegen fegyveres hadakkal való tárgyalásának és megszállásának bizonyítékai? Miért nem tudjuk pontról-pontra nyomonkövetni, miként történt, német fegyveres hadak miként jutottak be harc nélkül az országba olyan sokaságban, hogy leverték az addig leverhetetlen magyar fegyveres erőt és vérbefojtották a magyarság felkeléseinek, nemzeti szabadságharcainak sorát? Miért nem tudjuk pontról-pontra, nyomról-nyomra követni, miként történt kereszténységre-térítésünk kényszerítése? Miért látjuk ködösen, homályosan Szent István alakját és azt, mi történt az ő uralkodása alatt? Egy azonban kétségkívül kiderül a rágalmazó, hazug beállításból: az, hogy itt végzetes fordulat, rettentő árulás történt, és szándékosan, sátáni agyafúrtsággal vakítottak meg bennünket.
ISTENI IGAZSÁGOSSÁG ÉS TISZTA ERKÖLCS
ÖRÖKKÖN SZIDALMAZOTT
VERT VADÁLLATKÉNT VISSZAVICSORÍTÓ
BARBÁR MŰVELETLENSÉGŰ MAGYAROK
István király koráról, illetve hazánknak akkori magyarjairól és állapotáról Albericus (1100 körül) a következő képet nyújtja:
"(István) EGÉSZ ORSZÁGA
BARBÁR MŰVELETLENSÉGNEK HÓDOLT
ÉS A TUDATLAN NÉP KÉNYSZERBŐL LETT KERESZTÉNY,
A SZENT HIT FIGYELMEZTETŐ ÖSZTÖKÉJE ELLEN RUGÓDOZOTT,
SŐT A FENYÍTŐ VESSZŐ BÜNTETŐ ÜTÉSEI ELLEN
MÉG VISSZAVICSORÍTOTT."
A
"visszavicsorítás" a kutyára utal, a kutyára, akit gazdái - pogány eb,
pogány kutya (a pogány - a máshitű - nem is ember) - botoznak, véresre
vernek: oktalan állat, aki a szent hit figyelmeztető ösztöke ellen
vicsorít, rugódozik, ahelyett, hogy lehasalva nyalná fenyítő gazdái
kezét - ilymódon árulja el gonosz hajlamait. Megható kép a világ hajdani
dicső nemzetéről.
Jámbor
keresztényekké kell válnunk mindnyájunknak, akik boldogan tűrünk minden
csapást, szidalmat: ámde vajon mit szólna a fenti jelenethez egy
állatvédő egyesület vezetősége? S mit szólunk mi, tűréshez szokott
magyarok, hogy eleinket láncraverten, véresreverten visszavicsorító
kutyához hasonlítják? Nem kérhetnők vajon, hogy vetessünk végre
emberszámba? S fennen hangoztatott vallása a szeretetnek nem
pazarolhatna miránk is egy szikrányi szeretetet? Ha másért nem, pusztán
azért, mert ezredéven át mégiscsak az egyedül üdvözítő hit bástyái
voltunk.
S mikor érhetjük el, hogy eleinket ne gyalázzák?
Ősrégi mondás: aki ősei gyalázását eltűri, maga is gyalázatot szenved.
Vajon
szabadsághoz szokott őseinkkel, "kik szabadon éltek haltak -
szolgaföldben nem nyughatnak", nem az volt a baj, hogy visszavágtak,
szembeszálltak az országot vérbeborító kegyetlen túlerővel?
HALÁLMEGVETÉST KELL SZEMBESZEGEZNI Nem
más ez, mint klerikális hatalmi berkekből a krónikák lapjaira átkerült
kényszerű dogmatizmus. Vizsgáljuk meg hát, tévelyegtek-e eleink?
Tévelygésben elvesztek-e? S egyáltalán elvesztek-e? Forrás: http://www.grandpierre.hu/200809/gke09.htm
A HALÁLOS FENYEGETÉSSEL,
AZ IDEGEN IGÁBA KÉNYSZERÍTÉSSEL
Árpád-kori
legendáink sűrűn visszatérő szóképe: "rárakta (a magyarok) nyakára a
fegyelem igáját" (i. m. 17.); "a pogány nép (a magyarok) nyakát a
keresztény hit igájába hajtani" (i. m. 25. és 37.) stb.
A kérdés az: milyen iga? Vallási iga? Krisztus igája? Vagy netán idegen iga? A leigázottak igája? Rabszolga iga?
A
magyarok a brentai csata előtt Liudprand cremonai püspök szerint
ilymódon biztatták egymást: "Igába hajtani nyakunkat annyi mint
meghalni; miért féljünk a fegyveresek közé rohanni és halált szegezni
szembe a halállal? Férfias harcban elbukni nem halál, hanem élet."
Brentánál a magyar sereg nagy győzelmet aratott vitézségével, halálraszántságával.
A
cremonai püspök idézte szavak természetesen minden igára vonatkoznak, s
ha meggondoljuk: a szellemi iga a fegyveres igánál is iszonyúbb, mert a
lélek rabsága, rabulejtése elviselhetetlenebb a fegyveres leigázásnál: a
fegyveres leigázás ugyanis nem feltétlenül vezet a nemzeti szellem, a
lélek leigázásához, s aki lélekben szabad, az még lerázhatja magáról az
igát, akinek azonban a lelkét teszik rabbá, annak már szinte a
lehetetlennel határos a szabadulás, hiszen a lelki rabság kiöli belőle a
szabadság igényét, óhajtását is.
Századunk
emberének irtózatos gyakorlati szemléltetést adott a bolsevizmus arról:
mi a szellemi-lelki rabság, a hullák micsoda hekatombáit szüli, és mivé
teszi a népeket, s arról is, hogy a lelki iga - bármilyen maszkot
öltsön is - a Sátán igája s az infernóba visz.
Maguk
a klerikális szerzők, a legendák alkotói vallják újra meg újra, hogy a
magyarokat fenyegetéssel, rémítgetéssel - halálos fenyegetéssel - és
nemcsak fenyegetéssel - irgalmatlan tömeges öldökléssel - fegyveres
terrorral kényszerítették a "kereszténység igájába".
Tagadhatatlan történelmi tény ez.
Nevezzük
nevén a gyereket: igazítsuk ki a klerikális szerzők szavait: nem csupán
a kereszténység igájáról volt szó s nem is elsősorban arról, de a
nemzet nyakára orvul ráhúzott idegen igáról. Rejtélyes, megdöbbentő és
érthetetlen: miért veszik ilymódon az egyházi szerzők a kereszténységre,
a keresztény papságra a korszak minden bűnét: minden bűnét a hatalmas
Magyarország és a magyar nemzet tönkretételére irányuló nemzetközi
összeesküvésnek, a magyar nép létére törő titkos erők pusztító
tevékenységének? Érthetetlennek tetszik: miért érdekük az ország titkos
idegen megszállásának elhallgatása, a magyar nemzeti szabadságnak az
országba orvul betolakodott, orozva támadó és a meglepett nemzetet
vérbefojtó fegyveres megszállás, nemzetirtás elhallgatása, s annak a
tagadhatatlan ténynek az elnyelése, hogy a kereszténység hazánkban a
titkos hódítók fegyvereinek árnyékában hatolt be az országba és az
álarcos idegen fegyveres hadak által véres harcokban levert, hatalmi
igába, idegen igába kényszerített népet hajtotta csupán a "kereszténység
igájába".
"Kereszténység
igája" alá? Hogyan s mint? Kérdések merednek elénk. Vajon keresztény
papok, igehirdetők fegyveres hadai árasztották-e el titokban az
országot?
Keresztény
papok öldökölték le a magyarság tíz- meg tízezreit, úgy mondván, a
legenda szavai szerint, hogy "elegendő, ha e nép maradéka üdvözül?"
Keresztény
papokhoz s nem idegen uralkodókhoz küldött titkos leveleket Géza,
melyben felszólítja őket: küldjenek fegyveres segítséget a magyar nép
leverésére?
Keresztény
papok, igehirdetők verték le vajon a Géza-kori névtelen magyar felkelők
hadait s Koppány, Ajtony, Gyula, Vata és számos más szabadsághős
seregeit? (Ugyanígy bélyegezték "ellenforradalomnak" 1956-os
szabadságharcunkat.)
Keresztény
papok zúzták szét a magyarság régi nemzeti alkotmányát,
államszervezetét s vetették a magyarságot jobbágyi elnyomásba s
kényszerítették szolgasorba a szabad magyarok millióit?
Keresztény papok döntötték meg titkon, rejtekutakon felvonuló hadaikkal Magyarország európai vezetői hatalmát?
Miért
állítják tehát ezt, ha nem így volt, nem így történt? Hova jutunk,
jutottunk így e minden bűnt, mások nemzetirtó bűneit is magára vállaló
érthetetlen bűnpártolással? Miféle rejtélyes összefonódás ez? Miért kell
kereszténynek átfesteni, kereszténnyé kizárólagosítani a magyarság
nyakára orvul, magyar mezben, álarcban rárakott idegen igát?
Való
igaz: lelki, hitbeli igába kényszeríteni embereket, egész népet, az
egész magyar nemzetet - semmiképpen sem sorolható, semmilyen
megfontolásból, semmilyen csűrés-csavarással, semmilyen célra való
hivatkozással nemes vallási feladatnak - mert a cél nem szentesíti az
eszközt s nem szentesítheti az eszközt - akárhogyan is vesszük: nem más
ez, mint az isteni főbenjáró törvények megszegése, bűn az Isten és
isteni igazság ellen: elegendő bűn ez már önmagában is - minek ezt
megtoldani? Mi értelme magára vállalnia hatalmas Magyarország fegyveres
hóhérainak, a szent magyar nép álcás gyilkosainak a bűnét? A
tárgyilagosság, részrehajlatlanság, amely könyvünk egészét áthatja,
késztet rá, hogy elhárítsuk a zsidókeresztény egyházról ezt a
bűntöbbletet.
Ám
ezzel még nem oldódott meg a kérdés: miért vállalták magukra mások
bűneit? Tán abban a hiszemben, hogy ilymódon az egész bűntett
feltáratlan marad? Lehet, de ez hiú remény, mert megmondatott: bűn nem
marad örökre titokban.
Mert
ki kell mondanunk itt is az igazságot: ez az iga elsősorban nem
keresztény iga volt, hanem germán iga, nemzetközi fegyveres
fizikai-lelki iga, amelyhez a magyar király - Géza és István - személye
csupán ködösítésül kellett, mivel e ködösítés nélkül lehetetlen lett
volna a magyarság leigázása.
Aki
titkolja a bűnt, még ha vétlen is abban, bűnpártolóvá, bűnösök
cinkosává válik: ettől mentesülni jobb, mint vállalnia bűnt,
bűnrészességet.
Még
egy kérdést kell tisztáznunk: szelíd volt-e a magyarság nyakára
kényszerített iga? És egyáltalán, van-e szelíd iga, áldásos iga? S ránk
kényszerítették-e vagy önként dugtuk-e igába a nyakunkat? Még a baromnak
is van annyi esze, az igavonó baromnak, hogy ne dugja önként igába a
fejét - csupán a kényszerítésnek enged. Elképzelhető-e hát, hogy a
magyarok önként, a maguk belátásából vessék fejüket annak az új
vallásnak a hatalmába, amelyet még maguk a zsidókeresztény szerzők is
igának mondanak és igaként jellemeznek?
Némelyek,
hogy drasztikus tényeket szépítsenek, "szelíd igának" mondják az új hit
igáját. Szelíd volt-e az iga? Lehet-e szelíd az iga? Kegyes és emberi
szempontból felemelő, üdvös iga?
Valójában
mi is az iga? Férhet-e kétség hozzá: az alávetettség,
szolgaságra-vettetés jelképe: jelkép, mit az állattartásból
kölcsönöztünk: az ember szolgálatára kényszerített, tehervonó barmok
féken tartásának eszköze: innen, igavonó barmoktól származtatták át az
iga fogalmát az emberekre, népekre: az igára vetés, igába görnyesztés a
könyörtelen szolgaság, rabság, elnyomás eszköze, jelképe, s annak
kifejezője, hogy az, akinek fejét igába hajtották, végletesen
kiszolgáltatott, alávetett rab, aki rabságából soha nem szabadulhat.
Nincs
hát szelíd iga, könyörületes iga vagy éppenséggel áldott iga, szent
iga; márcsak azért is önellentmondó képtelenség, fából vaskarika ez,
mert emberek, népek szolgaságra vetése, igába hajtása ellentétben áll az
Isten törvényeivel.
Irtózatos
a tényleges iga, a hatalmi-politikai-katonai iga. Nyilvánvaló, az a
nép, amely katonai-hatalmi iga alatt nyög, nem ura többé magának, nem
ura akaratának, önvédelemre sem képes, ki van szolgáltatva az őt igára
vető hatalomnak. Csak egy van, ami ennél is irtózatosabb: a szellemi
iga, a lelkekre vetett iga, a lélek leigázása, hiszen míg a
hatalmi-katonai iga a test (nemzettest) és cselekvés megbénítására,
illetve kizsákmányolására irányul, addig a lelki leigázás az emberi
szellemet, a lelket nyomorítja meg, vagyis az ember legbensőbb lényegét,
hitét, gondolkodását, életét és világlátását kényszeríti egy
kívülről-felülről ráerőszakolt igába: az efféle iga tehát a lelket öli
meg, a lelket fordítja ki önmagából s teszi olyasmivé, ami nem akar
lenni s ami ellene van mindannak, ami volt.
S
ha van valami, ami ennél is iszonyúbb, akkor az az, ha a lélekre
pántolt iga az idegen igával párosul, az idegenségnek azzal az igájával,
amely szándékosan az igába döntött nép léte ellen, annak
megsemmisítésére összpontosul, mikor a lelki igát, nemzetellenes idegen
hatalom kényszeríti népirtó céljainak végrehajtására a népre, miként ez
az emberiség örök szégyenére a huszadik században, a szociálisnak,
emberbarátinak, humanistának álcázott monolitikus terrorhatalmat
megvalósító bolsevizmus idején történt.
Összefér-e
ez a két fogalom: Krisztus és iga? S lehetséges-e, hogy mérhetetlen
véráldozattal, gerinctöréssel, nemzethalállal fenyegető hanyatlással jár
szükségszerűen a kereszténység igája? És egyáltalán: miért volna iga
bármilyen isteni eredőkre, hitelvekre épülő vallás, mert ha iga, akkor
járom, bilincs, rabságba döntés jele és nem a lelki-erkölcsi
felemelkedésé.
Középkori
klerikusok kedvelt szavajárása a "Krisztus igája". Mi ez? A római
kereszténység erőszakra épülésének a beismerése vagy bűnátvállalás; a
magyar nép ellen mások által elkövetett bűnök átvállalása?
Bűnpalástolás? Miért? Miféle érdeke fűződik a klérusnak ahhoz, hogy
mások bűnét magára vállalja? Miért nem mondták és mondják ki: az az iga,
amit a X-XI. században a magyarság nyakára ráerőszakoltak, az a
középkori német hatalom igája volt, gondosan álcázott, orvul a nyakukba
húzott iga?
Keserves
iga volt s nem vallási iga, vagy legalábbis nem kizárólagosan az, amely
Géza és István korában került a magyar nép nyakára: nem holmi szelíd,
nemlétező kegyes iga volt ez, hanem könyörtelen rabiga, halálos iga -
amely, miként legélesebben István utóda, "Német" Péter uralkodása során
kitűnt - nemcsak a magyar nemzet hatalmát, életerejét, katonai fölényét,
létképességét akarta összezúzni s a magyarság gerincét, lelkét
összetörni, kifordítani önmagából, de végérvényesen és maradéktalanul
meg akarta semmisíteni a magyar nemzetet. Miként ezt Péter királyi
programjában világosan kifejezte:
"Ha
valameddig még élek, Magyarországon mind a bírákat, a méltóságos és
tekintetes valamint az elsőbbrendű embereket, a századosokat,
falunagyokat és mind a főembereket, a hatalomviselőket németekből
rendelem, idegenekkel tömöm meg ezt a földet, és teljességgel a németek
hatalmába adom." (Képes Krónika)
Első
hóhérkirályunknak ezt a programját - melyet még napjainkban is meg
szeretnének valósítani bizonyos környező államok a tőlünk világcsalás,
világmegtévesztés révén elrabolt területeken - nem sikerült
megvalósítania, mert Péter királyt, gyilkos csatlósaival egyetemben a
felkelt magyarok leverték és megölték. A Magyarország elleni korai német
(Bizánc és más) aspirációk azonban tovább éltek s a XVI. században
létre is hozták a Habsburgok hazánk fölötti uralmát.
Nincs
tehát áldott, Istennek tetsző iga, járom, csak könyörtelen leigázás,
rabiga, s ha egy nemzet lelkét törik, gerincét roppantják össze, ezer
esztendő is kevés rá talán, hogy a törés begyógyuljon s a nemzet lerázza
magáról az igát.
Úgy
véljük, nem tagadható tovább, hogy a hatalmas Magyarországot titkos
eszközökkel, megtévesztéssel, magyar mezben, a magyar és a keresztény
hit maszkjában igázták le: ennek kendőzése bűnrészességre valló
bűnpalástolás, s a bűnpártolás nem a megtévedt bűnös ember, hanem a bűn
védelme; és az igazság kifordítására nincs és nem is lehet semmiféle
isteni mentség.
HOL ÁLLT AZ ÖRDÖG
ÉS MELYIK OLDALON ÁLLT AZ ISTEN?
Koppány nemzeti szabadságharcát Hartvik püspök legendája (i. m. 37.) így kommentálja:
"DE
MINDEN JÓNAK ELLENSÉGE, AZ IRIGYSÉGGEL ÉS GONOSZSÁGGAL TELJES ÖRDÖG,
hogy Krisztus apródjának (István királynak) szent szándékát szétzilálja,
BELHÁBORÚT TÁMASZTOTT ELLENE; az ő sugallatára vonakodott a pogány nép
nyakát a keresztény hit igájába hajtani, s azon mesterkedett, hogy
főembereivel együtt kivonja magát uralma alól."
Egy
másik, ámde történelmileg hiteles forrás, a pannonhalmi oklevél szerint
István és Koppány háborúja németek és magyarok közötti ("inter
Teutonicos et Hungaros") fegyveres összecsapás volt: németek és magyarok
háborújának döntő ütközete.
Kétség
sem férhet hozzá, tekintve, hogy ez a háború magyar területen,
Magyarország szívében Veszprém váránál zajlott le, hogy a magyar sereg
honvédő, a német sereg viszont támadó háborút folytatott. Kérdés hát,
nem csupán az, hogyan kerültek ide a germán hadak, de az is, hogy a
valóságban melyik oldalon állt az isten és melyik oldalon "az
irigységgel és gonoszsággal teljes ördög"?
Nem
vitás: a legenda egyértelműen az országot orvul elözönlő ellenség, a
titkos hódítók pártját fogja a saját hazájukat védelmező magyarok
ellenében, szerinte az "irigységgel és gonoszsággal telített ördög"
sugallatára hallgatva védik hazájukat és tanúsítanak ellenállást a rájuk
tört idegen hadak ellen. Meglehet, hogy ez lett volna Istennek tetsző?
Ha így van, akkor álláspontja nem nevezhető erkölcsi kimarjulásnak,
erkölcsi csípőficamnak?
Ha
a szöveg tartalmát igaznak vélnénk, úgy azt a képtelenséget fogadnánk
el, hogy az idegenuralom ellen felkelt magyar nép a maga javait, a maga
népét, városait, gazdaságait, önmagát pusztította, míg az országba
beözönlött fegyveres idegenek, akik titkos eszközökkel az ország fölötti
hatalom megragadására törekedtek - hisz ezért vált szükségessé
"bizonyos nemesek" azaz a nép felkelése -, a "fegyelem igája" alatt
nyögő magyar népet és érdekeit védelmezték. E képtelenségek csúcspontja
mégis az az állítás, hogy a felkelők magát "a királyt is bántalmazták",
hiszen ez csak úgy történhetik meg, ha a királya kezükbe kerül, ez pedig
csupán a felkelés győzelme esetén következhetett volna be.
KIK PUSZTÍTOTTÁK EL MAGYARORSZÁG
EREKLYÉIT, TÖRTÉNELMI ÉS NÉPHAGYOMÁNYAIT,
ŐSIDŐTŐL FENNÁLLOTT GYEPŰ - ÉS VÁRRENDSZERÉT?
ŐRDÖGI SUGALLAT MELYIK FELET VEZETTE?
Tagadhatatlan
történelmi tények bizonyítják: Géza és István korában nemcsak
idegenáradat indul el Magyarország felé, de megkezdődik az ország ősi
felségterületeinek elragadozása, a nyugati gyepűrendszer lerombolása,
Magyarország határainak keletre tolása, bajor telepesek tömeges
betelepítése, az ország nyugati részének germanizálása s egyidejűleg az
országba becsempészett nemzetközi katonai erőkkel Magyarország
"pacifikálása" védtelenítése, ősi védműrendszereink (avargyűrűk),
székely és pannon ősvárosainak lerombolása, várerődeinek lerombolása a
beléjük telepített idegen katonaság segítségével. Ekkoriban indult el a
rombolók sokasága Magyar-ország ősi szent védőövezetei ellen, az Erdély
déli peremvidékeit őrző székely ősvárosok rendszere ellen s azon túl
Istár Istennő szent védő határfolyója, az akkor még Istárnak nevezett
Al-Duna ellen, a szkíta szarmaták ősföldjét jelölő Szerémség ellen, az
Istenek szent keleti védőövezete Mol-Deva = Moldova keleti és északi
védőövezeti ellen (ld. a mai Magyarországtól északra fekvő Moldova
folyót is), s ekkor zúzzák ízzé-porrá ősi városait, amelyekről számos
más forrás mellett Heltai Gáspár szól, ekkor törlik el a föld színéről
Attila király csodálatos ősvárosát, hatalmas márványkőpalotáját,
oszlopcsarnokait, mikben még Árpád, a honvisszafoglaló vezér nagy
áldomásait tartotta, s ekkor folyt a magyar ősereklyék elpusztítására
indult barbár kultúramegsemmisítő roham, a magyar ősírás és őskódexek
elpusztítása, a magyar hadiemlékek, szobrok elpusztítása.
Az Árpád-kori legendák furfangos fogással még a
rombolást is a gyilkos idegen fegyveres terror alá helyezett magyarok
nyakába igyekszenek varrni:
"Bizonyos nemesek pedig (az egész magyar nép), kiknek szívében
féktelenség és restség fészkelt
látván, hogy KÉNYSZERBŐL EL KELL HAGYNI A
MEGSZOKOTTAT, ÖRDÖGI SUGALLATRA elvetették a
király meggyőződését és a KORÁBBI ÉLVEZETEKRE
adva ismét lelküket s már PUSZTÍTOTTÁK IS VÁROSAIT,
MAJORSÁGAIT, IRTOTTÁK, FOSZTOGATTÁK BIRTOKAIT,
SZOLGANÉPÉT GYILKOLTÁK, s hogy a többiről szót se
ejtsek, MÁR A KIRÁLYT IS BÁNTALMAZTÁK
(Árpád-kori legendák 17-18.)
Lámcsak:
ördögi sugallatra ellenálltak a kényszernek, kényszerítésnek! A
kényszernek való önalávetés tehát istennek tetsző, a kényszer
elutasítása - az ördög sugallata. Hogy van ez? Ördögi csalatás az
önvédelem, és isteni tett az önmegadás? A megszállókkal való
szembeszállás a Sátán üzekedése, az önalávetés isteni parancs? Hogy van
ez?
Ekkora
rágalomterhektől nyomasztva, eszmélet- és emlékezetirtásban, hamis
ürügyekkel még a bírálattól is eltiltottan, miként állhattunk volna
talpra?
KIK TÉVELYEGTEK?
S TÉVELYGÉSBEN KIK VESZTEK EL?
Rövid
szemlénk nyomán felmerülhet: vajon mi az a sanda bűn, gyatraság,
elficamodottság, amit a kegyes legendaszerzők nem kentek rá a régi
magyarokra? Talán csak az, ami találékonyságukat túlhaladta? Bűn,
romlottság, barbárság, tudatlanság. Tévelygés és tévelygés. Tévelyegtek
eleink szerintük, minden elképzelhető és lehetséges módon. (Tán ebből
pattant ki az "utat vesztettünk" elmélete?)
A
tévelygéssel vádolók azonban tévellyel vádolva maguk is tévelybe estek,
erkölcsi és logikai tévelybe; eltévelyedni ugyanis csak attól lehet,
amit már magunkévá tettünk, nem pedig olyasmi által, amit nem is
ismerünk és amit sosem követtünk.
Sajnos
- elháríthatatlan klerikális hatalmi nyomásra - olykor még nagyszerű
középkori krónikáink is beleesnek ebbe a tévelybe. A Képes Krónika
például a Péter király gyűlölt zsarnoksága ellen kibontakozó össznépi,
nemzeti szabadságmozgalom követeléseihez a következőket fűzi:
"MEG IS ENGEDTÉK NEKIK (a királyi hercegek),
HOGY KÖVESSÉK SZÍVÜK ÓHAJTÁSÁT, HOGY MENJENEK ÉS
VESSZENEK EL ŐSATYÁIK TÉVELYGÉSEIBEN."
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!