TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az igazság mindig ugyanaz, akár modern tudományos szakszavakkal,
akár az apostolok nyelvén fogalmazzuk meg. Akadnak gyermeteg lelkek,
akik nem látják be, hogy az igazság teljessé válásához különféle kifejezési formák szükségesek — hogy egyetlen ember által alkotott képlet sem tudja megmutatni annak minden oldalát.
A Nagy Tanító azt mondta: „Higyjétek, hogy mindazt megnyeritek, és meglészen néktek.” Pál azt mondta: „A hit pedig a reménylett dolgoknak valósága, és a nem látott dolgokról való meggyőződés.” A modern tudomány azt mondja: „A Vonzás Törvénye az a törvény, amely által a gondolat kapcsolatba kerül saját tárgyával.”
De ha ezeket a kijelentéseket egyenként elemzésnek vetnénk alá, azt találnánk, hogy pontosan ugyanazt az igazságot tartalmazzák.
Az egyetlen különbség a kifejezés módja.
A lélek, amely ott szunnyad a kőben, ott lélegzik a zöldségben, ott mozog az állatban, és az emberben éri el legfejlettebb megnyilvánulási formáját, maga az Egyetemes Elme: ez sarkall minket arra, hogy hidat verjünk a létezést és a cselekvést - az elméletet és a gyakorlatot - elválasztó szakadék fölött, így bizonyítva, hogy ismerjük azt a birodalmat, amelyet a gondjainkra bíztak.
A bölcsesség az értelem megcsillanásával kezdődik, az értelem pedig nem más, mint magunkévá tenni azokat a tudnivalókat és elveket, amelyek segítségével megismerhetjük a dolgok valódi jelentését. A bölcsesség tehát felvilágosult értelem: ez vezet az alázatossághoz, hiszen a bölcsesség nagyrészt alázat.
Mi irányítja és határozza meg a tetteket?
A legtágabb értelemben vett szükséglet, akarat és vágy kényszeríti,
irányítja és határozza meg a tetteket.
Mi a Hit?
„A hit pedig a reménylett dolgoknak valósága, és a nem látott dolgokról
való meggyőződés.”
Mi a Vonzás Törvénye?
Az a törvény, amely által a Hit megnyilvánul.
Milyen jelentőségei tulajdonítunk e törvény megértésének?
Kiiktatta a bizonytalanság és szeszélyesség elemeit az emberek életéből,
hogy törvényszerűséggel, józansággal és bizonyossággal helyettesítse
azokat.
Az az idő- és gondolatmennyiség, amelyet a legtöbben fölösleges erőfeszítések során pazarolnak el, csodákra lenne képes, ha konkrét célra irányulna.
Ennek érdekében egy adott gondolatra kell összpontosítanunk szellemi erőinket, és minden más gondolatot ki kell zárnunk a fejünkből.
A Végtelent nem tudjuk megváltoztatni, de a Természeti Törvényeket meg tudjuk érteni. Ennek a megértésnek a jutalma az a tudatos felismerés, hogy képesek vagyunk a Mindenütt Jelenvaló Egyetemes Elméhez igazítani szellemi erőinket. A Mindenhatóval való együttműködési képességünk mutatja meg, mekkora sikerben lesz részünk.
A Gondolkodás és a Szeretet Összekapcsolódása alkotja azt az ellenáll- hatatlan erőt, amit Vonzás Törvényének nevezünk.
Minden Természeti Törvény ellenállhatatlan.
A szándék irányítja a figyelmet. Az erő pihenés útján szerezhető meg.
Az összpontosítás segít a mély gondolatok, a bölcs szavak és a mérhetetlen erő létrehozásában.
A Csendesség az, aminek segítségével kapcsolatba kerülhetünk a tudatalatti mindenható erejével, ahonnan minden erő származik.
„Nem támadhat olyan gondolatunk, amelyet ne lehetne megvalósítani.
Az, aki először kimondta, talán a sugalmazó csupán, de a végrehajtó is meg fog jelenni.” (Wilson)
111. Hogyan tudjuk a legjobban megvalósítani életcélunkat, bármi legyen is az?
Ha elfogadjuk a tudományos tényt, hogy a gondolat spirituális természetű.
112. Mi az a három lépés, ami elengedhetetlen?
Ismeret, hogy tudjuk, mekkora erővel bírunk; bátorság, hogy merjünk;
hit, hogy cselekedjünk.
113. Hogyan tudjuk biztosítani gyakorlati ismereteinket?
Ha megértjük a Természeti Törvényeket.
114. Mi a jutalma annak, ha megértjük ezeket a törvényeket?
Az a tudatos felismerés, hogy képesek vagyunk a Mindenütt Jelenvaló
Egyetemes Miméhez igazítani szellemi erőinket.
115. Mitől függ, mekkora sikereket érünk el?
Attól, hogy milyen mértékben tudatosul bennünk: a Végtelent nem
tudjuk megváltoztatni, de együtt kell működnünk vele.
116. Melyik az az elv, amely dinamikus erőt ad a gondolatnak?
A Vonzás Törvénye, amely a szeretet törvényéből fakadó együttrezgésen
alapul. A szeretettel átitatott gondolat legyőzhetetlen.
117. Miért ellenállhatatlan ez a törvény?
Azért, mert Természeti Törvény. Minden Természeti Törvény ellen- állhatatlan, megváltoztathatatlan, és matematikai pontossággal működik.
Nincs eltérés vagy variációs lehetőség.
118. Akkor miért tűnik néha mégis nehéznek, hogy megoldást találjunk az eletünkben felbukkanó problémákra?
Ugyanabból az okból, ami miatt néha egy bonyolult matematikai probléma helyes megoldását is nehéz megtalálni. A végrehajtó tájékozatlan vagy gyakorlatlan.
119. Miért lehetetlen, hogy az elme felfogjon egy teljesen új benyomást?
Nincsen a befogadására alkalmas, neki megfelelő rezgésszámú agysejtünk.
120. Hogyan lehetünk bölcsek?
Összpontosítással; ki kell bontakoznunk; a bölcsesség belülről fakad.
Mentális Kép vagy Ideál létrehozásánál kivetítünk egy gondolatot az
Egyetemes Szubsztanciába, ahol a dolgok megteremtődnek. Ez az
Egyetemes Szubsztancia Mindenütt Jelenvaló, Mindenható és Mindentudó.
Vajon azért informáljuk a Mindentudót, hogy a megfelelő csatornán keresztül teljesüljenek a kéréseink? Vajon a véges hatást tud gyakorolni a Végtelenre? Ez a kudarc — minden kudarc— legfőbb oka. Felismerjük ugyan az Egyetemes Szubsztancia Mindenütt Jelenvalóságát, de nem fogadjuk el a tényt, hogy ez a szubsztancia nemcsak Mindenütt Jelenvaló, hanem Mindenható és Mindentudó is, végeredményben tehát olyan okokat is működésbe hozhat, amelyekről talán nincs is tudomásunk.
Charles F. Hannel / The Master Key System Kallisti
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!