TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Akkor most nézzük, mit ír a Tamás evangélium. Ez nekem evangélium, igazi örömhír. A Bibliai azonban nekem nem. Annak én nem tudok örülni. Tehát Tamás értekezése a következőket írja.
,,XI. Jézus nyolc esztendős lett. József ekét és jármot készítő ács volt. Egy gazdag ember mondá Józsefnek, hogy csináljon neki egy szép és díszes ágyat. József készen lévő fája, ehhez a munkához rövid volt, amiért is némi zavarban volt József. De Jézus azt mondta neki, hogy:
,,Ne búsulj, fogd meg ezt a fát egyik végén, én pedig a másikon és kinyújtjuk”.
Ez meg is történt s a fa olyan lett, mint kellett.
,,XII. Látván, József minő kegyelem birtokában van, továbbá hogy testileg is növekedik, elhatározta, hogy a betűk tanulására adja. Át is adta az egyik tanítónak, aki azt mondta Józsefnek:
- Miféle betűkre kívánod a gyermeket tanítani?
- Előbb a hazai, azután a zsidó betűkre, felelé József”.
Hazai? Hova sorozza, hova értelmezi magát József, ha a hazai és a zsidó között különbséget tesz? Egy biztos, zsidónak nem nevezi, nem számítja magát.
Nikodémus evangélium II. fejezete szerint mikor az Úr Pilátus előtt állt, Annás és Kajafás ezeket mondá Pilátusnak:
,,Mi azt mondjuk az egész néppel együtt és nem hiszünk neki, mert paráznaságból származott. Ezek különben prozeliták és az ő tanítványai.
Pilátus magához hívta Annást és Kajafást és azt kérdezte:
- Kik azok a prozeliták?
- Akik görögöknek születtek, de aztán zsidókká lettek.”
Abban az időben a görögöt és a szkytát egynek vették. Tehát megint egy fontos információ. Nem zsidó, hanem szkíta. Nem én mondom, hanem Ők.
Az arab evangélium 46. r. szerint midőn a gyermek Jézus sarat készítve játszott, ,,Odament a zsidó Hanán fia” stb. és szétrontá azt. Miért emeli ki, hogy a zsidó?... A többi gyermek nem volt zsidó?
Az arab evangélium 40. fejezete szerint ezt mondta a gyermek Jézus, hogy ,,Izrael fiai a népek között olyanok, mint a szerecsenek.
Az is köztudomású, hogy Jézus arameus nyelven beszélt. - Megjegyzem, az akkori szamariaiak lakosság egy részének szent könyve a tóra is arameus nyelven van írva nem pedig zsidóul. - Már pedig ha zsidó lett volna, akkor nem arameus nyelven beszélt volna. Az evangéliumokban sem egy cáfolata volt arra vonatkozólag, hogy nem volt zsidó. Tehát nem lehet átzsidósítani, mint ahogy a zsidók a Babilóniában tanult bölcs dolgokat átzsidósították és úgy írták be könyveikbe, mintha azok zsidó szellemi termékek lettek volna és nem Babilonból, a suméroktól plagizált idegen dolgok. Akkor most lássunk egy párat a hivatalos evangéliumok sorai közül.
Szt. János ev. VIII.
,,47. Aki Istentől van, Isten igéit hallgatja. Ti azért nem hallgatjátok, mert nem az Istentől vagytok.
48. Felelének azért a zsidók és mondák neki:
Nemde jól mondjuk mi, hogy szamaritánus vagy te és ördögöd van?
49. Felelé Jézus: Énnékem ördögöm nincsen, hanem tisztelem Atyámat és ti tiszteletlenséggel illettek engem.”
Ezekben a sorokban benne van Jézus urunk nem zsidó léte, lévén Ő szamáriai. Nem tudom tudjátok-e, hogy szamária a rómaiakkal való háború során került a zsidókhoz. Ezt úgy kell érteni, hogy amiért Trianonban elcsatolták, elvették tőlünk a felvidéket és Erdélyt, az ott lakók nem lettek szlovákká és románná. A zsidók tudják is, hisz mondják. Jézus nem is tiltakozik ellene. Miért is tenné, hisz ebben a kérdésben igazuk volt. Ő csak az ördöggel való kapcsolat ellen tiltakozik.
Szt. János ev. VIII. 17. ,,A ti törvényeitekben pedig az van írva, hogy két ember bizonysága igaz”.
A ti törvényetekben…Ti? Kiket kell ez alatt értenünk? A zsidókat vagy a farizeusokat? De mivel a törvény vagy tóra nem farizeusi, hanem zsidó törvény, tehát a zsidó értendő alatta. Ti és nem mi. Miért? Mert semmiképp sem vállal velük közösséget. Azt hiszem elég egyértelmű.
Szt. János XIII. 33. ,,Keresni fogtok engem, de amint a zsidóknak mondottam, hogy: Ahová én megyek, ti oda nem jöhettek, úgy mondom nektek is.”
Ha zsidó lett volna, vagy ha tanítványai zsidók lettek volna, akkor azt mondta volna, hogy mondtam nektek. Miért választja ketté a tanítványokat és a zsidókat? Nagyon egyszerű. A tanítványok ugyanis nem zsidók, hanem galileaiak. Még Szent Péter apostolt is megismerték beszédéről. Máté XXVI. 73. szerint galileai tájszólásáról. A színzsidónak ugyanúgy nem volt tájszólása, mint a szín szamariainak a saját nyelvén.
Szt. János ev. XVIII. 36. szerint pedig így szól Pilátusnál az Úr: ,,Felelé Jézus: Az én országom nem e világból való. Ha e világból való volna az én országom, szolgáim bizonyára harcra kelnének, hogy a zsidók kezébe ne kerüljek” mit is mondd? Megint elkülöníti magát. Ezt mondja - a zsidók kezébe ne kerüljek. Magyarán goj volt. A mienk, és mi az övéi vagyunk.
Nem semmi információ a következő sem. Nézzük csak meg mit is hagytak benne a Biblia Szent János ev. VIII. 41. Ti a ti atyátok dolgait cselekszitek…
42. Monda azért nekik Jézus: Ha Isten volna a ti Atyátok.
44. Ti az ördög atyától valók vagytok és az ő kívánságait akarjátok cselekedni. (Másik fordítás szerint: A ti atyátok az ördög és atyátok kívánságait akarjátok cselekedni.) Az gyilkos volt kezdettől fogva és nem tartott ki az igazságban, mert nincs benne igazság.
Nem tudom, tudod-e, hogy a zsidónak mindene volt a szombat. Ezt többszörösen megtörte. Emiatt is üldözték halálra. Másik fontos dolog volt a véráldozat. Ezt nem csak lekicsinyelte Jézus Urunk, hanem később törölték is. A harmadik nagy zsidó specialitás volt a szentély. Kimondja, hogy Istent szellemben és igazságban való imádása az igazi áldozat és ima, nem pedig a jeruzsálemi szentély vagy véráldozat… Forradalmi újítás, mintegy megtagadása a zsidó szellemnek! Bezárult vele a templom szentélye örökre. Negyedik a körülmetélkedés, a zsidók elengedhetetlen jele. Ezt is lekicsinyli és elveti. Ötödik a kézmosás. Elhagyják, mint értéktelen formaságot. Hatodik a kóserkoszt. Elveti, mondván: ,,nem az fertőzi meg az embert, ami a száján bemegy - hanem ami kijön…” Hetedik a fajszeretet, amit – mint a gojjal szemben való zsidó önimádásnak morálját elveti s helyette az egyetemes emberszeretetet állítja be. S így van ez végig. Azt hiszem ennyi már elegendő ahhoz, hogy aki nem tudta, hogy nem zsidó, meggyőződhessen róla. Az, aki a zsidó vallás szinte minden fő pontját elveti vagy átnemesíti azt nem mondhatjuk zsidónak. Vegyük hát tudomásul, hogy a zsidó emberek egymást mindig felismerték és ne akarjuk a nyakába akasztani azt a Jézust, aki nem az, hanem fogadjuk vissza magunk közé. ÉRTÉKELJÜK AZ Ő SZERETETÉT ÉS CSELEKEDJÜNK ÚGY, AHOGY AZ IGAZI JÉZUS ELVÁRJA TŐLÜNK. Emlékezz arra, szerintem azt még tanultad, hogy őseink a hegytetőkön a Nap felé fordulva imádkoztak Istenhez és nem sötét templomokban. Szerintem nem lenne baj ismét így cselekednünk.
forrás: http://www.azigazijezus.hu/php/page.php?5
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!