TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az Antarktisz a föld Déli részén fekvő gigantikus kontinens, mely az Örök jég birodalma is egyben. Erre a területre több nagyhatalomnak is fájt a foga, amit bizonyít az 1900-as évek elején történt expedíciók is. A németek 1938-1939 között folytattak expedíciókat az Örök jég birodalmában, melynek hivatalosan tudományos célt kívántak szolgálni, valójában egy támaszpont létrehozására alkalmas helyet kerestek, hogy onnan tarthassák ellenőrzésük alatt a térséget. Ennek a világtól elzárt kutatóközpontnak a kialakítását jelentősen megkönnyítette, hogy az Antarktisz alatt szunnyadó vulkánok, és hatalmas barlangok találhatók. Közülük a legnagyobb kiterjedése eléri a 45 kilométert is. A megközelítésük sem nehéz, mert a vulkánok által táplált melegvíz források zöld oázissá változtatták a felszíni talajréteget. Ilyen körülmények között egyáltalán nem lehetetlen az emberi tartózkodásra alkalmas élőhely kialakítása az Örök jég birodalmában.
A ,,Neu-schwabenland,, (Új Svábföld) Expedíció hajói 1938. december 17-én futottak ki Hamburg kikötőjéből, majd dél felé fordultak. A Schwabenland nevű teherhajó, mely a zászlós hajó volt átalakították, és felkészítették hidroplánok indítására, illetve fogadására is. A hajó 1939. januárjában érkezett meg a célterületre a korábbi Norvég expedíció helyére. Küldetésük megtalálni egy állandó bázis létrehozásához szolgáló célterületet. Ez sikerült is, amit ma Bunger's oázisának neveznek. A terület föltérképezése után mindenütt a 3. Birodalom zászlaja lengett a területen, ezzel is jelezve, hogy immár a Náci Németország részét képezi az Antarktisz. Az expedíció 1939. Február-Márciusában tért vissza Németországba. A közelgő 2.vh. miatt a Hermann Göring által vezetett expedíciókat ezzel le is zárták hivatalosan. Mások szerint a felbecsülhetetlen értékű expedíciókat emiatt nem fejezték be, hanem így a felszín alatt nyugodtan tudtak dolgozni az új német ,,gyarmaton,,. Érdekes azonban, hogy a Németek az Észak-Afrikában végzett hadműveleteik során feltűnően sok hajó indult el Dél-Afrika irányába titkos rakományokat szállítva, továbbá az is érdekes, hogy a Kriegsmarine (német haditengerészet) parancsba adta, hogy a tengeralattjáró flottája is igyekezz mindenáron az Atlanti-óceán e térségét védelmezni, melynek során a Dél-atlanti oceán térségében több, mint 16 tengeralattjáró veszett oda, szóval csak elképzeléseink vannak, hogy mekkora erők is tevékenykedtek 1942. októbere és 1944. szeptembere között. 1943-ban pedig a Kriegsmarine főparancsnoksága egy speciális flottát állított össze (Monszun flotta) mely az Indiai óceánon került bevetésre.
1945 májusában A 3. Birodalom megbukik de ennek ellenére rengetek hajó többek között Norvégiában még tovább is harcolnak az utolsó ezredek. Innen indultak titkos feladatuk végrehajtására az U-530 illetve az U-977-es melyek az új IXC/40- es osztályhoz tartoztak, az előbbi 1945 április végén míg az utóbbi május 2. hagyta el a megszállt Norvégiát. Az U-977-et csak augusztus 17-én fogták el Argentína partjainál , és több mint 66-napot töltött víz alatt, hogy eközben merre járt az a mai napig teljesen rejtély. Továbbá a június 10-én elfogott ismeretlen tengeralattjáró egység is ami semmilyen azonosítót se viselt, rakományi jegyzőkönyvét pedig megsemmisítették. De a legérdekesebb az U-234.es tengeralattjáró esete melyet 1945 nyarán kerítettek kézhez melynek a legénység állítása szerint a még ellenálló Japán lett volna a célállomása a fedélzetén a V2 rakéta terveivel ,,alkatrészeivel ,illetve Atombomba előállításához elegendő urániummal. A német búvárnaszád-flottIla egységei közül mintegy 100 tűnt el nyomtalanul a világháborúban melyek között szép számban található a legmodernebb nyílt vízi portyákra tervezett a XXI-osztályhoz tartozó búvárnaszádok melyek felszínre emelkedés nélkül képesek megtenni az utat Norvégiából az Antarktiszig .
háború után két német tengeralattjáró igyekezett a baráti Argentínában egy kikötőt létrehozni , hogy itt tudják fogadni a Háborúban elmenekült tiszteket, illetve tudósokat továbbá az ODESSA program maximális támogatását élvezve a tőlük kapott parancsokat teljesíteni. Az ODESSA egykori SS-tagok szervezete melynek célja Európából kimenekíteni a Német Elit vezetést . A két U-boot feltűnés nélkül nem tudták végrehajtani feladatukat így az Amerikai illetve Brit hírszerzés fogságába esnek. Ezek események tükrében illetve a CIA állttal szerzet információk német aktivitás , továbbá a sarkvidéki expedíciók arra ösztönözték az Amerikai kormányt, hogy egy különleges flottát küldjenek melynek küldetése az Antarktisz környék biztosítása továbbá egy lehetséges Náci-bázis teljes megsemmisítése.
A küldetés neve Operation High Jump volt és 1946-47 ben indították útjára , mellyel a US NAVY-t bízták meg . A flotta 13 hajót köztük a legmodernebb USS Philippe anyahajót fedélzetén 90 repülőgéppel , és összesen 4700 emberrel melynek ez volt az első éles bevetése. A vezérhajót a USS Mount Olympust-t ,két jégtörő két 6,7 tonnás ellátó egység és egy korszerű tengeralattjáró a USS Senett kisérte.8 hónapra voltak teljesen fölkészítve de 1 hónap után miután elérték az Déli -Sarkot váratlanul visszatértek egyetlen 1 földerítő repülőgép veszteséggel.
A lezuhant gépből melynek a 9 fős személyzetű hívójele a George 1 összesen 3-an élték túl az incidenst , és őket is 13 napi keresés után sikerült kimenekíteni. A túlélők beszámolója alapján a sarkkör felett repültek mikor hirtelen a fény teljes egészében beborította az egész repülőt és irányíthatatlanul lezuhant. Később a haditengerészet arra hivatkozott, hogy a pilótákat a sarkvidéken előforduló atmoszférikus fényvisszaverődés vakította el. Ám ennek ellenére sokan úgy vélik, hogy a gépet egy ellenséges vadászgép lőtte le .A Byrd Admirális vezette flotta váratlanul vissza fordult, és HighJump küldetés után ő maga javasolta a 3 Nukleáris bomba robbantását a térségben 1958-ban.
Ezzel véget is ért , a legenda rajongók által Antarktiszi csatának nevezett ütközet mellyel végleg eltörölte ha volt is ,Náci bázist és az Utolsó ezredet is . Vagy mégsem!? Érdekes még, hogy az akció és az akkori eseményeket 80-100 évre titkosították , és rengetek fekete pont található mind a vitatható Byrn admirális Naplója melyben leírja, hogy a légiereje találkozott a 2vh alatt tervasztalon és maketten létező ,,Korong,, alakú náci repülőgépekkel a jég birodalmában, illetve halálos ágyán is váltig ragaszkodott melyben állította a Náci- támaszpont létezését.
Akkor mi értelme volt ekkora erőket mozgósítani a térségbe az amerikaiak részéről, és miért nem teljesítették a számukra kijelölt 8 hónapos akciótervet, továbbá mi értelme a titkosításnak? Ezt mindenkinek a saját fantáziájára bízom, hogy mi is történhetett a 3. Birodalom által alapított Új Sváb földön.
Végezetül a professzor az amerikai Washington állambeli fő levéltárában, amikor kutatási anyagot keresett az Antarktiszi rejtély megoldásához, a következő elutasító választ kapta:
,,Ez egy teljesen titkosított anyag csakis a legfelső vezetés, illetve kormány ügynökök juthatnak hozzá a dokumentumhoz,,
forrás: http://anotherlife2time.qwqw.hu/
modul=oldal&tartalom=1063651
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!