TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ha a nagy Vallásokról egy összefoglaló tanulmányt
készítenénk, felfedeznénk, hogy mindegyikük ugyanazon pilléreken
alapszik.
A VALLÁS a “RELIGARE” (spanyolul a vallást „religion”-nak
írják) kifejezésből ered, más szóval, hogy minden egyes vallásos elv
alapcélja a “re-ligare” (a re-ligare jelentése újrakötés), a visszatérés
az egyesüléshez személyes Istenségünkkel, a visszatérés az eredendő
kiindulási ponthoz, a kísérleti filozófia LÉNYÉHEZ.
Valójában, csak
EGY, egyetlen VALLÁS létezik, EGYETLEN és KOZMIKUS. Ez a vallás, az időt
és az emberek szükségleteit figyelembe véve, különböző formákat ölt.
Így
a vallási háborúk abszurdnak bizonyulnak, mivel lényegében, mindegyik
az EGYETEMES KOZMIKUS VALLÁS egy változata.
Ennek a kijelentésnek a
tökéletes bizonyítéka az összes vallás rengeteg szimbológiai és
teológiai megfeleléseiben található. Nyilvánvaló a szeretet, amelyet
világ összes misztikus intézménye érez az Isteni iránt: ALLAH, BRAHMA,
TAO, ZEN, I.A.O., INRI, MONÁD, LÉNY, ISTEN stb., stb., stb.
A
Mártírok, Szentek, Szüzek, Angyalok és Kerubok azonosak a pogány
mitológia Isteneivel, Félisteneivel, Titánjaival, Szilfjeivel,
Küklopszaival és Hírnökeivel.
A keresztény Trimúrti: az Atya, a Fiú
és a Szentlélek; megfelelői megtalálhatók az összes vallás
Trimúrtiaiban: Ozirisz, Ízisz és Hórusz Egyiptomban; Brahma, Visnu és
Síva Indiában; Kether, Chokmah és Binah a Kabbalában, stb.
Minden
kultusz rendelkezik saját Egekkel (felsőbbrendű dimenziók vagy a héber
Kabbala Eonjai) és a fordítottjával: a Poklokkal, amelyeket még
“Avernus” (a rómaiaknál), “Tartarosz” (a görögöknél), “Pátala” (az
indiaiaknál), “Miktlán” (az aztékoknál) és “Sibalba” (a majáknál), stb.,
néven is ismerünk.
Jézus Krisztust a
perzsáknál Óhrmazd, Ahura-Mazda ábrázolja, aki a bennünk lakozó
Ahrimannak (Sátán) szörnyű ellensége. Az indiaiak között Krisna a
Krisztus és Krisna Evangéliuma nagyon hasonlít a Názáreti Jézuséhoz. Az
egyiptomiak között Ozirisz a Krisztus, és mindenki, aki magába
inkarnálta őt, tulajdonképpen egy Ozirifikált volt. A kínaiak között
Fu-hszi a Kozmikus Krisztus, aki a Ji-csinget írta, a törvények könyvét,
és aki Sárkányminisztereket nevezett ki. A görögök között Krisztust
Zeusznak hívták (a római Jupiter), aki az Istenek Atyja. Az aztékok
között Kecalkoatl a Mexikói Krisztus. A germánok Eddájában Baldr a
Krisztus, akit Hödr gyilkolt meg, a Harc Istene, egy
fagyöngynyílvesszővel, stb. Így a Kozmikus Krisztust megtalálhatjuk
milliárdnyi archaikus könyvben és ősi tradíciókban, melyek eredete több
millió évvel Jézus előtti...
Mária, Jézus Anyja, ugyanaz, mint
Ízisz, Júnó, Démeter, Cseresz, Májá, Tonacin, stb., aki fiát szeplőtelen
fogantatás által kapta. Fu-hszi, Kecalkoatl, Buddha és még mások, a
szeplőtelen fogantatás gyümölcsei. Ez valójában az összes antik
kultuszban megtalálható.
Mária Magdolna, minden kétséget kizárva,
azonos az összes vallásból Szalambó, Mátra, Istára, Asztartája,
Aphrodité és Vénusz. A vétkező megtért Mária Magdolna azonos a wagneri
drámából Gundryggiaval, Kundryval.
Minden ősi kultusz megpróbálta
elvezetni az embert az EGYETLEN NAGY IGAZSÁGHOZ, és ennek az eredménye a
meglepő hasonlóság az összes vallási forma közt, a szimbólumok, az
eszmék ismétlődése, stb.
Olyan mondatokat hallani, mint: „Nálam van
az igazság” vagy “az én vallásom az egyetlen, ami valamire is szolgál”,
nagymértékű beképzeltségre és tudatlanságra vall.
Mégis, ezt a
gondolatmenetet követve, figyelembe kell vennünk egy rendkívülien fontos
dolgot: az összes felfogás, tanítás és a vallási kultuszok irányelvei,
semmit sem használnának, ha nem próbálhatnánk ki magunkon...
Ebből
az okból, a vallással kapcsolatban, mi, a vallásosságot a legmélyebb
alakjában tanulmányozzuk. A Gnózis a Vallások tudományát tanulmányozza.
A
vallásosság, amivel mi rendelkezünk, rendkívül tudományos. A Gnózis nem
nyugszik bele egy trónon ülő, élőket és holtakat ítélő Isten létezésének
elfogadásába. A gnosztikus, a tapasztalat, az átélés, az ellenőrzés
bizalmában hisz, nem az elméletekben.
Ezekben az időkben, amiben most
élünk, a vallás elvált a tudománytól, és a tudomány a vallástól.
Egyesek harcolnak mások ellen, mások egyesek ellen. Mindenki úgy érzi,
hogy birtokolja az igazságot, senki sem érzi azt, hogy hibázik.
Mégis,
az a vallás, amely lenézi a tudományt, egy száz százalékig üres,
fanatikus és dogmatikus vallás. A tudomány, amely lenézi a vallást egy
materialista, ateista, az összes értékében és elvében foghíjas tudomány.
Nem
az ellentétekben találja meg balzsamát, ki az igazságot szomjazza. A
tézisnek és antitézisnek a szintézis felé kell irányulnia; egy
spirituális tudomány és egy tudományos spiritualitás felé kell
törekednünk. Félre kell tennünk a fogalmi dualizmust, sürgős és
halaszthatatlan társulnunk egy transzcendentális rendszerhez; egy
vallásos tudományra és egy tudományos vallásra van szükség.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!