A kereszténység Jézus Bódhiszattva Issa
A mahájána buddhista szempontból, Jézus (Issa) lehet tekinteni, mint egy Bódhiszattva. Az elnevezés magyarázata, hogy miért néhány ember tekintetben mahájána buddhizmus egyfajta messianisztikus ázsiai kereszténység. A kifejezés feltárja feltűnő hasonlóságok hitelvi, bár az tény, hogy a mahájána buddhizmus volt előbb. A kereszténység és a katolikus tanítás után. Jézus Krisztus képzett Indiában alatt "elveszett évek" valamit, ami nem titok, hogy a Vatikán vének vagy görög ortodox tudós, aki örökölte redactions a hagyomány, hogy nagyon szándékosan nem bibliai utalások erre a Tanács Nicaea.
Jézust, mint a hagyományos jógi
Jézus egyértelműen befolyásolták az indiai spirituális szokás. A hinduizmus az alapkőzet "a Bölcsesség a keleti." Jézus furcsa gyakorlat, hogy egyáltalán nem furcsa egy hindu kontextusban. Séta a víz (siddhis), "imádkozó" (japa és mantra meditáció), hogy nézett vagy megtekintése magát, mint "Isten megtestesült" (avatar), és így tovább. Hinduizmus volt a legradikálisabb átalakítás és újraélesztés miatt a Buddha tanítása, olyannyira, hogy ő tekinthető része a hagyomány is, amikor teljesen elutasítja annak egyes központi tanait. A Buddha volt, elvégre nem egy templom bráhmin nyilvánító szentsége a Védák és az elsőbbségét az isten Brahma. Inkább volt Samana ("vándor aszkéta", egy sámán, shramana) elutasította a hatóság a Védák (a vallási egyezmény az ő napja), és kijelentve, olyan szinten, casteless, egalitárius út felszabadulás, hogy a közvetlenül tapasztalható anélkül, hogy a közvetítés A papok (vagy feloldozás).
Jézus egy buddhista?
A hasonlóságok Jézus tanítása feltűnően tiszta, és még sok minden történt az őket ösztöndíj összehasonlító vallások (pl. lásd összehasonlítása mondások). Ha valaki mélyebbre az alapvető tanításait, az egyik ismeri Jézust viselkedik, mint egy jógi és a Bódhiszattva. Ő talán alatt volt uralma egy messianisztikus összetett, hogy látott, vagy látni magát, mint Maitreya Buddha újra eljön. Még ma nem lenne nehéz eszményíthetik őt megnyilvánulása Avalokiteshvara, a Bódhiszattva a könyörület.
Tanításait INDIA
*
FEJEZET
8. Az isteni gyermeket, akinek kapta a nevét, Issa, kezdte az ő korai évek beszélni az egy és oszthatatlan Istent, arra buzdít, azok lelkét, eltévelyedtek a megtérésre és a tisztítási a bűnök, amelyek őket bűnösnek.
9. Az emberek jöttek minden részén hallani tőle, és csodálkozott a diskurzus eljárás az ő gyerekes száját. Minden izraeliták is egy megegyezéssel, amikor azt állítja, hogy az Örökkévaló Lélek lakott ez a gyerek.
10. Amikor Issa volt életévének betöltése tizenhárom éves, a korszakot, amikor egy izraelita kell venni a felesége,
11. A ház, ahol szülei kereste kenyerét folytató szerény kereskedelmi kezdett lenni a gyűlés színhelyére, a gazdag és nemes emberek, azzal az óhajjal, amelyek a fia-in-law a fiatal Issa, már híres tanulságos diskurzusok a neve a Mindenható.
12. Akkor az volt, hogy Issa elhagyta a szülői házat titokban, eltávozott Jeruzsálemből, és a kereskedők meghatározott irányába Sind
13. Azzal a céllal, tökéletesíthető magát az Isteni Ige és a tanuló a jogszabályok nagy Buddhák.
V. FEJEZET
1. Során a tizennegyedik év, a fiatal Issa, áldott az Isten, jött ezen az oldalán Sind és letelepszik között Aryas a földet szeretett az Isten.
2. Híre terjedt a hírneve ezt a csodálatos gyermek egész hossza északi Sind, és amikor átlépte az ország az öt folyók és a Rajputana, a hívei az isten Jaine imádkozott vele lakni közöttük.
3. De amikor elhagyta a téves imádói Jaine és elment Pusztító az ország Orissa, ahol nyugalmat a földi maradványait Vyasa-Krisna, és ahol a fehér papok Brahmâ tette egy örömteli szívesen.
4. Azt tanították neki, hogy olvassa el és értse meg a Védák, hogy gyógyítani a támogatás az imádság, a tanítás, hogy ismertesse a szent írásokat, hogy az emberek, és kiűzni a gonosz szellemek, a szervezetek emberek, helyreállítása nekik a józan eszét.
5. Átment a hat évig Pusztító, a Rajagriha, a Benáreszben, és a többi szent várost. Mindenki szerette őt, az Issa békében éltek a Vaisyas és a Sudras ["outcastes"], akit utasította a Szentírásban.
6. De a Brahmans és a Kshatriyas azt mondta neki, hogy tilos volt a nagy Para-Brahma, hogy jöjjön közelében azokat, akiket ő hozott létre az ő oldalán, és a lábát;
7. Ez a Vaisyas ["munkás"] csak engedéllyel hallani az olvasó a Védák, és ez a fesztivál nap csak;
8. Ez a Sudras tilos volt nemcsak, hogy segítse az olvasás a Védák, hanem tervez őket, állapotuk az volt, hogy szolgáljon örökre rabszolgák a Brahmans [pap papi kaszt], a Kshatriyas [adminisztrátorok, harcosok, nemesek] , és még a Vaisyas.
9. "" A halál csak az tudja meg őket mentes a szolgaság "azt mondta, Para-Brahmá. Hagyjuk őket és akkor jönnek és imádja velünk az istenek, aki felháborodott lesz ellened, ha te költség megszegjük őket."
10. De Issa hallgatta, hogy nem a diskurzusok és betook őt a Sudras, igehirdetés ellen Brahmans és a Kshatriyas.
11. Ő inveighed ellen a cselekmény egy férfi arrogating magának a hatalom, hogy megfossza a embertársaink jogaik az emberiség, "a", mondta, "Isten, az Atya nem tesz különbséget az ő gyermekei, az összes hozzá egyformán kedves."
12. Issa tagadta az isteni eredetét a Védák * és a Puránákban *. "A", tanította neki, hogy hívei, "a törvény már adott ember útmutató őt akciók * [A Abhedananda változata Himis átirat nem tartalmazza ezt a felmondás.]
13. "A félelem a te Istened, térdet előtte csak, és hogy neki egyedül az ajánlatokat, amelyek folytassa a te nyereség."
14. Issa tagadta az Trimurti és megtestesülését Para-Brahma a Visnu, Siva *, és más istenek után azt mondta:
15. "A bíró örök, az Örökkévaló Lélek, érti az egy és oszthatatlan lélek a világegyetem, amely önmagában előidéz, tartalmaz, és minden vivifies. * Mivel Jézus legközelebbi tanítványa, János, kezdi evangélium egy idézet a Védák," Kezdetben volt az Ige. . . "hitelességének ez a rész is megkérdőjelezhető. (Notation hozzá Notovitch) ...
Utolsó hozzászólás