TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás
Lord KUTHUMI a VILÁGTANÍTÓ Mester
EGYIPTOMI ISTENEK:
HÓRUSZ (RÁ) ÍZISZ
EKHNATON
SZEKMET HATHOR SZELKET
MESTEREK
Akit JÉZUSNAK is hívtak MÁRIA MAGDOLNA MAITREYA
SANAT KUMARA MELCHIZEDEK DJWHAL KHUL
MERLIN
QUAN YIN PORTIA
ARKANGYALOK
MICHAEL GABRIEL
METATRON
RAPHAEL URIEL
A végtelen örökkévalóságban voltak az Elohimok, azaz az isteni erők, melyek a végtelenséget áthatják. 2. Ezek az erők az örökkévaló isteni Szellemből, a Szeretetből áradtak ki a végtelenségbe és hétféle tulajdonságuk van, úgymint: szeretet, akarat, erő, bölcsesség, rend, igazság, türelem és irgalom. 3. Ez a hét isteni tulajdonság az a hét isteni lélek, a hét tűzhányás Isten trónja előtt, mely János Jelenések könyve IV. részének 5. versében van leírva.
|
|
A pásztorbot, mint a Jó Pásztor szimbóluma
a keresztény egyházakban a magas rangú papok
(püspökök, apátok, pápák)
egyházi tisztségének jelképe (1.
ábra). A latinul pastorale-nak nevezett bot fején
többnyire egy csigavonalban hajlított
kampószerűség látható, esetleg egy
feszület vagy a görög tau betűt formázó
kereszt. Eredetileg a római augurok vallási
szertartásokon használt lituus pontificusát
utánozta, és lakkozott fából
készült, amit arany gravírozással és
drágakövekkel, gyöngyökkel
díszítettek.
Az ankh egy óegyiptomi hieroglifa, melynek jelentése élet és formailag egy fogantyús keresztre hasonlít (latinul: crux ansata). Az óegyiptomi vallás isteneit gyakran ábrázolták ankh kereszttel a kezükben, amit a hurokrésznél vagy a száránál fogva tartanak. Mivel az egyiptológusok közt az utóbbi évszázadokban egy igazi beavatott sem akadt, képtelenek voltak megfejteni a szimbólum ezoterikus jelentését. Találgatások viszont voltak bőven, melyek főként a nemiséggel kapcsolták össze az ankh eredetét.
Az aztékok birodalma kb. 1325-1521 között virágzott Közép-Amerikában, a mai Mexikó területén. Legendájuk szerint Aztlánból jöttek erre a területre, amit "Fehér gémek földjének" vagy "Fehér föld a víz közepén-nek" fordítanak. Fõvárosuk Tenochtitlán volt, amit a Texcocói-tó közepén emelkedõ szigetre építettek (a mai Mexikóvárosnál). Önmagukat mexica-nak, majd tenochca-nak nevezték. A spanyolok nevezték el õket aztékoknak Aztlán után. Tenochtitlán azt jelenti: "a fügekaktuszok helye".
1. IGEIDÕK
A hun nyelvben - amit ma magyarnak hívunk - eredetileg
kilenc igeidõ volt használatban. Ezek az egyszerû múlt,
jelen és jövõ. Folyamatos múlt, jelen és
jövõ. Befejezett múlt, jelen és jövõ.
Nagyon pontos és egyértelmû szabályok szerint
használtuk (sõt máig használjuk) õket,
amely szabályok precízen levezethetõk a teremtés
alaptörvényeibõl. Az alábbiakban ezt fogjuk ismertetni.
A nyelv lényegében az intelligens emberek
közti kommunikáció céljára lett kifejlesztve.
A kommunikáció az ember ismereteinek átadása
és mások ismereteinek fogadása, többé-kevésbé
egyértelmû kódolással.
A Corpus Hermeticum egy Alexandriából származó ókori könyv, amely egyiptomi
hermetikus írásokból áll és a szerzõje Hermész Triszmegisztosz. Elsõ fejezetének
címe: Poimandrész, A Jó Pásztor.
Az alábbiakban röviden összefoglaltam az ebben található filozófiai
gondolatokat, és hasonlóan az Értelem beszéde Hermészhez címû szöveg elemzéséhez
(lásd: a 2000. év anyagai közt), itt is hozzátettem az idõfizikai megfejtést,
ezúttal zárójelbe tett, piros betûkkel.
Poimandrész a Legfelsõbb Értelem (az intelligencia csúcsa a minden létezõben), aki egy óriási, határtalan kiterjedésû Lény formájában tanította Hermészt álmában.
Holt-tengeri tekercsek hatvan év után
Az egyiptomiak hite szerint a papság és a fáraó varázslatos hatalom birtokában volt... Az egyiptomiak hite szerint a papság és a fáraó varázslatos hatalom birtokában volt.
Egyesekben nagy mágikus erők lakoznak,amelyek segítségével csodákat
tudnak tenni. A papság is ilyen beavatott csoport volt. A fáraó birt
azonban a legnagyobb mágikus hatalommal. A király testében
összpontosult a legtöbb mágikus energia. A mana,ahogy az egyiptomiak
nevezték minnél nagyobb volt annál látványosabb varázslatot lehetett
végrehajtani.
Az istenek vagy inkább helyesebben annunakik, de lehet őket annunaki isteneknek is nevezni, mint ahogy azt a korábbi bejegyzéseimben is tettem a Nibiru nevű bolygóról érkeztek a Földre...
Az istenek vagy inkább helyesebben annunakik, de lehet őket annunaki isteneknek is nevezni, mint ahogy azt a korábbi bejegyzéseimben is tettem a Nibiru nevű bolygóról érkeztek a Földre. A Nibirun úgy 450000 évvel ezelött a hatalmat Anu ragadta magához és Alalu-nak a megbuktatott királynak menekülnie kellett.
Valamikor a régmúltban a sumér feljegyzések tanúsága szerint az ég istenei a Földre látogattak....
Valamikor a régmúltban a sumér feljegyzések tanúsága szerint az ég istenei a Földre látogattak. A távoli óriásbolygó a Nibiru lakói azért jöttek a Földre, hogy nyersanyagot termeljenek ki a civilizációjuk számára. Föként az arany izgatta a fantáziájukat, amely Zacharia Sitchin szerint a hőt kibocsájtó Nibiru belső kémiai folyamataival állt összefüggésben.
Valamikor 200000 évvel ezelött jégkorszak köszöntött be e Földre...
Valamikor 200000 évvel ezelött jégkorszak köszöntött be e Földre. A pontos okokat nem ismerjük, de nem kizárható hogy az annunakik keze volt a dologban. A hideg korszak 100000 környékén kezdett felengedni és innentől kezdve az emberiség újra elterjedt a Földön. A problémák ismételten felütötték a fejüket. Az annunakik bizonyos csoportjainak nagyon tetszettek úgyanis az emberek leányai és nem is gondolkodtak sokat, gyorsan elkeverték a génállományukat a Homo Sapiensel.
A fáraóknak több külőnféle koronájuk volt, amelyeket általában felváltva viseltek az alkalomtól függően... A fáraóknak több külőnféle koronájuk volt, amelyeket általában felváltva viseltek az alkalomtól függően.
Ezek közűl most csak azokkal foglalkozom, amelyek valamilyen szempontból kiválnak a többi közűl.
Az egyiptomiak hite szerint a fáraó koronáiban hatalmas mágikus erő
lakozott. A legáltalánosabb és a legnagyobb hatalommal rendelkező
korona a kettős korona volt (pszent), amit az országalapításkor a
skorpió király egyesített.
Márpedig ha
CURrit (ejtsd: KURrit) = KEResztül,
CREPo (ejtsd: KREPo) = KEREPlõ (magyarul képzett szó tehát a crepo),
CRux (ejtsd: KRuksz) = KEReszt,
CRucifigo (KRuszifigó) = KEReszten függõ (!),
akkor aligha kételkedhetünk abban, hogy a KRisztus és a KEResztény, angol CHRistian stb. szó a KÖR szóval, avagy annak KER változatával kezdõdik, s a KR változat a K és az R mássalhangzók közötti magánhangzó elhagyásával, „elharapásával“ keletkezett.
S. Freud is felvetette Mózes egyiptomi származásának gondolatát. A héber Mosé név annyit tesz: "a vízből kihúzott", azonban igen kétséges, hogy egy egyiptomi királylány zsidó eredetű nevet adjon a talált csecsemőnek. Az egyiptomi nyelvben a "Mose" szó, amely gyermeket jelent, rövidített formája az "Amon-mose", azaz "Amon-gyermek", vagy "Amon által adott gyermek" kifejezéseknek. Ilyen elven a "Tut-mose" (Thotmesz) és a "Ra-mose" (Ramszesz) nevek is hasonló szókapcsolatokból eredhetnek. Levonható-e ebből az a következtetés, hogy a zsidó nép vezére maga is egyiptomi lett volna?
A múlt század második felében járta a szeged környéki tanyavilágot Kálmány Lajos katolikus plébános. Észrevette volt, hogy hívei a szentek tiszteletéhez nem keresztény elemeket vegyítenek és feltette, hogy ezek a kereszténység előtti ősvallás maradványai. Kálmány adatgyűjtésének eredménye mitológiairodalmunk egyik legértékesebb tanulmánya: "Boldogasszonyt, ősvallásunk Istenasszonya" Ebben elmondja Kálmány, hogy népünk kifejezetten "hét" Boldogasszonyt tisztel, akik között legnagyobbnak tartja a Nagyboldogasszonyt.
Csaba tengeri útjai után, ie. 1680.-tól a kereskedelem nyugat felé terelodött (a Selyemúton).
A Bering szorost elöntötte a tenger és így a szárazföldön próbáltak utat találni Maya asszony fiai az indijókhoz. Béla, Maya unokája sámánképzobe járt, amikor végzett, kalandozásra indult északra. Öt év alatt érkeztek a Bering szoroshoz (ie. 1665.), mert nehéz útjuk volt, sziklás helyen kellett utatvágni a csoportjával. Végül az itt élo ajnók átkísérték Béláékat a befagyott szoroson.
143/A. Arvisura, Csobánka, Galambka és Barcika rovása, ie. 3520-1680.
Agaba meghagyta az utódoknak, hogy az elsüllyedt földrészrol származó utódokat meg kell keresni. Tudták, hogy Ok nyugat felé 5 helyen is létesítettek településeket.
Legjobban a sumérok mentették meg a régi kultúrájukat. A kínaiak miatt azonban velük nem volt hajós öszeköttetés (a Sárga folyó alsóbb szakaszán kínaiak laktak). Ezért Agaba a lovas társadalom kifejlesztését ösztönözte.
Bihar a parszi szkítákkal, Gandás a sumérokkal teremtett öszeköttetést ( Agaba a Kárpát medencébe is küldött csoportokat, elsonek Kerkát).
Mária így szólt: »Uram, az emberek, akik ismerik az archonok és eonok
mágiáját, s a sorserők és szférák archonjainak mágiáját, amire a bukott
angyalok tanították meg őket, ha ezeket a fekete mágiájukkal felidézik,
hogy a jó tetteket megakadályozzák, mostantól kezdve el tudják e
végezni, vagy sem?«
Jézus így válaszolt Máriának: »Nem úgy fogják elvégezni, ahogyan
kezdetben tették, mert elvettem erejük egyharmadát. De azoknál fognak
erőt kölcsönözni, akik a tizenharmadik eon misztériumainak mágiáját
ismerik.
Az Atya házába felvivő nagy
utazás folyamatszerűen átvezet a haláltermészet minden területén. […]
Világegyetemünkben számtalan rendszer található, a legdurvábbtól a
legfinomabbig.
Rendkívül sok lény és élethullám létezik, melyek között jellegük és
erejük szerint elképesztő különbségek lehetnek. Ez olyan
megnyilvánulások kikutathatatlan és felmérhetetlen óceánja, amelyek
mind az istentelenségben és az alapvető, szerkezeti bukottságban
léteznek.
A TÖMEGMÉDIUMOK KORUNKBAN BETÖLTÖTT SZEREPÉT SEGÍT MEGÉRTENÜNK AZ
„EONOK” FOGALMA, AMELY A RÉGI GNOSZTIKUSOKNÁL ÉS A RÓZSAKERESZT MODERN
SZELLEMI ISKOLÁJÁBAN IS AZ EMBER ÉLETKÖRÜLMÉNYEINEK A LEÍRÁSÁRA SZOLGÁL.
A görög „eon” szó egyaránt jelent időt, örökkévalóságot, változatlan
időtartamot, évszázadot, világkorszakot, de mondhatnánk korszellemnek
vagy közös elvnek is, amely messze túlmutat az egyes ember hatalmán és
képességein, élettartamán és befolyásán.
Az
egyiptomi születésű Valentinus (110-175), gnosztikus költő és tanító,
Bazilidész tanítványa volt. Tanítása szerint az istenség harminc aiónt
ölel fel. (Az aiónok hosszú időegységek, világkorszakok. Aleister
Crowley istenek tulajdonságaival ruházta fel az aiónokat, mint Ízisz
aiónja (holdistennők kora), Ozirisz aiónja (napistenek kora) vagy
Hórusz aiónja (a mágikus gyermek kultusza). A görög Aión isten
kapcsolatba hozható a gnosztikus Abraxassal, de az isz.
Pistis Sophia – Gnosztikus Evangélium, részlet
„Jézus folytatta beszédét, és így szólt: Amikor az Első Misztérium parancsára lepillantottam az embervilágra, Máriára találtam, akit anyagtest szerint ’anyámnak’ neveznek. Beszéltem vele Gábriel alakjában, és amikor felém fordult a magasságba, beléje ültettem az első erőt,amit Barbelótól vettem, vagyis annak a fénytestnek az erejét, amelyet a magasságban viseltem. A lélek helyébe pedig a nagy Sabaoth erejét, a jóét vetettem beléje, aki jobboldalon az igazak körzetében található.”
Részlet a Jan van Rijckenborgh – A Pistis Sophia Gnosztikus Evangéliumhoz fűzött magyarázatából:
A második sugárerőt János születésnek vagy Illés újraszületésnek nevezik.
“This which, from the beginning, I brought out of myself, I cast into the first ordinance. And the first ordinance cast a part of it into the great light. And the great light cast a part of what it received into the five helpers, and the last helper took a part from what it received and cast it into the mixture. And the part has come to be in all who are in the mixture, as I have just said to you.”
- Pistis Sophia, Ch 8
…………………
“We respectfully praise the five great Uthra-Buddhas of Light, who are the Armor of Kindness, the strong Walled Courts, the wonderful forms of the essence and flower of the world, who support and hold various things, many Heavens and Earths; who are the bodies and lives of all sentient beings.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
–Thomas Merton
Könyvében a szerző leírja, hogyan lehet valaki képes arra, hogy Pistis
Sophiához hasonlóan áthatoljon a tizenharmadik eon fátyla mögé. Teljes
magyarázatot ad a hívást, új életfeladatot, új megbízatást jelentő új
világosságerőről, melynek meg kell felelnünk ahhoz, hogy a halál
helyett az egyetlen igaz élet lehessen osztályrészünk.
Sok olvasóban felmerülhet a kérdés: „Vajon mik a tizenharmadik eon
misztériumai?” A válasz a következőképpen hangzik: Ezek Krisztus
Egyetemes Szerzetláncának misztériumai, vagy ahogy Jakob Böhme mondja:
„Ez maga Krisztus, aki a bukott természet szívét megtámadta.”
A tizenharmadik eon - vagyis az az egyetemes erőtér, melynek révén az
ősanyag ötödik alapeleme, a tűzéter vagy elektromos éter a négy másik
éterállapottal együtt isteni világosságerővé lobban - örökké létezik.
És innen, ebből az erőtérből semmilyen erőt sem vesznek el.
A buddhisták számára szinte közhelynek számít, hogy a buddhizmus által képviselt szellemi út a tudatra ébredés, a tudatossá válás útja. Minthogy a Felébredett a szenvedés fő okaként a nem-tudást ismerte föl, a megszabadulás általa meghirdetett útja is a tudásunk bővítésén és az egyre mélyülő belátáson keresztül vezet, egészen a tapasztalás teljes tudatosságáig. Ez az oka annak, hogy a Magasztos az éber figyelemnek, vagyis a tapasztalás tudatosságának a gyakorlását jelölte meg a megszabaduláshoz vezető legfontosabb, sőt egyetlen útként, amely minden más, buddhista értelemben felfogott szellemi gyakorlatnak is az alapját képezi.
A normális észleléstől eltérő jelenségek alapja az a rendesen figyelmen kívül hagyott tény, hogy amit jelennek nevezünk, az a múlt következménye és a jövő oka. Bizonyos értelemben tehát a jelen idő koordinátája egyaránt tartalmaz múltat és jövőt. Ezenfelül a test biológiai élete zsugorodó, illetve a múlt felé haladó, valamint bővülő, más szóval jövő felé tartó folyamatok szintézise. Az emberben ilyen formán mindhárom idő-dimenzió, a múlt, jelen és a jövő szinkronisztikus rendszert alkot, csak ezen a furcsa tényen a hétköznapi ember nem gondolkodik.
Még öt-hét!
(1952-1954)
A medvebocsot lépre csalják
és elverik rajta a port.
(Az 1953-as berlini felkelés sikresen elfojtják - lásd később is medvebocs =ndk.)
_
_
Még nyolc-kilenc!
(1955-1956)
A Duna két partján
vérben úszik a hulló lomb,
és ösvények tapostatnak
a hanyatló Nap palástján.
Nevet kiáltanak.
(Az 1956 októberi magyar forradalom indulása Budapesten, a tömeg Nagy Imre nevét kiálltja.
Mi az Arvisura?
Az Arvisura egy
nagy terjedelmű, összefüggő, térben és időben igen nagy távolságot
átfogó, jelentős irodalmi alkotás, amely a magyarság évezredes
regevilágán keresztül mutatja be a magyar nép régmúltját. Közelebbről:
a 24 Hun Törzsszövetség sámánjainak rendszeresen írt és őrzött
hagyománya. Műfaját nehezen lehetne beazonosítani, leginkább a rege
világához áll közel. A monumentális, mégis egységes történeti rendszer,
amely e munkát olvasva elénk tárul, a történelem előtti, számunkra már
mitologikus időkből szinte napjainkig vezet.
Gyökereinket mindannyian szeretnénk megismerni, ebben segít az Arvisura.
Összeállította: Kozsdi Tamás
A dátumokat a többféle – nem egyeztetett – időszámítási módok, az időtörések hiányos ismerete és a földi forgásidő változásai miatt CSAK tájékoztató jelleggel kezeljük!
Legősibb adatok
i.e. 4 320 000 A végtelen Élet ideje (indijó megállapítás szerint)
i.e. 443 658 A laraki papok szerint ekkor jelentek meg először Kaltes Asszony szekerén érkezők a földünkön.
Az ARVISÚRÁK összegyűjtésével egy sajátos "mesemondó"; Paál Zoltán
páratlan regevilágát szeretnénk a magyar néprajzkutatás számára
megőrizni.
Miközben ezt a "regevilágot" tanulmányozod az az érzésed támad, hogy a
másik történelem a mese, és ez az igazság. Másfél évezred hosszú idő,
de a népek emlékeznek, és hiába minden manipuláció, feltárul az ősi
igazság. Olyan sok egyezést mutat ez az itt olvasható szöveg más népek
emlékezetével, hogy bár hihetetlennek tűnik az ezerötszáz éves
világméretű hazugságkampány után, de mindenképpen el kell ezen
gondolkoznunk.
A Tórem hit Agaba-féle vázlata: ATA ISIS 7 eget teremtett, Ő a legfelsőben élt Éda asszonnyal, a legnagyobb fiúk, Sis Tórem egy éggel alattuk uralkodott, Sis Tórem fia, Numi Tórem pedig az ötödik égben élt Joli Tóremmel. Joli Tórem a Földanya, O kapta a bolygónkat.
A negyedik égen Numi Tórem és Joli Tórem legkisebb fia, a Világfelügyelő Aranyfejedelem élt. A harmadik ég a jó szellemek birodalma volt, a másodikban a rossz szellemek éltek, oket a vas ég választotta el az első égtől, ahol az emberek, állatok laknak.
Az apja neve a Nagy Könyörületes Brahmin (Tramdze Cang-rab) lesz majd, az anyját pedig úgy hívják, hogy Fiatalnak Látszó (Cang Denma). Maitréja az oldalából fog megszületni, amint egy erdei ligetben álldogál, és az újszülött Buddhát az ég nagy királya, Indra fogadja majd nagy odaadással. A csecsemő Maitréja azonnal hét lépést tesz majd mind a négy égtáj irányába, és az összes olyan ponton, ahová lábát leteszi, lótuszvirágok fognak nyílni. Ezután kinyilatkoztatja: „Én vagyok a világ felülmúlhatatlan megmentője, és azért jöttem, hogy minden lényt felszabadítsak a szenvedés alól.
Kisfaludy György cikke az Ufómagazin 2002/2 számából.
Bizonyára sok olvasónak megfordult a fejében, hogy egy újságíró miért üti bele lépten-nyomon az orrát olyan dolgokba, amihez vajmi keveset ért. Nos, az újságíróknak pontosan ez a dolga. Olyan témákat is észrevenni és megírni, ami "nem tartozik senkire". Ez mindenkire tartozik. Egy ilyen történetet szeretnék most elmesélni.
Azt is kérdezhetik, miért olyan csapongó témájúak a cikkeim. Nos, azért, mert a világról szólnak. A világ pedig nagyon heterogén.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Betegségben
Elindult Szüzanyám Józefát völgyébe,
Arra ment Szent Margit,
Azt kérdezte tőle:
"Mit csinálsz itt Szüzanyám?"
"Itt ülök, itt tartom szerelmes Jézusomat, mert ő beteg.
Sion völgyében 7 féle gyümölcsfa ágat és az Égi harmatokat
És fürödj abban kisded Jézuskám!"
Mikor a Jézuska megfürdik,
A beteg megkönnyebbedik,
77 féle nyavajából és szenvedésből,
Vedd ki ezen betegből minden betegséget!
3 angyal őriz engem,
Egyik fejtől,
Másik lábtól,
Harmadik a bűnös lelkem várja.
Dícsértessél óh áldott víz,
Ki megmostad az én gyarló testemet,
Mosd meg az én bűnös lelkemet!
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
A Régi Kelet legrégibb vallása az úgynevezett termékenységi vallás volt, amelynek központi problémája az anyaság és szexualitás. Ez a vallás bizonyos szabályokat, erkölcsöt írt elő és volt teológiája.
Magyarázata szerint a világot egy istenanya szülte, ugyanúgy miként anya szüli gyermekét. Következésképpen a világmindenség teremtőjét nőalakban képzelték el, akinek ismertetőjele az emberfelettiség és az örökkévalóság volt.
Az élet célját ez a vallás a létért való küzdelemben és a faj fenntartásában jelölte meg s a másvilági életben a földi élet folytatását vélte.
Az egykori magyar táltosok, sámánok és mágusok nem beszéltek Jézus tanításairól, hanem ők ÉLTÉK azt. Szegények maradtak, gyógyítottak, megküzdöttek a gonosszal a népük védelmében. Ők egyszemélyben voltak papok, orvosok és hősök. A magyarok királyai, fejedelmei eredetileg táltosok voltak, vagyis a királyság nem örökletes volt, hanem Isteni kiválasztáson alapult.
A táltosok jellemzői:
- - Már születésekor megkülönböztető jegyeket visel magán: hat ujjal vagy foggal születik, csillag alakú anyajegy van rajta.
Rovásírásunk betűinek jelentései
A:
Anya, ősanya, Arvisura-Anyahita, a kezdet, a keletkezés, születés, a magyarok Istenanyja a Napbaöltözött Nagyboldogasszony, Aranyasszony (az arany az Istent szimbolizáló szín). Tőle ered mindennek az alapja, az alkotóképesség, akaraterő, ajándék, adomány.
Minden, a-mi, a-ki, a-hol, a-mikor, a-hogyan, stb.
Az alma – „a teremtés almája”, a mandu, a mindenség ősi forrása.
Angyal (AN=égi, égi eredetű)
Á:
Áldás, áldott állapot, álomlátás, áradás, átalakulás, áldozat, áldomás, állandóság
Az előző „A” jel hasa megnőtt, hiszen szimbolikusan áldott állapotba került.
„A körülötted rejlő titkok mélyen ülnek.
Rejtve a múlt misztériuma.
Keresd azt kulcsaimmal,
És biztosan megtalálod az utat.
A hatalomhoz vezető kapu rejtve
De aki eléri rajta átmehet.
Tarts ki a sötét ösvényen.
Juss túl a sötétség lakóján.
Emeld tekintetedet a Fény síkjára,
És a Fénnyel egy leszel.”
Gyakran lehet hallani Toth, vagy másik ismert nevén Hermész Triszmegisztosz smaragdtábláiról, melyet Tabula Smaragdina vagy Tabula Hermetica néven ismerünk, s amely szöveg latin nyelven is fennmaradt.
Szólásokban, szókapcsolatokban rejlő időfizikai, azaz a teremtéstanra történő utalások:
Ötöl-hatol - a téridő rendszerre való utalás: öt forrás keltette önfenntartó rendszer hat helyen.
Nem jut ötről a hatra - a téridő rendszerre való utalás.
Lépjünk olajra - a téridő szeleteket elválasztó réteg, aki tehát olajra tud lépni, az másik téridő rendszerbe
képes átjutni.
Színe-java, színről-színre - téridő szeletekre való utalás.
Felkavarta az állóvizet - a teremtés kezdeti folyamata, mikor az álló forráspont mozgásba jön.
A világ teremtésének történetét számos nép mitológiája őrzi, ezek egyike az Arvisurákban is megemlített úgynevezett Tórem mitológia. Roppant érdekes módon ez a hiedelemvilág Finnországban, a Kárpát-medencében, a Csendes-óceán partvidékén, az Ural tájékán, a Kaukázusban, Mongóliában és Kelet-Szibérián keresztül egészen a japán Hokkaido-szigetig egyaránt nyomon követhető, s ezek a területek teljesen egybeesnek azokkal a népekkel, melyeket az Arvisurák, mint rokon népeket tart számon.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 12 hozzászólás
Az alábbiakban igyekeztünk kivonatolni az Arvisurából azokat a szövegrészeket, melyek misztikus vonatkozásokat, illetve földönkívüliekre történő utalásokat hordoznak magukban. Tekintettel arra, hogy több helyen szerepelnek ismétlések, így nem jelöltünk meg minden egyes rovást. Amint látható, a lista még messze nem teljes, de igyekszünk azt mihamarabb tovább bővíteni. A kiemelt, dőlt betűs részek jelzik az általunk különösen fontosnak vélt üzeneteket. A vastagon szedett és aláhúzott címszavak esetében pedig további hivatkozások nyithatók meg, aholis igyekeztünk némi magyarázatot hozzáfűzni az olvasottakhoz.
„A körülötted rejlő titkok mélyen ülnek.
Rejtve a múlt misztériuma.
Keresd azt kulcsaimmal,
És biztosan megtalálod az utat.
A hatalomhoz vezető kapu rejtve
De aki eléri rajta átmehet.
Tarts ki a sötét ösvényen.
Juss túl a sötétség lakóján.
Emeld tekintetedet a Fény síkjára,
És a Fénnyel egy leszel.”
Toth isten nevét jól ismerhetjük már az egyiptomi mitológiából, azonban van néhány egyéb információ is, amit nem árt tudnunk róla, hiszen mind a mai napig rengeteg rejtély övezi.
1952-ben tárták fel Palenque-ben, az ősi vallási központban, a Feliratok templomát. Ennek padozata alatt találtak egy 24 méter mélyre vezető lépcsősort, végén egy kis kamrával, melyben egy faragott fedelű, domborművel ékesített óriási kőkoporsóra leltek, benne Pacal uralkodó maradványaival. Elég nagy port vert fel akkor ez a felfedezés, mivel egyrészt a temetés módja, a kripta falait díszítő festmények sok szempontból egyiptomi jellegűek voltak, másrészt pedig a dombormű emberalakja mögött, a kép középső részén egy kereszt-ábrázolás látható.
Jézus életét szinte kizárólag a Bibliából ismerjük, de - valljuk be - valójában az sem sokat ír róla. Hiszen 12 éves korától egy óriási szakadék tátong ránk a szent könyv lapjai közül. Tátong bizony, hiszen eredetileg ezek a leírások is szerepeltek benne, mígnem az 553-as zsinaton azt a német-római császár parancsa szerint ki nem törölték belőle, az összes teremtéstanra és reinkarnációra vonatkozó résszel együtt. Egyszerűen ezt kívánta az érdekük. A miénk azonban most azt kívánja, hogy a Jézusról kialakított képünk amennyire csak lehet, kiteljesedjék.
Jivanji Jamshedji Modi az Indiát meghódító hunokkal kapcsolatos kutatásokat is végzett, s ezek során két indiai könyvben és több különböző feliraton talált hivatkozásokat őseinkre vonatkozóan. Így a Vishnu Purána és Kalidas Raghu-Vancá-ja is ír a hunokról. Feliratok tanúskodnak továbbá őseinkről a Skandagupta bhitarii „Győzelmi oszlopán”; a Toramana hun király nevét viselő 3 feliraton, illetve Jasodarman és Mandasor két feliratán, melyek egyébként ékírásos leletek hadi győzelmi oszlopokon.
Titkos rovások / 4(C). Arvisura / részletek
Sikila és Töröngöj rovása Kr. e. 3981-3965. (59-75. m.t.é.)
Sikila és Töröngöj rovása Kr. e. 3981-3965. (59-75. m.t.é.)
A 40. medvetoros évben Nimród 8 fejedelmes Birodalmában felépült az új főváros, amelyet egy Ninive nevű beavatott építő tudós tervezett Buda kőfaragó fejedelem nemzetségéből. A várost az oroszlánvadász Nimród jelképével, oroszlános-kapukkal látta el. Mire rovó-deákjainak és pateszijainak temploma kész lett, a birodalmi Nagypalota is felépült.
A hun-magyar és más rokon népeknél az volt az örök szokás, sőt törvény, hogy a törzzsel, rokon népekkel kapcsolatos fontosabb eseményeket, történéseket mindig le kell jegyezni, hogy az utókor számára az – mind pozitív, mind negatív értelemben vett tanulságul - örökre megmaradjon. Ezeket az eseményeket sohasem rögtön a megtörténtüket követően jegyezték le, hanem csak 10, 20, sőt 30 évvel később. Ennek oka az volt, hogy ekkorra már az esetlegesen negatív töltetű események kapcsán is lecsitultak annyira az érzelmek, hogy teljes tárgyilagossággal, tényszerűséggel voltak képesek leírni ezeket a dolgokat.
It came to pass then, when the disciples had heard this word, that they said: "Lord, if it be thou, withdraw thy light-glory into thyself that we may be able to stand; otherwise our eyes are darkened, and we are agitated, and the whole world also is in agitation because of the great light which is about thee."
He draweth his light unto himself. Then Jesus drew to himself the glory of his light; and when this was done, all the disciples took courage, stepped forward to Jesus, fell down all together, adored him, rejoicing in great joy, and said unto him: "Rabbi, whither hast thou gone, or what was thy ministry on which thou hast gone, or wherefor rather were all these confusions and all the earth-quakings which have taken place?"
6.
Révedek, révedek, sólyomként rejtezek:
Rejtezek, rejtezek, Turulként ébredek.
Világot bejárom széltében hosszában,
Igazat keresem minden kis zugában.
Nem lelem, nem lelem, nincs is rá reményem:
Kárpátok nemzete nem nőtt föl erényben.
Szellemek, szellemek, ősöknek szelleme,
Mutassatok utat, mit tegyek ellene.
Révedek, révedek, sólyomként rejtezek:
Rejtezek, rejtezek, Turulként ébredek.
Látom már a jövőt, kitárult elébem
A múlt csarnokából, fényben úszó képben.
Ragyogó paripa, Táltos fehér lova,
Repülve száguld magas égbe tova.
(a Delta c. folyóirat egy régi számának cikke)
Újsághírek szerint a perui Andokban inka barlangrendszert találtak. Hasonlót már sokat ismernek a szakértők, de most páratlan felfedezést tett egy magyar kutató. Az Argentínában élő Móricz János az egyik indián törzs bizalmából Ecuadorban olyan barlangrendszerbe jutott el, ahová félezer éve nem tette be idegen a lábát. „Táltosok barlangja” nevet adta neki s eddigi kutatásaival sok ezer éves, páratlan értékű régészeti leletekre bukkant.
Annak idején az inkák nagyon sok föld alatti szállító és hadiutat építettek ki.
A római katolikus felekezet minden év augusztus 15-én fényes külsőségek között ünnepli meg hazánkban a Nagyboldogasszonyt, de külön ünnepe van a Gyertyaszentelő Boldogasszonynak (február 2.), a Gyümölcsoltó Boldogasszonynak (március 25.), a Sarlós Boldog-asszonynak (július 2.) a Havas Boldogasszonynak (augusztus 5.), a Kisboldogasszonynak (szeptember 8.) is. Közülük a Nagyboldogasszony, a Kisboldogasszony és a Sarlós Boldogasszony ünnepe egészen 1948-ig egyben hivatalos állami ünnepnap is volt.
Amikor Krisztus születése után elmúlt ezernégyszáz esztendő, és azután a harminckilencedikben húsvétkor és pünkösdkor, valamint miután Albert, a nemes fejedelem a Szent Római Birodalom királyává választatott, s ezt megelőzően Magyarország koronáját is elnyerte, és a királyné is elnyerte, őnagysága akkor Pozsonyba érkezett, de nem soká maradt itt. Erzsébet asszony, a nemes királyné akkor Budáról Pozsonyba jött hitveséhez. Albert fejedelem ekkor búcsút mondott Ausztriának, és udvarával szintén Pozsonyba ment.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
ELŐSZÓ,
melyben buzdítja a herceget atyai intelmeinek és parancsainak megfogadására.
A szent Háromság és oszthatatlan Egység nevében.
1. § Mivel úgy érzem, hogy mindaz, amit Isten akarata alkotott és nagyon világos
szabályokkal elrendezett, úgy az égbolt távlataiban, mint földünk e téres tájain
az észszerűség erejétől hajtva él és létezik; mivel továbbá látom, hogy amit
ez életünk hasznára és díszére Isten kegyelme bőven engedélyezett, úgymint királyságot,
kormányzóságot, hercegséget, grófságot, főpapságot és egyéb méltóságokat, mindazt
részint isteni parancsok és intézmények, részint törvények, részint bírák, részint
polgári törvénykezés, valamint a nemesek és élemedettek tanácsai, javaslatai
kormányozzák, védik, osztják, szervezik; és mivel biztosan tudom, hogy a földkerekség
minden rendűi, bármily méltóságuk legyen, nemcsak jobbágyaiknak, híveiknek,
szolgáiknak parancsolnak, tanácsolnak, javallanak, hanem fiaiknak is: azért
én sem mulaszthatom el, édes fiam, hogy téged még ez életemben példákkal, parancsokkal,
tanácsokkal és javaslatokkal ne gyámolítsalak, hogy azokkal majdan a magad és
alattvalóid életének szokásait ékesítsed, amikor a főhatalom átszálltával utánam
majdan uralkodni fogsz.
In superna regione
(16. század eleje)
A mennyeknek országában
égieknek serege
örvend Isten látásának,
s kegyelmének részese,
s tart örökké dicsőségük:
az Isten dicsérete.
A Szeráfok csodálatos
lángolással lobognak,
édességes szeretetből
ők soha ki nem fogynak,
s nincsen vége Királyukat
dicsőítő daluknak.
Fény árad a Kerubokra,
az igazság sugara,
nem rebbenő szemük előtt
igaz napnak az Ura,
üdülésük élő forrás
édesvizű pohara.
Részlet a II. könyvből
I. A scythák által véghezvitt fényes és nagyszerű tettekről szóló beszámolót a scythák eredetével kell kezdenünk. Mert eredetük nem kevésbé volt híres, mint hatalmuk, és nem kevésbé váltak híressé asszonyaik vitézsége folytán, mint a férfiaké által, hiszen ez utóbbiak alapították a párthusok birodalmát és Bactriát, asszonyaik asszonyaik pedig az amazonok országát, úgyhogy valóban, ha szemügyre vesszük a férfiak és az asszonyok véghezvitt tetteit, bizonytalanná válik, melyik náluk a két nem közül a híresebb.
Ez a germánnak ismert mitologia – sejtelmem szerint – az északi árja-előtti ősnépektől: finnektől, esztektől, livektől stb., tehát magyar rokonoktól vette eredetét, illetve alapjait. Ezeket a népeket ugyanis a náluk sokkal harciasabb árják nagyrészt leigázták, majd nyelvüket elárjásítva, műveltségük nagy részét is elsajátították.
Hosszadalmas volna itt felsorolnom ennek teljes nyelvi bizonyítékait, hogy például a germán mitologia főistenének ODIN-nak (romlottabban: WOTAN) neve, ami egy, egyen szavunkból származott és hogy ez a főistenség tulajdonképpen az egész Mindenség, tehát az Ég egyetlen nagy Egészbe való bölcseleti egyesítése és költői megszemélyesítése volt.
Honnan ered a "kötélnek áll" szólásunk?
Régi őseink folyamatosan tartották a kapcsolatot egymás között,
rendszeres látogatásokat tettek a rokon törzsekhez, hogy információt
cserélhessenek. Ilyen kalandozás közben esett meg velük a
csodaszarvasként ismert történet is (i.e. 2610-2605). A valóságban
azonban érdekes folytatása volt, hogy hogyan léptek házasságra az alán
Dúl-Béga fejedelem lányaival és udvarhölgyeivel. A vezérek még
csak-csak választhattak is maguknak rangban hozzájuk illő leányt,
azonban a vitézek hetvenketten voltak, míg a leányok csak harmincan.
Ezért a következőképpen oldották meg a párválasztást: kihúztak egy jó
hosszú kötelet, amelyre egyenlő távolságokra összesen harminc csomót
kötöttek.
A kelta druidák egy „nem-árja papság“ véli Sir John Rhys. Julius Pokorny bécsi nyelvész a Revue Celtic-ben megjelent cikkében (On the Origins of Druidism) a következőket írja: A druidaság egy olyan vallást képvisel, sok olyan jellemvonással bír, amely az indoeurópai hitvilágnak lényegileg idegen. A kelta vallás „heroikus“: a hősök istenek, az istenek hősők. A kelták istenségeiket nem teremtőiknek, hanem őseiknek tekintették, vagyis egy fajta természetfeletti hősöknek. Ettől függetlenül, a mai kutatások fényében a kelták is egyisten hitűek voltak, akárcsak mi magyarok, azaz, ahogy az alexandriai Origenes (Kr.u.
Forrás: Arvisura (adott oldalszám jelölve)
Összeállítást készítette: Ybario
A Jóslat - Jézus Szülei
Az ataiszi csillagjósok és Malakiás zsidó próféta Etana szumér király mennybemenetelekor mind azt jósolták, hogy Messiás fog a földre szállni. Ezt jósolták Rómában is. Amikor a népszámláláskor három beavatott bölcs megjelent Betlehemben, elrendelték a kisdedek megölését.
Perzsia fővárosa Szába, ahonnan elindultak a mágusok az ordoszi beavatottakkal, hogy a 25 karátos Nazírt születésekor felkeressék; Gáspár, Menyhért és Boldizsár meg is találta a kis Jézust, az Égiektől származó, legmagasabb fokúvá nevelkedett beavatott személyében.
- Gyermekszülésben a lábára megbénult és az Ataiszból hozott gyógyszereik elfogytak, így kénytelen volt teljes gyógyulás helyett ülő munkákat végezni. A többiek kívánságára, Kaltes-asszony Földjének szokásai szerint elkezdte leróni a Kaltes-asszony birodalmának hitvilágát és tudományát. Ezt az utódai aztán tovább művelték és ezen leírásokat a papok őrizgették, majd később az ifjúságnak tanították.
- Anyahita a róla elnevezett Anyahita hegyen lévő templomgazdaság Arvisura szentélyében élt, s Kaltes-asszony birodalmának képjeleivel lerótta a beavatott menekültek által összegyűjtött összes elbeszéléseket.
- A beavatottak feljegyzései alapján 432 000 evéses nemzedékváltás előtt, azaz 21 500 hegyi ünnepi évvel az első Özönvíz előtt 10 család uralkodott Joli-Tórem Földjén. A magasabb kultúrájú, Kaltes-asszony Földjéről jött 10 családos csoportok 19 644 hegyi ünnepi évvel hamarabb jelentek meg Égi-járműveiken Joli-Tórem Földjén, 2000 tűzszerzési évenként újból jöttek családos csoportok és a régebbi családoktól magasabb tudásukkal átvették a hatalmat, de mindig úgy, hogy a korábbi családok hatalmon lévőivel újabb uralkodó családokat hoztak létre.
VIII.Oscus tábla, 236(I).Arvisura (472.oldal)
"Aranyasszony havának a végén, aratás után tartották az Ősanya
ünnepét, s ekkor érett a nyári piros alma. A paradicsom kertész
jelentette, hogy 1 hét múlva már megpuhulva érett lesz. Az ifjú
kertész-legényeknek azonban a kertész, a pateszi intelmére megtiltotta
az éretlen gyümölcs szedését. Amikor tudomására jutott, hogy egy
vendéglány arra csábította Ada-Ádám-Aton hármas névadással
megkeresztelt beavatott ifjút, hogy egyenek a piros almából, éktelen
haragra gerjedt és az Ősanya ünnepén az összegyűlt nép előtt a bűnt és
a büntetést kihirdette.
A Mú sziget az emberiség bölcsője, amely a Föld első nagy
művelődése. Fejlődése 50,000 évre terjed. Mú-n az uralkodó faj egy
fehér fajta, amelyik sötétes bőrű, sima barnahajú fajta volt. Mú vallása
az volt, amely a ma ismert összes vallás gyökere, amelyet Osiris,
Buddha, Zarathusztra, Mózes és Jézus is tanított.
A burmai Naacal táblákhoz hasonló eredetű, de más jeleket használó
táblákat ásott ki Niven mexikói főarchaelógus egy mexikói völgyből.
2600 db-ot! Ezek a mexikói táblákat nem Naga (déli), hanem az északi
azaz UJGHUR jelképekkel vésték.
„Eredetileg a mindenség csak egy szellem, egy értelem volt.
Nyugalom, csend volt, minden rezdülés nélkül. Üres és sötét volt a
végtelen, a felfoghatatlan tér. A sötétség végtelenjében egyes-egyedül a
Legfelsőbb Értelem, a Nagy Önlétező Hatalom, a Teremtő, a Hétfejű
Kígyó rezdült. Vágya támadt világokat teremteni és teremtett
világokat. Vágya támadt a föld teremtésére az azon való élő
teremtésekkel és megteremté a Földet mindennel, ami abban vagy
azon vagyon.
A HUN EREDETKUTATÓ TANSZÉK
FILOZÓFIÁJA
A magyar nem egy nép. Ez egy elnevezés azon törzsekre,
emberekre, akik ismerik, tudják, - tehát nemcsak hiszik - a
bálványoktól mentes Egy Igaz Istent. A magyar ember
békességre törekszik, nem háborúzik és az egyetemes, azaz a
kozmikus törvények betartását hivatva élt és uralkodott a
Földön. A magyar ember szabad, művelt és erkölcsös. A
„magyar” tehát lélekminőséget jelent.
A magyarok mindenkori vezérei, királyai bírták a papkirály, a
mágus, a táltos címeket, aki ingyenkegyelmet tud gyakorolni
és a világbékét a kozmikus tudás ismerete által képes
fenntartani.
Az emberi genetikai anyag közel 8 százaléka vírusoktól származik,
állítják japán és amerikai kutatók. A Nature szaklapban megjelent
tanulmány szerint az emberek és más emlősök genomja a már ismert
retrovírusok mellett beépült bornavírusokból származó DNS-t is
tartalmaz.
A bornavírusok RNS vírusok, melyek szaporodása, másolódása a gazdasejt magjában zajlik le. A tanulmányt jegyző Cédric Feschotte, az arlingtoni Texas Egyetem biológia professzora az Oszakai Egyetem professzorának, Keizo Tomonagának a kutatását foglalta össze.
Érdekes megjegyezni, hogy az Ördög, a lelkek bebörtönzőjének munkája kezdi elveszíteni erejét, mert fajunk már határán van annak a felismerésnek, hogy az igazi halál a formákban való elmerülés és hogy az anyag nem egyéb, mint az isteni egész egy része. Ennek „a Küszöb Őrének” amelyet az emberiség évmilliók óta épít, a gondolat-formája eljutott a pusztulás szélére. De az Antikrisztus munkája csak most emelkedik csúcspontjára és a gazdagság, a birtoklás és a hamis tanítás megtévesztése növekvő befolyásra tesz szert, de a megtévesztés időszaka rövidebb lesz, mint a pusztításé, hiszen ezek a tényezők a saját ciklusuk szerint működnek és megvan a maguk ár-apálya.
1. Kezdetben létezett a Szellem, a Lélek és az Erő. A nagy „Egy”-ben élt a Minden felett. Leírhatatlan, kifejezhetetlen és elérhetetlen hatalmasságnak hitük. Neve: ÍZ:
2. Íz „volt” a Kezdetben és „van” örökké a Minden felett.
3. ÍZ alatt nyugodott a Csend. Mozdulatlanságban hordta az ősanyagot. Az ősanyagában – az ős vizet. Az ősvízben – az Élet ígéretét. E három egységét is hittük. Neve: TEN.
4.
A Tizenkét Apostol Tanítása
(Az Úr tanítása a tizenkét apostol által a nemzeteknek)
I.
1. Két út van, egy az életé, egy halálé, a két út között pedig nagy különbség van. 2. Az élet útja ez: először, szeresd Istenedet, aki teremtett téged, másodszor, szeresd feleberátodat, mint önmagadat. Te se tedd azt másnak, amit nem akarsz, hogy neked tegyenek (vö.: Mt. 12,37‐39; Mk. 12,30‐31; Sir. 7,30; MTörv. 6,5; Lev. 19,18; Mt. 7,12; Lk. 6,31). 3. Eme szavak tanítása pedig a következő: áldjátok azokat, akik átkoznak titeket, imádkozzatok ellenségeitekért, tartsatok böjtöt azokért, akik üldöznek titeket.
Az asztrálsík az a sík, amelyen az ember három tudatállapoton halad át: a) Érzékszervei segítségével a formák világában válik tudatossá és kifejleszti a képességét, hogy bölcsességgel és intelligenciával reagáljon a formákra. Ez a tudatossága közös az állatvilágéval, jóllehet néhány tekintetben messze túllép azon, rendelkezik egy egybevető és egyeztető elmével. Érzékenység, vagyis a viselkedés, az érzelmek és érzések, vágyak és törekvések tudatossága, amelynek gyökerei őbenne magában az öntudat princípiumában vannak, vagyis az áhámkára princípiumában, ahogyan azt az okkultisták (akik szeretik a nehéz kifejezéseket) előszeretettel hívják.
A legösszetettebb problémával áll szemben. Vakon lép be egy helyzetbe, amely egy hosszú fejlődési folyamat eredménye és amihez nincsen kulcsa. Különösen a korai szakaszban van ez így, és az első beavatást megelőzően, mert nincsenek ismeretei a múlt történetéről, sem betekintése a jövőbe. Egyszerűen csak felkészíti magát és megkeresi az alkalmat, hogy a legjobbat tegye, amit tehet; ebben a Radzsa Jóga ősi szabályai vezetik, valamint saját lelkének fénye. Amint a szívközpont felébredt és a torokközpont alkotómunkába lendül, egy határozott összefüggés áll elő és az energiák közrejátszása zajlik a kettő között.
Now it happened when the First Mystery finished saying these words, Matthew came forward and said: " I have understood the interpretation of the song of praise which the Pistis Sophia spoke. Now at this time command me that I say it openly."
The First Mystery, however, answered and said: "I command thee, Matthew, to give the interpretation of the song of
praise which the Pistis Sophia spoke."
Matthew, however, answered and said: Concerning the interpretation of the song of praise which the Pistis Sophia spoke,
thy light-power once prophesied about it through the Ode of Solomon, thus:
1.
Now it happened when the First Mystery heard Thomas saying these words, he said to him: "Excellent, well done Thomas, thou blessed one. This is the interpretation of the song of praise which the Pistis Sophia spoke."
The First Mystery, however, continued again. He said to the disciples: "But the Pistis Sophia continyed again, she sang praises to me, saying:
1. I sing praise to thee; through thy ordinance thou didst bring me forth from the aeon on high, which is above, and thou didst bring me to the places below.
1996. március 25. Gyümölcsoltó Boldogasszony ünnepe
(Ezt az üzenetet március 20. és 25. között kaptam.)
Szolgálód vagyok, itt vagyok, hogy szolgáljak Neked, Felség. Nélküled semmi vagyok. Lelkem tiszta öröme, hallgatlak.
Kedvesem, jöjj és tanulj! Ki magasztalt fel engem
leginkább? Megmondom neked: az új Éva magasztalt fel leginkább! Igen!
Az Asszony, kinek öltözete a Nap, lába alatt a Hold, és fején tizenkét
csillagból korona.1 Mert én, aki megteremtettem az eget és a benne lévőket, a Földet és a rajta élőket, a tengert és a benne élőket2 mindezek fölé helyeztem Őt.
Chapter 77
The First Mystery however spoke to the disciples of all these events, for they happened to the Pistis Sophia. And he was sitting on the Mount of Olives, speaking all these words in the midst of the disciples. He continued again however, he said to them: "But it happened again after all these things, as I was in the world of mankind, as I was sitting by the wayside that is this place, namely the Mount of Olives, before I had yet been sent my garment - which I had left behind in the 24th mystery from within, but the first from without, which is the great incomprehensible one in which I shone - and before I went to the height to receive my second garment, as I was sitting before you in this place which is the Mount of Olives, the time was completed of which I had spoken to the Pistis Sophia thus: "Adamas and all his archons will oppress thee."
Now it happened when that time came - I however was in the world of mankind, sitting before you in this place which is the Mount of Olives - Adamas looked forth from the twelve Aeons.
Információhordozó legyen azok számára, akik tudnak és megóvja azokat, akik még nem tudnak. „Az igaz ember ösvénye olyan, mint a sugárzó Fény” és mégis az embernek ugyanakkor magának kell ezzé az ösvénnyé válnia. Belép a fénybe és fénnyé válik, és azután úgy működik mint egy sötét helyre helyezett lámpa, világosságot visz mások számára és megvilágítja előttük az utat. A következő pont, amit egy Mesternek meg kell fontolnia, mielőtt valakit bevesz a csoportjába, hogy vajon lehetséges-e vagy sem ez a lépés karmikusan, vagy hogy vajon van-e valami az illető rovásán, ami ebben az életében lehetetlenné teszi a felvételét.
Ezek a tanítások gyakorlati szándékúak; a tanítvány gyakoroltatását és önfegyelmezését emelik ki és a jelölt megtalálhatja majd a szövegben itt-ott elrejtve azokat az ezoterikus célzásokat, amiket ha követ, vezetni fogják őt a kísérletekben és az igazság megtapasztalásában. A nem igazi jelöltek nem fogják megérteni az elgondolásokat és így a korai tapasztalatszerzés veszélyeitől védve lesznek. Ragadjuk meg tehát a három tényezőt, amely figyelmünk előterébe került, és egy olyan emberi lény álláspontjáról fontoljuk meg, aki gondolatformákat alkot, nem pedig egy szoláris Teremtő vagy egy lélek álláspontjáról elsősorban, aki a formán keresztül inkarnálni készül.
És most térjünk vissza az AUM fölötti gondolatainkhoz. A Hangnak, vagy Szent Szónak, ha helyesen alkalmazzák, különféle hatásai vannak, amiket itt érintenünk kell. Az elhangzó OM, ha mögötte határozott szándékú gondolat van, a gondolati és az érzelmi test, valamint a fizikai test durva anyagának megzavarója és elveszítőjeként hat. Amikor erőteljes szellemi irányulással hangzik fel, mint vonzó eszköz működik, és tiszta anyagot gyűjt részecskékként össze, hogy betöltse annak helyét, ami korábban kihullott.
Csak a lélekre, akinek természete az intelligens szeretet, lehet rábízni a tudást, a szimbólumokat és formulákat, amelyek szükségesek a mágikus munka helyes feltételeihez. Csak a léleknek van hatalma mindhárom világban egyszerre munkálkodni és mégis érintetlennek maradni, és éppen ezért karmikusan szabadnak maradni az ilyen munka következményeitől. Csak a lélek igazán csoport-tudatos, és tiszta, önzetlen céloktól mozgatott. Csak a látomásra nyitott szemű lélek képes elejétől fogva meglátni valaminek a végét, és képes állhatatosan megőrizni a végső összegezés igazi képét.
A személyiség sugara életről-életre változik, amíg csak a monadikus sugár hét alsóbbrendű skáláján át nem halad. Éppen ezért, az olyan emberekkel való foglalkozás közben, akiknek a monádjuk hasonló vagy kiegészítő színű sugáron található, úgy fogjuk találni, hogy rokonszenvvel közelednek egymáshoz. Nem szabad azonban elfelejteni, hogy a fejlődésben sokkal előbbre kell tartani, hogy a monád sugara jelentős befolyással lehessen. Így tehát az esetek többsége nem tartozik ebbe a kategóriába.
Az embernek a negatívjára kell fordítania az elmét és befogadóképessé a lélek iránt, ez az ő pozitív tevékenysége (jegyezzük meg itt a pozitív szó alkalmazását annak a kísérletnek a során, hogy az elmét befogadóképessé tegyük, hiszen itt van elrejtve a helyes cselekvés kulcsa). A lélek működése meditáció közben az legyen, hogy a meditációt olyan pozitív fókuszponttá tegye, hogy az rányomja az alsóbbrendű gondolkodásra a bélyegét és így az alsóbbrendű embert egy vonalba állítsa az Örök Tervvel.
Egy más szemszögből nézve két tényezőhöz érkezünk: a lélegzethez és a formához, amit a lélegzet lát el energiával és indít tevékenységre. Gondos tanulmányozás után világossá válik, hogy mi eónok hosszat azonosítottuk magunkat a formával; hangsúlyoztuk a kifejtett tevékenység hatásait, de nem értettük meg a légzés természetét és nem ismertük az Egy természetét, aki lélegzik. Munkánk során most azzal foglalkozunk, aki ritmikusan ki- és belélegezve a formát helyes ténykedésre bírja és megfelelően irányítja.
A szimbólumot tovább vihetjük, ha felidézzük, hogy az étertest összeköti a teljesen sűrű, fizikai testet a teljesen kifinomulttal, az asztrál- vagy érzelmi testtel. Ezen keresztül látható a lélek visszatükröződése az emberben, a léleké, ami a három világot (az ember szigorúan fizikai teste szilárd, folyékony és légnemű aspektusának megfelelően) összeköti a naprendszer magasabb szintjeivel, összekapcsolva ezzel a mentálist a buddhikussal és az elmét az intuíció tudatállapotával.
Aki "szívében maradéktalanul realizálva az erényeket - így a magasabb tudást és könyörületet - önerőből buddhává, s a külső és belső irányzatok minden képviselője vitathatatlanul elismerte , mint győzelmi lobogó legfelső ékkövét."
Így ír a szívről:
"Ti mind felettébb szánalmasnak tartotok engem, pedig nincs senki e világon, aki boldogabb lenne nálam vagy józanabb ítélőképességgel megáldott. Minthogy életörömöm az elképzelhető legmagasabb rendű, hallgassátok meg dalomat a jógi vágtázó lováról!"
"Leborulok Jóságos Atyám, Marpa lábai előtt!
A csillagászok felfigyeltek egy vízi világú bolygóra, amely kozmikus hátterünkben kering, és új reményeket kelt, hogy végül felfedeznek életre alkalmas égitesteket.
A hatalmas vízi világot, mely tökéletesen nedves, egy halvány, de nem távoli csillag közelében fedezték fel, és ez nagymértékben növeli a kilátásokat, hogy lakható bolygók létezhetnek kozmikus szomszédságunkban, számol be a Guardian.
Háromszor nagyobb a Földnél és szinte csak vízből áll
A bolygó csaknem háromszor nagyobb a Földnél, és szinte kizárólagosan vízből áll, egy több mint 15,000 km mély globális óceán formájában.
Mint ahogyan az emberben az élet fogja egybe, lelkesíti meg, élteti és hozza mozgásba a formát, s teszi ezáltal őt élőlénnyé, ugyanígy Isten élete ahogy a keresztények mondják – ugyanezt a célt szolgálja az univerzumban, s hozza létre azt az egybetartozó, élő és éltető együttest, amit naprendszernek hívunk. Ez az életprincípium az emberben háromféle módon nyilvánul meg: 1. Mint irányító akarat, cél, alapvető kezdeményezés. Ez a mozgató energia, amely létét működővé teszi, létbe hívja, megállapítja élethatárait, átsegíti őt a – hosszabb vagy rövidebb – éveken, és elvonja magát az életciklus lezárásakor.
Kibontakoztatás. A naprendszer középpontjában az élet a világegyetem energiáinak olyan fejlődést elősegítő kibontakozását produkálja, ami a halandó ember számára elképzelhetetlen. Az energiaközpont, amit mi a halandó ember szellemi aspektusának nevezünk, ugyancsak egy fejlődést elősegítő kibontakozást hoz létre (az anyag felhasználásával) abban, amit léleknek hívunk, és az emberi világban, mely a formamegnyilvánulásoknak legfelsőbb foka. A természet három világában a létezés legmagasabbrendű produktuma az ember.
ELSŐ SZABÁLY A Szoláris Angyal elrendezi önmagát, nem szórja szét erejét, hanem mély meditációban önnön visszatükröződésével értekezik. MÁSODIK SZABÁLY Amikor az árnyék válaszolt, a munka mély meditációban folytatódik. Az alsó fény felvetül; a nagyobb fény meg világítja a hármat, és a négy munkája folytatódik. HARMADIK SZABÁLY Az Energia kering. A fénypont, a négy munkájának terméke kibontakozik és növekszik. Miriádok gyűlnek izzó heve köré mígcsak a fény csökkenni nem kezd.
A NAGY FOHÁSZ
- A Fényforrásból, mely Isten elméjében él Áradjon fény az emberi elmékbe. Szálljon Világosság a Földre. A Szeretetből, mely Isten szívében él Sugározzon szeretet az emberek szívébe. Térjen Krisztus vissza a Földre. A központból, ahol Isten Akaratát ismerik, Cél vezérelje a kis emberi akaratokat A cél, amit Mesterek ismernek és szolgálnak. A központ, melyet emberfajnak hívunk A Fény, s Szeretet Tervét teljesítse be, S gonoszság lakának ajtaját zárja le.
Bármilyen furcsán hangzik is, a növényeknek érzéseik vannak. Megjegyzik, ki bántja, és ki gondozza őket, és reagálnak e személyek jelenlétére. Figyelem, cikkünket vegetáriánusoknak nem ajánljuk.
Néhány ember pontosan meg tudja mondani, mikor vett az élete nem várt fordulatot. Cleve Backsternek, Amerika első számú poligráfszakértőjének életében ez a dátum 1966. február 2-a volt. Ezen a napon a New Yorkban élő neves hazugságvizsgáló szakember megfenyegette vizsgálati alanyát abból a célból, hogy választ csikarjon ki belőle.
Daganatok, rák, stb. szétoszlatása és okaik kiirtása, sérülések és csonttörések gyógyítása többnyire meglehetős tudást kíván meg a gyógyítótól. Azt mondom:
„többnyire”, mert lehetséges az is, hogy az akaratot magasabb síkról vezethetik még ott is, ahol hiányzik a fizikai világbeli tudás, ha a gyógyító a fejlődés előrehaladott fokán van. A gyógyítás módszere, ha a gyógyító tudással rendelkezik a következő. A gyógyító a beteg szervről mentális képet alkot a tökéletes egészség állapotában, képzeletével létrehozza azt a részt mentális anyagban, aztán ebbe asztrális anyagot épít, így sűrűsítve a képet, majd a magnetizmus erejét használja fel, hogy tovább sűrítse éterikus anyaggal, beépítve a gázok, folyadékok és szilárd részek anyagát ebbe a mintába, felhasználva a testben található anyagokat és kívülről pótolva a hiányokat.
Az érzelem (folytatás) 1. Az érzelmek nevelése Mint láttuk, az érzelem a hajtóerő az emberben: gondolkodásra ösztönöz, cselekvésre késztet, olyan, mint a mozdonynak a gőz: nélküle tétlen, passzív volna az ember. Vannak azonban sokan, akik szüntelenül prédául esnek érzelmeiknek: akiket érzelmeik ide-oda hánynak-vetnek, mint a viharos óceáni szelek a kormányát vesztett hajót; akiket magasra dobnak, és mélységbe rántanak az örömteljes és fájdalmas érzések hullámai, akiknél egymást váltja az emelkedett hangulat és a kétségbeesés.
Az erények egyszerűen csak a helyes érzelmek állandósult állapotai. Mielőtt azonban az erkölcs és az érzelmek viszonyával foglalkoznánk, tisztába kell jönnünk a vágy és az érzelem alapvető azonosságával azáltal, hogy megfigyeljük jellegzetességeiket és osztályaikat. Ha ezt tesszük, látni fogjuk, hogy az érzelmek nem puszta dzsungelt képeznek, hanem mind egy gyökérből fakadnak, két fő törzsre oszlanak, s ezek ismét ágakra, s ezeken az ágakon nőnek az erények és bűnök levelei.
Azáltal, hogy mesterségesen elzárjuk az érzékek útjait, melyeken át erők áradnak ki a külvilágra, ezek az erők ott maradnak a fizikain túli tudat szolgáiul. A fizikai síkra ily módon rákényszerített csöndben a többi sík hallatja magát. A hipnotikus transzban a mentális képességek megélénkülése figyelhető meg; az emlékezetnél azt tapasztaljuk, hogy sokkal nagyobb területre terjed ki, mert a távoli események által hátrahagyott gyönge lüktetés hallhatóvá válik, amikor a frissebbek erőteljes lüktetése egy időre elcsendesül, éber állapotban már elfeledett személyekre emlékszünk a transz állapotában; gyermekkorunkban tudott, de közben elfelejtett nyelvek újra feltűnnek, apró, jelentéktelen események ismét felmerülnek.
A magasabb rendű Dévákban való hit megtalálható minden vallásban, de ezen kívül a népköltészetben is fennmaradt a visszaemlékezés a vágy- és az éterikus-fizikai síkhoz tartozó lényekről. Ott kísért ez az emlékezés a „természetszellemekről”, „tündérekről”, „gnómokról”, „törpékről” stb. szóló történetekben. Visszaemlékezés ez azokra az időkre, amikor az emberek nem voltak annyira beburkolózva az anyagi érdekekbe, és érzékenyebbek voltak a finomabb világokból reájuk ható befolyásokkal szemben.
A tudat tudatos lénye formájában nyilvánul, mert a Logosz ilyen elkülönüléseket gondol el, elgondolja a körülzáró falakat, olyan gondolatkorlátokat csinál. És a Logosz e gondolatai az Egyetemes Énnel való egységéből erednek, és csupán ismétlődése egy bizonyos világegyetemen belül a sokasodás akaratának. Gondos időzés az elmében a fent vázolt különbségeken az Abszolút Tudat, Egyetemes Tudat és Egyéni Tudat között megakadályozzák a tanulót abban, hogy feltegye az oly gyakran hallott kérdéseket: Miért létezik egy világyegyetem?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás