TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
TISZTA SZÍVTUDAT
Yu
Világnak Világosságóceánja
a Tiszta Fényű Szeretet
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Apokrif-iratok vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A leghíresebb mitikus szfinx a boiótiai Théba városának lakóit tartotta rettegésben, választ követelve tõlük egy találós kérdésre, amit a múzsáktól tanult.: "Mi az, aminek csak egy hangja van, mégis reggel négy, délben két, este három lábon jár?" Aki nem tudott felelni a kérdésre, azt a szfinx felfalta. Végül Théba leendõ királya, Oidipusz adta meg neki a helyes választ: "Az emberrõl van szó, aki csecsemõként négykézláb mászik, felnõttként két lábon jár, öregkorában botra támaszkodva." A szfinx szégyenében levetette magát egy szikláról és szörnyet halt.
- Patandzsali nyomán -
Szigorlati dolgozat
Készítette: Kara István
2000. decembere
A jóga esetében nem beszélhetünk különálló filozófiai iskoláról, ami egy ember nevéhez köthető. Olyan pán-indiai jelenséggel van dolgunk, mely szemben más kortársiskolákkal (szánkhja,nyija, vaisesika stb.) beszivárgott India minden szellemi áramlatába.
A jógafilozófia története, valahol az Indus-völgyi kultúrában keresendő, legalábbis a ránk maradt tárgyi leletek ( l.: Proto Siva pecsételő) ezt bizonyítják.
|
|
IAVA came
to Catherine Mills Bellamont shortly after taking my Reiki Mastership
class in Ireland. Angels told her that Iava is to be used for Earth
healing only. Iava is drawn in 2 continuous lines. The first line inscribes the cosmic wave. While drawing the loops of the second line say, "Earth, water, wind and fire!" |
|
|
|
PLANETARY HEALING & ENLIGHTMENT was given to Marla Abraham after taking my Reiki Mastership class. |
A JÚDÁS
EVANGÉLIUMÁNAK KOZMOLÓGIÁJA
Kezdetben „megjelent egy fényes felhő. A nagy angyal, az a fényességes
isteni Ön-Létrehozó (akiről nem tudni, azonos-e Istennel),
előbukkant a felhőből. Miatta egy másik felhőből négy másik angyal
támadt a létbe, ők lettek az Ön-Létrehozó kísérői. Az Ön-Létrehozó
mondta: „Legyen”, és lett. Ezután [megteremtette] az első
fénylényt, hogy uralkodjon rajta (vagyis a léten).
Ezután azt mondta: „Legyenek angyalok, hogy szolgáljanak neki”,
és angyalok miriádja lett, megszámlálhatatlanul.
ABARIEL – Az isteni szólítás angyala
ABRAEL – Az isteni erő angyala
ADNAREL – Az évszakok angyala
AHAMIEL – Az isteni kardok angyala
AGIEL – Az isteni szellem angyala
AKHRAZIEL – Isten hírnöke
AMITIEL – Az isteni igazság angyala
ARAFIEL – Az isteni szigorúság, erő, fenség angyala
BARAKIEL – Az isteni világosság angyala
BEDALIEL – Az exorcizmus angyal
CHASDIEL – A barátságosság angyala
EVEL – Az emberiség angyala
GADIEL – A szentség angyala
GRADIEL – Az isteni hatalom angyala
HAZIEL – A látomások angyala
HODIEL – Az isteni diadal angyala
HOFNIEL – A hazavezetés angyala
IETOQIEL – A születés angyala
IMACHEDEL – A művészetek angyala
IOFIEL – Az isteni szépség angyala
PEDAEL – A felszabadítás angyala
RAHTIEL – A konstelláció angyala
SCHREWNIEL – A nyíltszívűség
TADHIEL – A becsületesség angyala
ZACHARAEL – Az isteni emlékezet angyala
ZAGZAGEL – Az isteni bölcsesség angyala
ZAHARIEL – Az isteni világosság angyala
ZERUEL – Isten karja
Shamar Rinpocse - A megvilágosodás bennünk van
(Menlo park, Kalifornia 1994. augusztus)
A Kagyüpa-tanításokat Marpa alapozta meg, aki egy nagyszerű megvilágosodott lény volt, Milarepának, Tibet leghíresebb jógijának guruja. A beavatás, melyet manapság adnak, Marpa Guru Jóga beavatása. Ez a beavatás főleg a bennünk lévo megvilágosodás magjának értését szolgálja. Ha megkapjuk a Marpa-féle beavatást, minden gyakorlás sikeres lesz, és minden akadály gyengül. Ez az áldás a nagy Marpa kívánságának erejéből jön.
A továbbiakban azt vizsgáljuk meg, hogy az õsvíz, illetve az õstûz, mint a dualisztikus világkép alapja, milyen szerephez jut az egyes kozmogóniákban.
A teremtés-regék általában matriarchális rendszerûek, de a teremtõ Fény és Nap mítoszaiban határozottan a férfias jelleg uralkodik. Több ezer év alatt rendkívül sok változatuk alakult ki. Az egyes helyi kultuszok ezek legtöbbjét mély buzgalommal tartották fenn. Az eredetmondákban igen sok a közös vonás, nemcsak egymással, hanem a késõbbi, más népek mondáival is.
Neve (Imn) szó szerint jelentése: "rejtett,
titkos". Kultuszcentruma Théba, amelynek védelmezője volt. Amon szent
állata a kos. Általában embertestű és kosfejű istennek ábrázolták két
magas tollal meg napkoronggal a fején. Kultusza Felső-Egyiptomban,
többek közt Thébában alakult kit, de később északra és egész Egyiptomra
kiterjedt. Amon felesége Mut, az ég istennője. Honszu a fia, a Hold
istene, akik vele együtt alkotják az ún. thébai istenhármasságot.
A fény tehát szoros kapcsolatban áll az ősközeggel, az Abszolútummal, a sötétség pedig az, ami eltávolodott tőle. A nagy vallások is mind ezt a felfogást hirdetik valamilyen módon. A bibliai kinyilatkoztatás kabbala szerinti kifejtésében a keletkezés menete a következő: Semmi - Végtelen - Végtelen Fény- Adam Kadmon, az őseredeti Fényember. A mi világunk pedig rajta keresztül jön létre. A Ragyogás Könyve, a Zohár pedig így fogalmaz: az isteni fenséges áttetszőségből tör elő a szellemi lángforrás, ez bomlik azután szét az asztrálfény színeire, s tűnik el végül a fizikai világ durva anyagában.A gnosztikusok szintén a Mérhetetlen Fényt, a Foktalan Szent Tisztaságot magasztalják és oda törekszenek vissza.
December 28.
+Betlehem Kr. e. 7--6.
Azok a gyermekek viselik ezt a kedves nevet, akiket Jézus, a prófétai ígéreteket beteljesítő Messiás király miatt öletett meg Heródes, azt gondolván, hogy így megmentheti királyságát, és dinasztiát alapíthat a zsidók országában.
A rómaiak Kr. e. 43-ban ültették a fejedelmi székbe az idegen, idúmeus származású Heródest, akinek a történelem a Nagy jelzőt ajándékozta. Mi elismerő megbecsülést hallunk e jelzőben, a kortársak számára azonban csak annyit jelentett, hogy ,,az idősebb'' Heródes. Akik ismerték, meglehetősen rossz véleménnyel voltak róla, mert ravaszsággal, vesztegetésekkel, szónoki ügyességgel és erőszakkal szerezte hatalmát.
Október 17.
*Szíria, 50 körül
+Róma, 110--115 között
Ignác püspököt, akit Theophorosznak, azaz Istenhordozónak is neveztek, joggal számláljuk az apostoli atyák közé. Nem csupán azért, mert még személyesen ismerhetett több apostolt is, hanem mert kiemelkedik azok közül, akik az apostolok után következő nemzedékben folytatták az Egyház alapjainak építését. Ignác nemcsak oszlop volt az épülő Egyházban, hanem levelei által századokon át, egész a mai időkig megvilágosítja a hívők szívét.
Atlantisz első korszakában az angyalok szoros közelségben éltek az emberekkel. Az atlantisziak az ő irányításuk és felügyeletük alatt éltek, egy olyan bensőséges és meghitt kapcsolatban, amely Atlantisz felemelkedésének és virágzásának a kulcsa volt. Az angyaloktól, illetve Istentől való elfordulás lett végül az ”Arany Fény Birodalmá”-nak a veszte, Atlantisz második korszakában. Ekkor a „Mi”, illetve az „Ő” helyébe az „Én” lépett.
A mahámudra túl van szavakon és jelképeken,
De
neked, buzgó és hűséges Narópa, ezt el kell mondanom.
Az ürességnek nem kell támasz. A mahámudra nem nyugszik semmin sem.
Erőfeszítés nélkül, de természetesnek maradva,
Letörheted
az igát, így elérheted a megszabadulást.
Ha semmit sem keresel a térbe nézve,
Ha a tudattal
figyeled a tudatot,
Elpusztítod a megkülönböztetéseket és eléred a
buddhaságot.
Az égen vándorló felhőknek nincs gyökerük, nincs
otthonuk,
És a tudatban suhanó megkülönöztető gondolatoknak sincs.
Tilópa útmutatása Narópának a mahámudráról huszonnyolc versszakban
Tisztelet a Nyolcvannégy
Mahásziddhának!
Tisztelet a Mahámudrának!
Tisztelet a Vadzsra
Dákininek!
A Mahámudrát nem lehet tanítani. De
legértelmesebb Narópa,
Mivel szigorú gyakorlást végeztél,
Kitartó a
szenvedésben és odaadó voltál a Gurud iránt,
Magasztos, fogadd e
titkos útmutatást szívedbe.
Áll valamin a tér? Min nyugszik?
Miként
a tér, a Mahámudra semmitől sem függ;
Lazíts és állapodj meg az
egynemű tisztaság folyamában,
És kötelékeid engedésével a
megszabadulás bizonyos.
A gnosztikus világ egy hatalmas és bonyolult építmény képét vetíti elénk. Az épület csúcsán a legfőbb Isten áll, akinek lényegét, tulajdonságait emberi szavakkal leírni nem lehet.
Ő az
igaz Isten, a mindenség atyja, a Szentlélek, a láthatatlan,
aki a mindenség felett van, aki az ő (saját)
halhatatlanságában
létezik, a tiszta fényben, amelybe senkinek a szeme világa nem
pillanthat
be. Ő a Szellem, akiről nem helyes úgy gondolkodni, mint egy Istenről,
és hogy bármilyen jellege van.
PROLÓGUS
Szofia mítosza megkerülhetetlen azok számára, akik az első századok gnosztikus irányzatai iránt érdeklődnek. Jelen dolgozat az eredendő bűn gnosztikus álláspontjának azon elemeit igyekszik felfejteni, amelyek kapcsolatba hozhatóak Szofia személyével és bukásának motívumával. Meggyőződésem, hogy Szofia bűne a gnosztikus bűnfogalom kiindulópontja. E tézis alátámasztása, a vizsgált isteni eredetű entitás karakterjegyeinek kibontása és szerepének elemzése révén fog történni, azáltal, hogy megfestem Szofia – ha mégoly vázlatos – portréját, részletességre törekedve, ám a teljesség igénye nélkül.
Én vagyok az, aki a szajha() és a szent.
Szent Melitónnak, Szárdesz püspökének könyve Szűz Mária mennyekbe való átviteléről:
Melitóntól, Krisztus szolgájától, a szárdeszi egyház püspökétől Laodiceában együtt lévő, tiszteletreméltó testvéreinknek az Úrban, üdvözlet. Visszaemlékezéseimben gyakran írtam egy bizonyos közülünk való Leukioszról, ki az apostolok hatására megtért, de egészen más értelemben és meggondolatlan lélekkel tanított, az igazság útjáról eltávolodván, könyveiben az apostolok tetteiről sok mindent összeírt; azok erényeiről sokfélét és merőben különböző dolgokat mondott, tanításukról igen sokat összehazudott azt állítván, ők voltaképpen másképpen tanítottak, és úgy tüntette föl, hogy saját istentelenségei azok mondásaiból nyernek igazolást.
Azokban a napokban én voltam, aki Názáretből eljöttem, hogy a Jordánban Jánossal megkereszteltessem magam. És a Márk szerinti evangélium azt állította, hogy amikor feljöttem a vízből, láttam, hogy megnyílik az ég, és a „Lélek galamb alakjában leszáll” rám. Szózat is hallatszott az égből: „Te vagy az én szeretett Fiam, benned telik kedvem.” Azután a Lélek arra ösztönzött, hogy menjek ki a pusztába, és negyven napig kinn maradtam, közben pedig megkísértett a sátán.
Mostanában egyre többet került elő beszélgetéseinkben a 2012. év. Mindenki tud valamit erről, mégis, mintha elbeszélnénk egymás mellett. Az van a köztudatban, hogy erre a dátumra jósolják a világ végét, ill. ezt jelölik meg az Új Föld megnyilvánulására, azt mondják tudatváltás lesz…vagy akármi…de az biztos, hogy valami, ami nagy durranás. Hogy kitisztítsuk a képet, mi is várható a közeljövőbe, szeretném veletek megosztani egy részt, barátom Xxirus (Zombori Rezső) Maya próféciák c. |
Erdélyben az Árpádok bejövetele előtti magyar műveltség emlékei ma is megtalálhatók. Ennek élő jelenléte Babba Mária tisztelete. Ez tulajdonképpen az ősidőkbe visszanyúló Boldogasszony tiszteletet jelenti. Egyetlen nép sincs, aki annyiféle módon nevezné Szűz Máriát, Jézus anyját. A leggyakoribb elnevezés a már említetteken kívül: Nagyboldogasszony, Magyarok Nagyasszonya, Nagyasszony, Kisasszony, Szűzanya, Mindnyájunk Édesanyja, Boldogságos Szűz, Madonna, és még a liturgia részeként számos a tiszteletet kifejező elnevezés.
Dániel próféta könyvében két fejezet is foglalkozik a birodalmakkal. A negyedikben Nabukodonozor látomása szerepel az óriás szoborról; a hetedikben a Dánielnek adott kijelentés a négy fenevadról, amely az előző birodalmak belső természetét szimbolizálja. A babilóni uralkodó álmában szereplő szobor vaslába, valamint a vasból és cserépből álló lábfej Rómára, illetve a végidőkben újjászülető Római Birodalomra utal. Ennek Dániel álmában egy rémisztő, de egész pontosan le nem írt fenevad felel meg: „Ezek után láttam éjszakai látomásokban, és ímé, egy negyedik állat, rettenetes és iszonyú és rendkívül erős; nagy vasfogai voltak, falt és zúzott, és a maradékot lábaival összetaposta; és ez különbözött mindazoktól az állatoktól, amelyek előtte voltak, és tíz szarva volt neki.” (Dán 7:10) Ugyanez a tízszarvú fenevad tűnik fel a Jelenések könyvében.
Amikor Isten megteremtette az első embert, így szólt: "Nem jó az embernek egyedül", és teremtett neki egy nőt - hozzá hasonlóan - a földből, és Lilithnek nevezte el. Azok azonban hamarosan veszekedni kezdtek. A nő így szólt a férfihoz: nem akarok alattad lenni. A férfi azt mondta: nem akarok alattad lenni, inkább feletted, mert megérdemled, hogy alulmaradj, én pedig felül. A nő így válaszolt: egyformák vagyunk, mivel mindketten a földből vétettünk. De nem hallgattak egymásra.
A gnosztikus világ egy hatalmas és bonyolult építmény képét vetíti elénk. Az épület csúcsán a legfőbb Isten áll, akinek lényegét, tulajdonságait emberi szavakkal leírni nem lehet.
Ő az igaz Isten, a mindenség atyja, a Szentlélek, a láthatatlan,
aki a mindenség felett van, aki az ő (saját) halhatatlanságában
létezik, a tiszta fényben, amelybe senkinek a szeme világa nem
pillanthat
be. Ő a Szellem, akiről nem helyes úgy gondolkodni, mint egy Istenről,
és hogy bármilyen jellege van.
Többnyire három ok valamelyikét lehet megtalálni.
a./ A vallásos hit vagy egyes személyek tekintélyének megerősítésére. Ezek az iratok rendszerint igen naivak, semmiféle heterodox (görögül: hitbelileg eltérő) tanítást nem tartalmaznak. Főleg az Újszövetség iratai közé igyekeztek ilyeneket becsempészni, jámbor történetként olvasták, a mai regénynek megfelelő igényeket elégítettek ki velük. Jellegzetes példája ennek a kategóriának Jakab protoevangéliuma (élőevangéliuma), amely elsősorban Szűz Mária életéről közöl "ismeretlen" részleteket, célja Szűz Mária tekintélyének növelésén keresztül fiának, Jézusnak a tekintélyét növelni.
1.fejezet
Isten arra szólít minket, hogy lelkileg szegények legyünk, szelídek, sírók, igazságra éhes-szomjasak, irgalmasak, tiszta szívüek és békések legyünk. /Zsolt, Máté/
2.fejezet
Nem földre irányul kívánságom... Nem testi élvezetekre, kincsekre és hatalomra, hanem a bölcsesség és a tudomány kincseiért vágyakozunk./Rom,Zsolt,Ján,Kol,Uo/
3.fejezet
Isten teremtő munkájáról Mózes írt, de az írás igazságáról csak mély gondolkodásában bizonyosulhat meg, nyelv és ajak nélkül, szótagok csengése nélkül.
3. Mért bőjtölünk és Te nem nézed, gyötörjük lelkünket és Te nem tudod?
Ímé, bőjtöléstek napján kedvtelésteket űzitek, és minden robotosaitokat
szorongatjátok.
4. Ímé perrel és versengéssel bőjtöltök, és sújtotok a gazságnak
öklével; nem úgy bőjtöltök mostan, hogy meghallassék szavatok a
magasságban.
5. Hát ilyen a bőjt, a melyet én kedvelek, és olyan a nap, a melyen az
ember lelkét gyötri? Avagy ha mint káka lehajtja fejét, és zsákot és
hamvat terít maga alá: ezt nevezed-é bőjtnek és az Úr előtt kedves
napnak?
(Ulladu nárpadu)
Egy ízben Bhagaván húsz tamil strófát írt, mely fontos tanításait tartalmazta. Ezek nem úgy következtek egymás után, hogy egy verset formáljanak, ennélfogva Srí Muruganár azt javasolta, hogy Bhagaván egészítse ki a verset még húsz versszakkal, hogy meglegyen a hagyományos negyven. Ő megfogadta a tanácsot. Ebből az elkészült negyven strófából Kávjakantha Ganapati Muni kettőt invokációnak kiválasztott, ami után Bhagaván írt még kettőt, kiegészítendő a negyven versszakot.
Isten első angyala Satanael volt.
Nevének jelentése: „Isten angyala”. Őt ruházta fel Isten a legnagyobb
hatalommal, és az összes angyal feljebbvalójaként hercegi rangot
adományozott neki. Az angyalok nevében az „el” végződés arra utal, hogy
ők mindennél és mindenkinél közelebb állnak Istenhez. Satanael volt
egyben az első arkangyal is.
Amikor Isten az embereket
megteremtette, az angyalokat bízta meg azzal, hogy szolgálják őket.
Satanael azonban megtagadta az engedelmességet.
Éva Apokalipszise
Nem éltem még az ősparadicsomban, amit a két isten teremtett. De láttam Földön csak egy helyen, van élet. Az égből néztem alá, és mindent láttam. Láttam a kertet, amit a két isten alkotott, és láttam az embert, akit a két Isten Ádámnak nevezett maga után. Ekkor istenben voltam, onnan néztem a világra, nem születtem, lettem a fény egy pillanata alatt. Hallottam Isten szavát:” menj a Földre Ádámhoz, akit ketten teremtettünk, menj Ádámhoz, Isten fiához, és az én fiamhoz, legyél csak az én gyermekem, Ádám mellett.”.
a) "Nagy Sándor időszámításának 309. esztendejében elrendelte Augusztus, hogy ki-ki a maga szülőföldjén írassék be. Fölkerekedett tehát József és jegyesét, Máriát magához véve, Jeruzsálemből Betlehembe ment, hogy családjával együtt szülővárosában beirattassék. Mikor egy barlanghoz értek, azt mondotta Mária Józsefnek, hogy az ő szülésének ideje elérkezett s már nem képes bemenni a városba, hanem, úgy mond, ebbe a barlangba térjünk be. Ez naplementekor történt.
Kutatástörténet
Az isten egy ma is jól értelmezhető, magyar szavakból álló összetétel, amely különös, ellentmondásoktól sem mentes pályát futott be az etimológusok tanulmányaiban. A finnugrista „szaktudomány” korábbiakhoz képest megváltozott ítéletét Voigt Vilmos (19..) így fogalmazza meg: „Isten szavunk eredetének kutatása a legismertebb ilyen vadászterület. Az utóbbi generációkig még a nyelvtudományunkon belül is itt megengedett volt a merész és ellenőrizetlen fantázia.
Dimenziók: A különböző tudatfokok eltérő rezgésszintű, formákkal bíró vagy forma nélküli birodalmai.
Első dimenzió: A tudatosság tárolására alkalmas, de saját tudatuktól megfosztott, ezért öntudatlan, tiszta ásványok birodalma.
Második dimenzió: Alacsonyabb asztrális régió, ahol a tudatossággal rendelkező lények abban a hiszemben élnek, hogy csak ők léteznek és semmi más, megfeledkeztek a szellemről, lélektelenek, és teljesen elmerültek önmagukban. Ugyanitt élnek bizonyos elementális lények, akik önálló tudattal nem rendelkeznek, csupán azzal, amit egy külső hatalom beléjük írt.
A megváltó így szólt tanítványaihoz: „Az idő elérkezett testvéreim, hogy abbahagyjuk a munkánkat és megpihenjünk. Akik megpihennek a pihenés örökké fog tartani. És azt mondom nektek, mindig legyetek felette […] idő […] ti […] féljetek […] ti […] a félelem haragja […] növeli a dühöt […] de mivel rendelkeztek […] ők elfogadják ezeket a szavakat félve és reszketve, kormányzók fogadják el, mivel semmit nem volt előre látható belőle. Amikor azonban eljöttem, én megnyitottam az utat, és megtanítottam őket az őket gátló tényezők leküzdésére, megmutattam nekik a választottat és a magányt, aki ismeri az Atyát, hívén az igazságban és a hálaadásban miközben hálát adtok.”
„Ha tehát hálát adtok, így tegyétek: „Hallgass miket Atyánk, miként egyszülött fiadat hallgatod és elfogadod őt, és nyugalmat adsz neki bármilyen […] Te vagy az egyetlen, akinek hatalma […] a páncélod […] van […] fény […] élet […] érint […] a szó […] bűnbánat […] élet […] téged.
Drága magyar hitű testvéreim! Drága magyar testvéreim! Most arról szólok, hogy a Római Katolikus egyház, a Római Katolikus keresztény Saul-Páli egyház hogyan gyalázza meg a régi Jézus-hitű, Jézus-tanításokat, az apostolok tanításait, és milyen ferdítéseket alkalmaz, hogy belopja magát a népek szívébe.
Igaz valóságok és valótlan igazságok. Az egyiptomi Nag Hammadi temetőben 1945-ben talált, agyagkorsóban elrejtett, valószínűen egy pap sírjában, 12 darab kódex óriási kavarodást okozott a vatikáni körökben.
[…[ a mennyben […] őbenne […] bárki megjelenik […] a rejtett mennyekben […] megjelenik, és a láthatatlan előtt, kimondhatatlan világok jelennek meg. Ezekből az igazság láthatatlan lelke származik, társtagként, és társtestként, és társzellemként. Akár a totális isteni hatalom (Pleroma) része, akár leszármazottjai közt van, nem különül el tőlük, ám látják őt és ő beléjük lát a láthatatlan világba.
Titokban a vőlegénye elment érte. A szájába tette (a vőlegény a menyasszonynak) hogy megegye, mint ételt, és úgy használta a szavakat a szemébe mondván mint gyógyszert hogy lásson (a menyasszony) a tudatával és érzékelje az unokafivéreit és megismerje gyökerét, azért, hogy belekapaszkodjon az ágaiba, melyek azok, ahonnan elsődlegesen származik, azért, hogy megkapja azt, ami az övé és megtagadja az anyagot.
„Apám, tegnap azt ígérted nekem, hogy bevezeted elmémet a nyolcadikba és ezek után a bevezeted a kilencedikbe. Azt mondtad ez a hagyomány rendje.”
„Fiam, tényleg ez a hagyomány rendje. Az ígéret azonban összhangban van az emberi természettel. Mivel ezt mondtam neked, amikor megtettem az ígéretet neked, azt mondtam: ’Amennyiben elmédben tartod minden lépésemet.’ Miután megkaptam a szellemet a hatalmasság révén, elhatároztam, hogy cselekszek veled kapcsolatban. Igaz, a megértés mélyen lakozik benned; bennem ez úgy van mint aki a hatalmassággal várandós.
A titkos szavak, melyeket a Megváltó mondott Judás Tamásnak, melyeket én, igen én, Mátyás írtam le, miközben sétáltam, és hallgattam, miként beszélnek egymáshoz.
A Megváltó így szólt: „Fivérem, Tamás, amíg lesz időd a világban, hallgass engem, és én kinyilvánítom neked azokat a dolgokat, melyeken magadban töprengesz.”
„Nos, mivel ikertestvéremnek mondanak és igaz társnak, vizsgáld meg önmagad és ismerd meg, ki vagy valójában, azt, ahogyan élsz, és azt, hogyan válsz valakivé.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
A székely rovásírás szójeleit megtaláljuk a népművészeti alkotásokon. Ennek a most azonosított Ten jelnek az az érdekessége, hogy a szomszédos szentgyörgyvölgyön egy 7500 éves előképe került elő.
z igazság evangéliuma örömére szolgál mindazoknak, akik megkapták az igazság
Atyjától az ő ismeretének ajándékát a Logosz ereje által, aki a Teljességből
(Pleroma) származik, és aki benne van a gondolatban és az Atya tudatában; ő
az, akit „Megmentőnek” hívnak, hiszen ez a neve annak a munkának, melyet el
kell végeznie azok megváltása érdekében, akik nem ismerik az Atyát. Mivel az
evangélium neve a remény megtestesülése, hiszen azok fedezik fel, akik
keresik őt, mert a Mindenség is kereste őt akitől minden lett.
Ami az elöljárók valós természetének leírását illeti, az Igazság Atyjának
szelleme (inspirálta őket), a nagyszerű apostol – utalván a „sötétség
elöljáróira” – elmondta nekünk, hogy „A mi küzdelmünk nem a hús és a vér
ellen irányul, hanem az univerzum elöljárói ellen, és a bűn szelleme ellen.”
Elküldtem ezt (neked) mivel érdeklődsz az elöljárók valós természete iránt.
A vezetőjük vak; mivel hatalma és tudatlansága és önteltsége, ahogy mondta,
hatalmához tartozik, „Én vagyok az, aki az Isten; senki más nem létezik
rajtam kívül.” Amikor ezt mondta; bűnt követett el a teljesség ellen.
„És ha te (Aszklépiosz) szeretnéd megérteni a valóság e misztériumát, akkor
meg kell értened a férfi és nő között történő szerelmi egyesülés csodálatos
jelentőségét. Amikor a csúcsra érnek, kilövell az ondó. Ebben a pillanatban a
nő megkapja a férfi erejét, a férfi, az ő részéről pedig, megkapja a nő
erejét, miközben az ondó ezt teszi.”
„Ezért a szerelmi egyesülés titokban történik, azért, hogy a két nemnek ne
kelljen szégyenkeznie a többiek előtt, akik nem tapasztalják meg ezt a
valóságot.
[öt sor hiányzik]
…merthogy tökéletes lények és összhang van közöttük, gondolatban egyesültek,
az őriző, akit elküldtek, aki megtanít titeket […]. Ez az az erő, mely
bennetek van, mely gyakran kiterjeszti magát – a Háromszorosan-Hatalmas
szavai szerint, az egyetlen szerint, aki valójában létezik a Mérhetetlennel
együtt, a megjelent Tudás örök Fénye, a férfias szűzi Fiatalság, az első Eón
a különleges háromszoros erejű Eónból, a Háromszorosan Hatalmas, aki
valójában létezik, amióta csak ő van, mindig is kiterjesztette magát, és
amikor kiterjesztette magát, kiteljesedett és mindenki mástól erőt kapott.
4. Fejezet
(A kézirat első hat oldala – az első három fejezetet tartalmazza – elveszett. A meglévő szövegek a 7. oldalon kezdődnek.)
... El fog pusztulni majd az anyag, vagy sem?
22.) A Megváltó azt mondta: „Az egész természet, minden forma és valamennyi teremtmény egymásban és együtt létezik, és ismét feloldódik majd saját gyökereiben.
23.) Az anyag egyedül a puszta természete miatt oldódik fel a saját gyökerekben
24.) Akinek füle van, hallja meg, had hallja.
25.) Péter azt mondta neki: „Mivel mindent elmagyaráztál már nekünk, mondd el még azt is: mi a világ bűne?”
26.) A Megváltó így szólt: „Nem létezik bűn, azonban ti vagytok azok, akik a bűnt megteremtik, amikor olyan dolgokat tesztek, mint a házasságtörés, melyet bűnnek neveznek.
Miatyánk, ki a mennyekben vagy,
kitől jő élet és halál,
hívó szavunk tehozzád szárnyal.
hisz vigaszra csak ott talál.
Nagyobbak voltunk minden népnél,
és ha meghalunk is, úgy halunk,
hogy az egész föld minden népe
megkönnyezi ravatalunk.
A te neved megszenteltessék
E nép mindig benned bízott
te Székely Isten, félünk téged, bár
sújtva sújt ostorod.
Atyám, bár itt van a halálunk,
büszke lelkünk nem kesereg.
Bár sorsunk meg nem érdemeltük,
megszenteltessék a te neved.
Ó jöjjön el a te országod, add,
hogy még boldogok legyünk.
A nép azonban – keveseket kivéve – kigúnyolja Jósuát és elfordul tőle. Jósua keserűen megállapítja: senki sem lehet próféta a saját hazájában. Júdás sem érti a kudarcokat, azt mondja neki: erősebb embert vártam. Javasolja neki, hogy keresse fel unokabátyját, Jahját. Jahja gyermekkora óta tagja az esszénus közösségnek, fölismerik benne Eli-Jah, azaz Illés inkarnációját, s törvényeik értelmében 30 éves korától már taníthatna. Azonban előbb el kell hagynia a kolostort egy régi eset ismétlődése miatt.
Ahhoz, hogy érthető legyen mindaz, ami életének legismertebb néhány évében történik, vissza kell nyúlnunk Buddha idejéig.
Régen a szkíta népeknél mindig a szakrális király volt az uralkodó, a hatalom – akárcsak Tibetben – a főtemplom orákulum-rendszerére alapult. Palesztinában a Tan különböző tanítási módszerei alapján elkülöníthető rendek működtek. A szadduceusok egy Salamon által kinevezett Cadok nevű főpaptól származtatták magukat, ők a főpapi arisztokrácia.
A Nagy Buddha a Világegyetem Lelke, Brahma megtestesítője. Ő szinte mindig passzív állapotában marad, megtartva magában mindent, ami az idők kezdetétől létezett, és lehelete élteti a világot. Az embert elengedte, hogy önerejéből éljen. Mégis, bizonyos korszakokban kiemelkedik örök mozdulatlanságából azért, hogy emberi testet öltve megmentse teremtményeit a teljes összeomlástól.
Majdnem kétezer évvel ezelőtt a Tökéletes Lény újra megtörte mozdulatlan állapotát és egy szegény család újszülöttjében testesült meg.
"Ekkor Simeon zokogni kezd. Ő készíti el ezek után Jósua horoszkópját. A gyermek i.e. 8-ban, a Víz-Bivaly évében, a téli napfordulón a Tűz-Bivaly hónapjában, és a Fa Bivaly órájában, hajnali fél kettő körül született. (Ez éppen a Hanukka ünnepére esett, melynek eredete i.e. 165-re nyúlik vissza. Ekkor Júda Makkábi vezetésével a felkelt zsidó nép legyőzte a görög-szír megszállókat, és felszabadították Jeruzsálemet. A templom újraszenteléséhez csak egyetlen korsó olajat találtak, ez azonban csodás módon nyolc napig égett.
"Útközben visszafelé találkoznak Zephirrel. A mágus leül hozzájuk egy fa alá, és beszélgetni kezd a gyermekkel, de nem képes rájuk támadni. Elképed azon az erőn, ami Jósuából árad, és rádöbben, hogy küldetését nem tudja végrehajtani. Visszatér Perzsiába, ahol érkezése előtt rendjének vezetője iszonyú kínok közt váratlanul meghal. Mikor megtudják, hogy nem végezte el feladatát, a rendfőnök hirtelen haláláért engedetlenségét jelölik meg okként, és meggyilkolják.
Részlet a Bhavisja Puránából.
A Pratiszarga Parva 3. részéből:
Szúta Goszvámi szólt:
Sálivahana király dinasztiájában 10 király volt, aki 500 év uralkodás után a mennyei bolygókra ment. Aztán az erkölcs fokozatosan lehanyatlott a földön. Bhódzsarádzsa volt a 10. király. Amikor látta, hogyan hanyatlik az erkölcs, elment 10,000 katonával, Kálidásza hadvezérrel, hogy az országa minden részében hódítson. Átkelt a Szindhu folyón, és legyőzte a gándhárákat, mleccshákat, sakákat, kásmirikat, naravákat és szathákat. Megbüntette őket, és nagy vagyont szerzett.
István halála után olyan irgalmatlan üldözés kezdődött Jeruzsálemben a hívők ellen, hogy "mindnyájan eloszlónak Júdeának és Satuáriának tájaira." Saulus "pedig pusztító az anyaszentegyházat, házról-házra járva és férfiakat és asszonyokat elővonszolva, tömlöcbe veti vala." Ebben a kegyetlen munkában kifejtett nagy buzgóságáról ő maga későbben így nyilatkozott: "Én bizonyára elvégeztem vala magamban, hogy ama názáreti Jézus neve ellen sok ellenséges dolgot kell cselekednem.
I. e. 53-ban a hunok legyőzik a rómaiakat Carrhaeánál, így egész Galilea és Palesztina pártus kézre kerül. Galilea kormányzója Adiabene Nakheb herceg lesz (héber neve: Joákhim), akinek Jeruzsálemben is hatalmas palotája van. Felesége, Anna i.e. 24-ben, a Tűz Kakas évében szüli lányát, Miriamot. Anna egész életében meddő volt. Mikor a templomi szüzek főpapnője, Hanna megjósolja neki, hogy öregségére mégis leánygyermeke lesz, fogadalmat tesz, hogy templomi szűznek adja.
Markion szentírása az elsők között van
Markion különösen értékes a szentírás szempontjából, mert szentírása Jézus küldetésének hirdetésével rögzült.
Az összes újszövetségi szentírás közül a legrégebbi iratokat tartalmazza a Muratori kánon előtt keletkezett.
Markion úttörő munkássága indította el az Újszövetség rögzítését.
De egyben az út kiválasztásánál is döntő jelentősége van.
Az a kérdés, hogy miért nem vette át az egész egyház a Markion által rögzített szentírást?
Translated probably by Jeremiah Jones, (1693-1724)
Thecla's story is one of many in the Apocryphal Acts which portray women giving up riches and sexual activity to follow the Apostles.
She is an aristocratic woman who, despite great opposition, upon hearing the preaching of Paul, renounces her family and fiance to follow him. She eventually becomes a missionary and lives out her life teaching the gospel.
Chapter 1
When Paul went up to Iconium after his flight from Antioch, Demas and Hermogenes became his companions, who were then full of hypocrisy.
A maják szerint most a Nap ötödik korszakában élünk. A mostani embert
négy korábbi emberi faj és civilizáció előzte meg. A jelenlegi, ötödik
korszaknak a maja-naptár szerint különleges jelentősége van, mert nem
csak az i.e. 3114-től számított 5125,4 év jár le, hanem egy nagyciklus
(25 625 év - ez egy precessziós ciklus, ennyi idő alatt tesz meg a Föld
egy teljes kört az állatövi jegyekben) valamint a 113 972 éves
világciklus is.
A maják felfogása szerint az emberi civilizációk sorsát nem önmaguk,
hanem bizonyos kozmikus törvényszerűségek uralják, amelyek szoros
összefüggésben vannak a Nap kozmikus körpályájával.
Lü Dzu, a mester mondotta: "Yü Cing varázsformulát hagyott hátra a távolba való utazáshoz:
Négy szó kristályosítja ki a tudatosságot az Erő Terében.
Felhők borítják az ezer hegycsúcsot,
A Hold magába gyűjti a tízezer folyót,
A hatodik hónapban hópelyhek hullását szemléljük váratlanul,
A harmadik őrháznál a napkorong vakító sugárzását látjuk,
A vízben a szelídség szele fúj,
Az égben vándorolva, a Befogadónak az erejét fogyasztjuk."
Ezek a verssorok nagyon rejtélyesek.
Lü Dzu, a mester mondotta: "Ha sikerül is apródonkint körforgásba hoznunk a világosságot, azért továbbra is eleget kell tennünk a földi élet természetes követelményeinek." A régiek mondták: "Ha a teendők elérnek bennünket, vállalnunk kell azokat, és egészen a gyökerükig meg kell ismernünk mindazokat a dolgokat, amelyek bennünket érintenek". Ha helyes elgondolások alapján rendezzük az életben előadódó dolgainkat, akkor a világosságot nem a külső világnak a dolgai mozgatják, hanem a világosság a saját törvényei szerint kering.
Lü Dzu, a mester mondotta: "Munkátok lassan összefogott lesz és érett, ámde mielőtt elérhetitek azt az állapotot, amikor az ember mint egy kiszáradt fa hl a kőszikla előtt, még sok lehetősége áll fenn az eltévelyedésnek, amire figyelmeztetni akarlak benneteket". Ezeket az állapotokat akkor ismerjük fel csupán, amikor átéléseink révén találkozunk velük. Fel fogom sorolni őket. Az én tanításom abban különbözik a buddhisztikus jógairányzattól, hogy annak az útnak, amelyre én vezetlek benneteket, lépésről lépésre megvannak a maga bizonyító erejű ismertetőjelei.
Lü Dzu, a mester mondotta: "Az elhatározást teljes szívvel kell végrehajtanunk, anélkül, hogy eredményt várnánk tőle - akkor önként válik eredményessé". A gyakorlati tanulás első időszakában főleg két hibával kell megküzdenünk, mégpedig a tehetetlenség és a szétszórtság hibájával. Ámde ezen lehet segíteni: nem szabad szívünket túlságosan beleadnunk a lélegzésbe. A lélegzés a szívből fakad. Ami a szívből felszínre tör, az a lélegzet. Mihelyt megmozdul a szív, erőre kap a lélegzés.
Lü Dzu, a mester mondotta: "Mióta ismeretes a világosság körforgása kifejezés? Ez a kifejezés a Forma Kezdetének Igaz Emberétől származik". Ha a világosságot körforgásba hozzuk, akkor az égnek és a földnek, a világosságnak és a sötétségnek minden ereje kikristályosodik. Ez az, amit csírakeltő gondolkodásnak mondunk, vagy az erő megtisztításának nevezünk. Amikor megkezdjük ennek a varázslatnak az alkalmazását, akkor úgy van, mintha a létezőben volna valami nem létező, idővel azonban, ha a munkánk már befejezést nyert és egy másik test van a földi test fölött, akkor úgy van, mintha a nem létezőben volna a valóban létező.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Az utóbbi időkben egyre többen foglalkoznak a koronakutatással, azaz próbálják megfejteni a Szent Királyi Koronánk rejtélyét, azzal ugyanis szinte mindenki egyetért, hogy valami titokzatosság bizony erősen körüllengi "őszentségét". Nos, valójában a Szent Korona három különböző korona igen gondosan megtervezett és kivitelezett összedolgozásával készült, és éppen ebből ered a hármassága, ugyanakkor egyik rejtélye is. Az első és egyben legrégebbi az aranykeresztes, oldalfüggős, drágakövekkel telerakott, tömör arany Uruki sámánkorona, amely az ősmagyar, feltétel nélküli szeretet vallását képviseli.
Pontosabban, a szíriusziak megjelenése előtt létezett a kétféle vércsoport. Nézzük csak, mit rótt le Sikila aranyasszony a Havaruti nagyszaláról, amelyen a szíriusziak is képviseltették magukat: „az égi járműveiken az első, vérfrissítésként küldött kaltesi (szíriuszi) csoport érkezése a Hol-ütődés előtt 1136 évvel történt. Ez alatt a 10 uralkodó embercsoport a földiekkel társas emberi viszonyba lépett és 2x2, azaz négy vércsoportban megindította az emberiség fejlődését.
A három-, illetve négyjegyű számok az Arvisura könyv-formátumának
oldalszámait jelzik a szövegen belül, amennyiben az nem időpont-jelölés.
A Jóslat - Jézus Szülei
Az ataiszi csillagjósok és Malakiás zsidó próféta Etana szumér király
mennybemenetelekor mind azt jósolták, hogy Messiás fog a földre
szállni. Ezt jósolták Rómában is. Amikor a népszámláláskor három
beavatott bölcs megjelent Betlehemben, elrendelték a kisdedek
megölését.
Kaltes asszony szekerén - Barcika titkos arvisurája
Dabsa rovása
Kr. e. 1675 (2365 m.t.é.)
Batour
Arvisurája szerint az Élet-templomának öröktűz szentélyében az Égi
bölcsek lerótták, hogy az Égiek nem hagyták magára Földünket, hanem
Kaltes-asszony szekerén gyakran meglátogatták.
Így történhetett meg, hogy Kemi-asszony, a medvék anyja Ragyolc,
Miskolc, Rohonc és Tiszolc történetében a vízbeesett kis mackó
megszáradása végett az erdőt villámával sújtotta.
Atlantisz (ókori görögben:"Atlasz szigete") a neve annak a legendás szigetnek, illetve kontinensnek, amely Platón szerint egy természeti katasztrófa következtében süllyedt el.
Feljegyzések Atlantiszról...
...Platónnál
Platón (i. e. 427-i. e. 347), a híres ógörög filozófus Timaiosz és Kritiász című dialógusaiban meglehetős részletességgel szól Atlantisz szigetéről, amely állítólag Héraklész oszlopaitól nyugatra feküdt. Hogy hol voltak Héraklész oszlopai, azt senki nem tudja pontosan.
Az indián emlékeken a székely írás sok jelének a párhuzamát megtaláljuk. Mivel az indiánok vagy 40 000 évvel ezelőtt mentek át Amerikába, a párhuzam segít időhöz kötni a székely írás keletkezését.
Labat szótárát lapozva messziről feltűnnek azok a sumer jelek, amelyek székely jelekre hasonlítanak. Ilyen a sumer sir is, a székely "us" (ős) jel mezopotámiai párhuzama.
A szobrocska fényképét egy indián kultúrával foglalkozó kötetben találtam. Azt írták alá, hogy ez egy templom modell. Talán azért, mert az indián templomokon szintén szerepel Jóma isten neve.
Megfejtették a legősibb héber feliratot
A cserépdarabra tintával írt felirat Dávid király idejéből (i. e. X. századból) származik. A lefordított feljegyzés alapján egyértelműnek tűnik, hogy a bibliai szövegek egy része az eddig hittnél évszázadokkal korábban keletkezhetett.
A 3000 éves, elhalványult ötsoros szöveget tartalmazó 15x16,5 cm-es cseréptöredéket Hirbet Kejafa, a mai Bét Semes városának közelében találták, a történelmi júdeai hegyek lábánál.
Béreában Pál olyan zsidókat talált, akik készek
voltak az általa tanított igazságok felett gondolkozni, azokat
megvizsgálni. Lukács tudósítása így szól: "Ezek pedig nemesblelkűek
valának a Thessalonikabelieknél, úgymint kik bevevék az igét teljes
készséggel, naponként tudakozva az írásokat, ha úgy vannak-é ezek.
Sokan hiuének azért ő közülők; sőt az előkelő görög asszonyok és
férfiak közül is nem kevesen."
A béreaiakat nem kötötte előítélet.
Közismert, hogy János evangéliuma és a három szinoptikus evangélium (Márk, Máté és Lukács) között jelentős eltérések mutatkoznak. E bibliai könyv Jézus-története sokban eltér a szinoptikusokétól. Ismeretlen csodaleírások tűnnek fel benne, hosszú tanítói beszédek vagy inkább monológok törik meg benne cselekvésfolyamot, s a szinoptikusok egységesen fölfűzött cselekménysora helyett itt a számszimbolika szerint szakaszolt működéstörténetre lelünk.
Júdás nem árulta el Jézus Krisztust, hanem csak a parancsát teljesítette engedelmesen leghűségesebb tanítványaként egy 1700 évvel ezelőtt írt apokrif evangélium szerint.
Az időszámításunk után a III. vagy a IV. században kopt nyelven, papíruszra írt szöveg a Júdás evangéliuma címet viseli. A szöveg szerint Jézus maga kérte Júdást, hogy Isten világmegváltó akaratának megfelelően szolgáltassa ki őt a rómaiaknak. Júdás evangéliumában ezzel a biblia legelvetemültebb alakja új megvilágításba kerül.
Ezeket a szövegeket, mantrákat mondhatod magadban ismételve, vagy hangosan, ahogy neked tetszik - de persze barátaiddal közösen is végezheted ezt a gyakorlatot, akkor viszont mindig hangosan. A mantrák ismétlésének hatására egy megváltozott tudatállapotba fogsz kerülni. Ebben az állapotban képeket, formákat láthaszt, esetleg hangot hallhatsz. Ha ezek az jelenségek el is maradnának, akkor is csodálatos érzések kerítenek hatalmukba, mert ezekben a percekben kapcsolatot teremtesz őseinkkel.
A nemzettségtáblát, amit szerettek volna elpusztítani, ezennel most közreadom
1.
Noé 2. Ham 3. Chus 4. Nimroth 5. Hunor 6. Bor 7. Dama 8. Keleed 9.
Keure 10. Kear 11. Beller 12. Radar 13. Othmar 14. Farkas 15. Bondofard
16. Buken 17. Csanad 18. Rudli 19. Bejtur 20. Mike 21. Miske 22. Ompud
23.Kulcje 24. Leuente 25.Leel 26. Zamur 27. Zambur 28. Bolug 29. Bocju
30. Zoltan 31. Berend 32. Kadicja 33 Opos 34. Ethei 35. Sjemein 36.
Turda 37. Bendeguz 38. Atila 39. Chaba 40. Ed 41. Vgec 42. Eleud 43.
Almos 44.
Ez, amit most közlök, az örmény nemzet krónikáiban maradt meg. Mégpedig azért, mert egy bizonyos Mar Ibas Katina nevű örmény író bebocsátást nyert a nagy Arsak ninivei könyvtárába, hol a nevezett tudós szorgalmas kutatás után egy görög fordítással ellátott chaldeus kódexet talált. Mindezt azért engedte meg a király, mert kíváncsi volt ő is arra, hogy népe miatt szégyenkezzen-e vagy esetleg büszke lehet. Azt hiszem gondolhatni, hogy a király kezébe csak a leghitelesebb adatok kerülhettek.
…oly időket élünk, amikor az embernek létfontosságú lesz az igazság. Természetesen régebben is az volt. Az idő mindig közel van mondta ezt az Úr Jézus. Ez pedig nem ma volt, hanem több mint 2000 éve. A cselekvés elodázása nem biztos, hogy nyereséget hoz. A Mi esetünkben, mármint a magyar népek hatalmas nagy családjában ez mára teljesen megmutatkozik. Ugyanis lassan elfogyunk. Őseink hiába mondták meg mit kell cselekedni. A cselekvés meg nem történésének oka nem másban, mint a gyávaságban keresendő.
Didakhének nem sok köze van a mai kereszténységhez, mert, ’Úrfelmutatásából’ hiányzik a sacralitás (szentségesség).
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Íme, az Osiris Ani , az istenek szent áldozatainak írnoka mondja : Hódolat néked , O te, aki mint Khepra jöttél, Khepra, az istenek teremtője, Te vagy a trónon ülő, te kelsz fel az égen fénybe borítva Nut-ot, te vagy a trónon ülő, mint az istenek királya. Szülőanyád, Nut, kinyújtja karjait, és hódolati szertartást végez számodra. Manu birtoka megelégedéssel fogad be téged. Maat istennő a nap két szakában átölel. Ra adhat dicsőséget, erőt, igazmondást, és élő lélekként való megjelenést , így ő tekinthet Heru-khuti- ra, Ani Irnok,Osiris KA-jára, aki igazat mondott Osiris elött, és mondá : Üdvözlet, Ó a Lélek Házának minden istenének, akik megmérték a mennyet és a földet mérlegen, és akik égi ételt adtak [a holtaknak].Üdvözlet, Tatun, aki az Egy [vagy], te alkottad a halandókat és az Istenek Gyülekezetét a Délnek és az Északnak ,a Nyugatnak és a Keletnek, dicsőség Ra-nak, a menny Urának, a KIRÁLYNAK, aki az Élet, az Erő, és az Egészség, istenek teremtője. Mondj köszönetet neki kegyes alakjában, aki az Atett Hajóban trónol ; a lények égien dícsérnek, lények földien dícsérnek.
Ani Papirusza:
Egyiptomi Halottaskönyv
I.e. 240
ANI PAPIRUSZA
(EGYIPTOMI HALOTTASKÖNYV)
Fordította E.A. Wallis Budge
Az angol változat alapján fordította: Apáti Csaba
HIMNUSZ OSIRIS-HEZ
Hódolat
néked,Osiris,örökkévalóság Ura,Istenek Királya,akinek neve
számtalan,alakjai szentek, te vagy a rejtett a templomokban ,akinek
Ka-ja szent. Te vagy Tattu kormányzója, és a hatalmas Sekhem-ben. Te
vagy Úr akit Ati nevében dicsőítenek, te vagy az isteni étel Hercege
Anu-ban. Te vagy az Úr aki Maati-ban ünnepelt, a Rejtett Lélek, Querrt
Ura, a legfelsőbb Uralkodó Fehér Fal-ban.
Kevés olyan ereklye létezik, amely mágikus erővel bír, és még kevesebb amelynek varázsereje segítségével elérhetjük az örök fiatalságot és halhatatlanság misztikus szintjét. Az isteni eredet ötvözése legendák elemeivel olyan mágikus kehely létezését taglalja, amely az emberiség számára ma is olyan fontos,mint akár egy atombomba. A hatalom és dicsőség megtestesítőjeként ma is ostorozott cél a vallási vonásokat magában hordozó Szent Grál keresése. |
A hivatalos kereszténység teljesen kiirtotta tanaiból a gnózist. A gnoszticizmus irányzatai valóban szerteágazóak, sok fantasztikus, túlzó, ellentmondásos, túlburjánzóan részletező, nehezen követhető írást termelt ki a doketizmustól (látszattest tan), a 365 eon szellembirodalmáig. A Nag-Hammadi lelet feltárásáig (1945) kevés volt az eredeti fennmaradt írott anyag (gnosztikus apokrif evangéliumok, Pistis Sophia stb.), inkább csak a gnosztikusok ellen írt vitairatokból ismertük tanaikat.
A KÁRMEL HEGYÉRE VEZETÕ ÚT
(A LÉLEK SÖTÉT ÉJSZAKÁJA)
Fénytelen
éjszakában,
szerelem vágyától lángokban égve,
én boldog, messze jártam!
Nem vette senki észre,
csöndes volt házam, elpihent a népe;
biztosan a homályban,
a titkos lépcsõn át utamra térve,
én boldog, messze jártam!
Arcom elfödve, félve,
csöndes volt házam, elpihent a népe;
sötét
és boldog éjjel,
titokban jártam, senki meg se látott,
nem láttam senkit én sem,
más fény nem is világolt,
egyetlen a szívemben égõ láng volt.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás